توضیح رییس شرکت امنیتی کانتینانتال (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145331 منبع: پرینت

محمد سيد رحيمى رییس عمومی شرکت خصوصى امنيتى و محافظتی كابل بلخ كه مسووليت امنيت هوتل کانتینانتال را برعهده داشت می گوید حدود کمتر از 20 روز می شود که مسوولیت امنیت این هتل برای شرکت ما واگذار گردیده بود و احتمال می رود که مواد انفجاریه و اسلحه پیش از گرفتن مسوولیت ما داخل این هتل بود باشد و می گوید به این اندازه اسلحه و مواد انفجاریه که داخل هوتل شده بود احتمال دست های بسیار بلند دولتی وجود دارد که به کمک آن ها انجام شده باشد.
کد (4)


شرکت خصوصى امنيتى و محافظتی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
شرکت محافظتی
نظرات بینندگان:

>>>   حنده هم میکنی چراوقتیکه تسلیم میشدی تمام اتاقها را چک نکردی وکورکورانه تسلیم شدی
یک مسؤل امنیتی باید تمام مناطق محل مسؤلیت خود راچک کند وخوب خودرامطمئین سازد بعدا آن محل راتسلیم گیرد وخودت کورکورانه چراتسلیم شدی پس گناه کی است
قسم بخدا باچهارنفرسرباز اگرمن این مسؤلیت راداشته باشم والله اگرپدرکس داخل شده بتواند

>>>   این احتمال هم وجود دارد.
ستبر زی چندین ماه جابجا شده باشد.

>>>   این ...... پنجشیری و بلخي لګفته خودش قبلا اورده شده و به او تسلیم داده شده بود!!!!!!!!!!!!!
این ......... سوراخهای عبوری از دیوارهای احاطه هوتل خبر نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۸۰۰ هزار دالر شیرین بود که بوسیله همان فسادیا خراسانی به این هدف شومت رسیدی!!!!!!!!!!!!!!!!
این ...... را هرچه زود غرغره کنید و محکمه را بعدا دایر کنید!

>>>   جناب رئسس شرکت امنیتی ! خوب اگر همین کار را دولت کرده باشد و مقدار زیاد اسلحه را داخل کرده شرکت تو زمانیکه تسلیمی گرفت چر هوتل را اول معاینه نکرده و چشم پت گرفت؟ 20 روز کامل چه کرده ؟ لطفا گناه خود را نپوشید. تقصیر تانرا بپذیرید . بر چشم مردم خاک نپاشید!

>>>   هردو پنشیری زورگیر هست خدا میداند چقدر تقلب واسطه بازی ورشوت بکار گرفتند تا کمپنی ناکام خودرا برنده ساختند

>>>   مدت بیست روز در دفترت مواد انفجاری وسلاح بود تو متوجه نشدی ؟؟؟

>>>   جناب رئیس شرکت امنیتی !

مثل اندامت عقل بزرگ نداشتی که توجه میکردی همیشه از دولت انتقاد میکند باز هم امین دولت بود که بدرد تان خورد وقتیکه مئسولیت را گرفته بودی باز باید امکانات انرا هم میداشتی که خود را از این فاجعه نجات میدادی وقتیکه کار خوب کرده نتوانستید باز از نیرو های دولتی کمک میخواهید و شرم است که میگوی که خسارات هوتل توسط نیرو های دولتی زیاد شده از خاطر شما بچه های شجاع امنیتی زخمی و کشته شدند جواب انرا چطور باز میدهید خنده هم میکنی شمشیری .
ررر از کارته نو

>>>   جای تعجب است به این اظهارات نادرست نامکمل ات اگر من مستنطق میبودم بالایت ثابت میکردم که تو. وامثال تو. در این دسیه دست دارید ،خداوند. شما مردم را واقعآ مسلمان درست بسازد که خیانت را گناه بزرگ بدانید وترس از روز واپسین و و وجدان پاک نصیب تان گرداند.
عبدالله ریحان

>>>   هر دو نَفَر أشكم كته خنده ميكنند و اشكم هاي كته خوده زير دست هايشان پت ميكنند شرم تان باد لالا هواني

>>>   این را می گویند گردن کلفت !
ریس هوتل هم مانند همین گردن کلفت ، گردن کلفت تر است. سوراخ های دیوار احاط هوتل را این دو گردن کلفت ندیده بودند این خود سوال است دیشب این سوراخ ها را از طریق تلویزون دیدند مرگ بر شما مفت خورا. پرسان شود که تو برای چه ریس هوتل هستی و تو برای چه قرارداد امنیت و محافظت هوتل را گرفته ایی.
اگر این حادثه در زمان حکومت طالبان صورت میگرفت اول روی همین دو نفر را سیاه کرده به خر سوار وبه شهر می گشتاندن و بعد سایر جزا های که در مکتب خود شان بود تطبیق میکردند. درین حکومت هیچ کس مسول نیست هر کس و هر خاین در پرده تلویزون ظاهر شده و خودرا برات میدهد. باز کمیسیون ایجاد میشود و بعدآ فراموش !

>>>   كمپني خصوصي امنيتي غير قانوني در هوتل كانتننتال مربوط انجینیر علی رییس امنیت ملی ولایت پنجشیر و حاجی قهار رییس دفتر داکتر عبدالله است

>>>   دوستی که شناخت از سید رحیمی که از ولایت پنجشیر است دارد گفت که این آقا در زمان طالبان یک سرویس لینی داشت و بس، که روزی سرویس اش هم خراب شد و توان جور کردن ان را نداشت، این دوست من به ضمانت خود سرویس اش را ترمیم کرد، حالا این شخص صاحب چند بلند منزل است و این قرارداد را به مبلغ هشت صد هزار دالر در سال اجاره گرفته، باقی را خود قضاوت کنید

>>>   نَفَر امنيت همانا چوكيدار سابق است، اينها مسؤليت نمايشي دارند وبس، نه حق گرفتن و نه حق تير اندازي را دارند، مسؤل أساسي وزير داخله و ماليه است، كه چطور امنيت از پوليس به شركت داده شده است،

>>>   پنشیری است برای اینها کچه بودن پُک بودن یک لطف خداوندی است که در رگ وخون شان آغشته شده

>>>   بلی اینهار میگویند گردن کلفت.
پک بودن - کچه بودن - قوم پرست - و بی ادب وبی نزاکت بودن راست میگویند که در خون اینها درجریان است . هتلر وقتی در لشکرش شکست آمد از شرم خودرا گم کرد . اینها از هتلرهم بدتراند او کمی غیرت داشت مگر اینها کمکی غیرت هم ندارند.

>>>   ملت از دست این پجنشیری ها همیشه در عذاب بوده است بار دیگر این ملت را می خواهد به خاک خون آغشته کند

>>>   اگر در اتاق رییس هوتل اسلحه و مواد انفجاری دریافت شده ضرورت به تحقیق بیشتر نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است