نکات مهم سخنرانی اخیر نور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145349 منبع: پرینت

- متاسفانه مسوولان حکومت "ناوحدت ملی" در قصرهای زرین خود پرسه می‌ زنند و جوابگوی خون فرزندان کشور نیستند. فاجعه انترکانتنانتال فاجعه بزرگ و ناشی از ضعف نهادهای امنیتی است.

- شما مسوولان امنیتی و به خصوص شورای امنیت و ریاست امنیت که پول های گزاف را برای کنار زدن‌ معاون اول (جنرال عبدالرشید دوستم) و زمینگیر کردن من به مصرف می‌ رسانید بهتر است برای تامین امنیت شهر کابل مصرف کنید تا روسیاه نباشید. ما همچون کوه استوار هستیم و از هر بادی نمی‌ لرزیم.

- شما آقایان "واجب الاحترام غیر مسوول" که باور به دموکراسی قلابی خود دارید حرف مردم را باید بشنوید که چه می‌ گویند در غیر آن محکوم به سقوط هستید. دستاورد شما در این ملک چیست؟ همین که فقر بیداد می‌ کند دستاورد است؟ دستاورد شما همین است که هر روز مادری پارچه های گوشت فرزند خود را از تنه‌ های درختان کنار جاده بچیند؟ شما به کدام دموکراسی باور دارید؟ معنی دموکراسی حاکمیت مردم برای مردم است اما شما به کدام باورمندی های مردم معتقد‌ید؟

- صبر ما هم لبریز شده است این مردمی که از کوه‌ پایه های البرز تا پامیر و از بخش های شرقی و جنوبی گرفته تا مناطق شمال‌ شرقی به اینجا می‌ آیند هدف‌ شان ماندن من به کررسی ولایت بلخ نیست بلکه اینها از حکومت شما ناراضی اند. اینها به تنگ آمده اند. شما جز پیام درون‌ تهی و درون‌ خالی چیز دیگری برای ملت ندارید. واقعا که ما و مردم‌ ما از دست این سردمداران بی غیرت به ستوه آمده‌ ایم.

- ما مجبور می‌ شویم که اینها را (اشاره بر سران حکومت) با زدن مشت بر دهان‌ شان از خواب غفلت بیدار کنیم. اینها برعکس دموکراسی بر استبداد باورمند اند.

- ما برای راه اندازی حرکات سبز و نارنجی مصمم هستیم. هدف ما تنها انداختن اینها از مسند قدرت قلابی شان است. حالا ما مجبور هستیم تا برویم طرف انتخابات زود هنگام یا حکومت موقت و یا هم تغییرات کلی در نظام.

لطف الله سما


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
سخنرانی
نظرات بینندگان:

>>>   تو اقای نور چی کردی کدام اسمان را به زمین تا اوردی بدون دوزدی و اختیطاف دیگر کدام وظیفه خو نداری در دوزدی غصف زمین ها ترور خو تخصص داری چی لاف زدن خوب یاد گرفتی گرگ خانه روبا میدان استی بس است این قدر تهمت بسته نه کو کمی خود هم فکر کو چی کردیم این دارای از بدر و اجداد تان مانده برایت هیچ غم مردم نداری انقدر جنجال ها همه از خاطر ترس است که اگر والی نباشم محاکمه میشویم مردم بی عقل پشت تو روان است یک بار اگر تاریخچه ترا بخواند بعدا به هوش میاید

>>>   کش کو بند دوله! حالی خو استعفا نمیتی نتی, ایقه لاف و پتاق نزن که ایتو میکنم اوتو میکنم

>>>   سبزونارنجی بسیارگفتی لاکن باز به کولاب فرار نکنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است