زمان حمله، برمک سرگرم معرفی برادرش بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۹    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145324 منبع: پرینت

زمان حمله بر هتل کانتینانتال، وزیر داخله سرگرم معرفی برادرش در معاونت ریاست استخبارات وزارت داخله بوده است.
منابعی به طلوع می گویند در حالیکه حملۀ مهاجمان بر هتل کنتینانتال هنوز به پایان نرسیده بود، وزیر امور داخله سرگرم معرفی برادرش به حیث معاون ریاست استخبارات این وزارت بود.

شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که این کار نشان می دهد که مقام های امنیتی تا چه اندازه به تأمین امنیت شهروندان بی پروا اند.

عبدالحی آخند زاده، عضو مجلس نمایندگان در اینباره گفت: «اگر وزیر داخله است یا وزیر دفاع است یا رییس امنیت، آنان باید یک ساعت را به فرزندان شان اختصاص بدهند، اما حالا ساعت ها را به مهمانی تیر می کنند.»

در حالیکه وزارت امور داخله می گوید که تا کنون هیچ مراسمی برای معرفی کبیراحمد برمک، برادر وزیرامور داخله به حیث معاون استخبارات این وزارت گرفته نشده است، اما تصویرهایی از معرفی او در رسانه های اجتماعی پخش شده اند.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله در این باره اظهار داشت: «شب تا ناوقت شب جناب وزیر صاحب در محل رویداد و بود فردا نیز تایان این حمله در آن جه حضور داشتند و این گفته ها بی اساس است.»

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
برمک
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا تحقیق شود. تاسیه روی شود آنکه دراو غش باشد.

>>>   قابل توجه مسئولین وزارت داخله :
اگر وزیرصاحب داخل کانتیننتال میرود نباید یاورش راکه از ریاست رجال برجسته است اجازه دخول به هوتل بدهدواگر اجازه میدهد متوجه حرکات وجیب هایش باشند که مبادا اموال مسافرین مفقود گردد ، درینمورد تجارب بیشماری از دو وزارت خانه قبلی موجود است

>>>   ریاست امنیت ملی گفته است ما از قبل آگاه بودیم !!!

>>>   سخنان دانش را به هیچ وجه قابل قبول نبوده زیرا او تا اخرین مرحله میگفت که
درکانتی ننتال فقط پنج هم وطن شهید شده است در حالی که همه ناظرین وخبر نگاران وراپورهای موثق نشان میداد که بیشتر از ۴۳ نفر جان های خودرادرین حادثه از دست داده اند اومی گوید که نیروهای امنیتی جان ۱۴۶ نفر را نجات داد در حالی که انتحاری ها فقط تعدادمعین را به قتل رسانیدند وما بقی را خود رها نمودنداو میگوید که از شروع حمله نیروهای امنیتی داخل اقدام شدند ولی نجات یافتگان اظهار میدارند که تا ساعت هشت صبح هیچ نیروی امنیتی در هوتل دیده نمیشد ازینرو سخن های سخن گوی وزارت داخله محل شک وتردید بوده به هیچ صورت واقعیت ندارد
اصل موضپع چنین است که از عملیات هوتل همه به شمول خارجی هااطلاع داشتند واین موضوع برنامه ای از قبل تعیین شده بوده مانند دیگربرنامه ها این توطیه نیز بخاطر قتل بیشتر وویرانی کامل این سرزمین به راه انداخته شده است اگر یک فیر راکت در ۵ کیلومتری خیمه ای لویه جرگه اصابت مینماید که ان را نیز خودشان سازمان دهی کرده بودند وزیر داخله وریس امنیت مجبور به استعفا میشود ولی بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت میرسندیک سرباز عادی نیز برکنار نمیگردد
فاروق وردک

>>>   بخدا امنيت تا وقتي نمي آيد كه أمور امنيتي را به طالب نسپارند، چون مسؤلين فعلي بشمول اتمر دزد، برمك چكه چور، ستانكزي لنده غر و وزير دفاع بيسواد همه شان وطن فروش بودند و هستند. با تبديلي چند أفسر پائين رتبه پنجشيري اين ادارات بهتر نميشوند|

>>>   سران پشتون فاجعه خلق می‌کنند !

نگارنده: محمد طاهر شهیدانی
________
ما باور داریم که سران پشتون در خلق فاجعه ها در هر دو طرف قضیه حضور فعال دارند و از این طریق بر تداوم قدرت پشتونیزم چشم دوخته اند. از خلق فاجعه های اینچنینی به عنوان اهرم گیج کننده و فشار علیه دیگران استفاده میکند، که این حمله های تروریستی را از داخل نظام حکومت طراحی میکند، دولت مردان پشتون میخواهد مملکت ناامن باشد و اقوام تاجیک، هزاره، و ازبیک هر روز تکه پارچه شوند. و تآمین امنیت شهروندان کشور یکی از مکلفیت های نیروهای امنیتی و گارنیزیون پایتخت کابل است، وقتی این سران پشتون خائن مزدور انتحاری را طراحی کنند و مزدور پاکستان باشد چرا انتحاری صورت نگیرد!؟

#نوت: چرا دولت، نیروهای امنیتی و گارنیزیون کابل با این همه نیروی نظامی اش امنیت شهروندان پایتخت را نمیگیرد که هر روز انتحاری در داخل مردم خود را جابجا کرده فاجعه خلق میکنند، ملت باید هوشیار شود یگانه راه حل و بیرون رفت از نسل کشی شدن، متحد شدن تاجیک، هزاره و ازبیک است؛ اگرنه مثلث شیطانی و فاشیستی پشتونیزم مانند اشرف غنی خائن، شورای امنیت و گارنیزیون کابل بیشتر این سه اقوام را نسل کشی خواهند کرد.

ادمین ۹ هلمند

>>>   مهم این است که این جمله چگونه صورت گرفت؟
دوم اینکه چرا 12 ساعت دوامکرد؟
6 نفر دوزخی انتحاری از جنس شیطان در لباس انسان در داخل بودند. و 12 ساعت مقابله کردند.
کسی که اندکی اطلاعات نظامی داشته باشد میداندکه بهراحتی در اولین دقایق باید از طریق بام منزل آخر تسخیر و پاک سازی میشد و همینگونه پایین آمده نهایتن 2 ساعت و ختم.
دیگر اینکه چرا هیچ زینه از طرف اطفاییه گذاشته نه شد تا مردم از طریق برنده ها فرار میکردند
و
و
و

>>>   دسيسه از خود ارگ است.
به مردم دروغ نگوييد مردم ميدانند.
ح ع

>>>   سلام برادرها در این جا تنها همه این کسانی در مقام های بالا کار می کند.وابسته به کشور های خارجی استند.در حمله 43 نفر شهید شده.در هتل نمایندگان طالب به مزاکره امده بودند.این جا بحث مخابرات نبود،از منبع موثق اطلاع بدست اوردم.چند نفر کی از طرف طالب ها به مزاکره امده بودند.همه شان بعد از کشتن اتش زدند.اجساد شان را سوختاندن.دولت پت می کند.برمک همه چیز را می فهمد.اگر بگوید.به قیمت جانش تمام می شود.این کمپنی همه شان دست دارند.این جا مزاکره صلح روان بود. کسانی استند.کی در این حکومت از جنگ نان می خوردند،منافع شان در جنگ است.

>>>   وزیر صاحب داخله باید خبرنگار باشد از روزیکه مسئولیت وزارت راعهده دارشده سخنگوس راحت شده

>>>   این دلیل کوتاهی برمک شده نمیتواند.
مسئولیت امنیت هوتل توسط اداره تدارکات به شرکت خصوصی داده شده بود؟ این تصمیم برمک نبود و دیگر اینکه امنیت هوتل مسئولیت وزارت داخله نبود. چرا چرند نویسی میکنید؟

>>>   میگویند بزدرجان کندن قصاب درغم چربو
اینها تمام شان قصابهائی اند که همیشه درغم چربوبوده اند ازاینها چی گیله

>>>   خاک در چشم مردم زدن به این معنی نسیت که مردم از هیچ چیز آگاهی ندارد ودیگر بیشتر باعث بی اعتمادی مردم نسبت به حکومت میشود
ودیگر اینکه با داران خارجی شان برای شان گفته است که تلفات نیروهای نظامی وملکی را برای مردم حقیقت اش را نگوید که باعث شکست روحیه مردم ونیروهای امنتی میشود

>>>   یک با وجدان هم استعفا نکرد این قضایا در نزد این حکومت به یک امر عادی تبدیل شده هر روز خون ریزی و دحشت افگنی در نتیجه بی کفایتی اینها باعث شهادت و قربانی مردم بی گناه ما می شود و کسی خم به ابرو نمی آورد اما با الفاظ شدید اما شیطانی صرفاٌ محکوم میکنند و بس تا هنوز یک تروریست دستگیر نه شده وبالاثر عمل جنایتکارانه اش محکوم نگردیده اند .

>>>   انتهاری خو هر روز است باشه یک نفر به لقمه نانی برسد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است