پولیس کابل وظیفه ای جز زورگویی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145314 منبع: پرینت

نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله: از (قهرمان ها) پولیس کابل باید تقدیر کنید، در 16 ساعت انتحاری را از پا در آوردند.

ملت نوشت: آقای محترم! قهرمان آنهایی هستند که در مرزهای کشور (بادغیس، فراه، هرات، پکتیا، بلخ، بدخشان و.... ) در میدان جنگ در برابر دشمن شب و روز می جنگند، سال ها است که مدت خدمتی شان تکمیل شده واسطه ندارند تا به ولایات خودشان (شمال یا از شمال به جنوب) یا مرکز برگردند. هر روز ده ها تابوت سربسته پشت دروازه تحویل فامیل های شان از همین جوانان می گردد به دور از زن و فرزند و از خوشی و غم فامیل و دوستان به سر می برند.

همین پولیس کابل که جز تمام روز از مردم فقیر و دست فروشان کنار سرک ها و اعمارخانه ها یا ساختمان های قانونی و بلند منزل های داخل شهر پول (رشوه به زور) می گیرند دیگر وظیفه ای دارند؟ آیا قهرمان نصواری، چرسی، زورگو، همدست با دز و کیسه برهای شهر، بیسواد، استفاده جو، بی قانون و خودمختار و فاسد می باشد؟

امنیت ملی و ارتش ملی را اگر قهرمان بخوانیم بجا است که شب و روز در برابر دشمن مردانه ایستادگی می کنند اما از آنهایی که در کابل وظیفه شان جز مردم آزاری و رشوه گرفتن چیزی نیست را قهرمان خواندن جفای بزرگ به قهرمان های واقعی است.

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس کابل
ارتش ملی
نظرات بینندگان:

>>>   کاملن بجا فرمودید در کابل پولیس های غیر از رنجر دوان دن وآزار ازیت مردم دیگر کاری ندارند

>>>   قهرمان بالای دریوران ، دست فروشان وکراچی وان
بالکل واقعیت همین است برادر

>>>   ولا بخدا سوگند میخورم که قوماندان شهر کابل حتی در بخش تخلیه چاه های سپتیک ساحه وزیر اکبر خان با یک نفر لوگری شریک است بخدا سوگند میخورم که اکثریت معاونین به اصطلاح اداری حوزه ها از مردم برای امرین حوزه پول جمع میکنند خصوصآ حوزه نهم که تمام مردم کسبه کار محل آنرا میدانند وباز این .........آنهارا قهرمان میخانند .....خدا بسر ایشان باد
جلیل زی از ناحیه نهم

>>>   مـشـکل در رنگ دریشی پولیس است

>>>   ریس عمومی امنیت ملی اقای معصوم استانکزی خواب رفته قومگرا پسر خوانده اقای اشرف غنی احمدزی بخدا اگر لیاقت پست یک مدیریت عادی را داشته باشد اما به حمایت شخص غنی احمدزی ریس جمهور با وصف تمام ناکارهگی ان بحیث ریس عمومی امنیت ملی یعنی ستون فقرات دولت تعین و مقرر گردیده و به چوکی میخکوب شده .

>>>   واقعا اگر امنیت ملی را قهرمان بخوانیم بجا است !!!
چون دیدیم چگونه از حادثه خونین هوتل پیش از وقوع جلوگیری کرده اشرار را باسلاح ومهمات شان شناسائی ودستگیر کردند نگذاشت مردم را بکشند وخسارات هنگفت مالی وجانی وارد کنند
حالا نوبت حکومت است که همه شانرا جنرال بسازد !!!
مردم باید از جیب خود پول انداز کنند وبرای تمام پرسونل امنیت ملی مدال طلائی شجاعت را تفویض کنند ، چون خیلی بیدار هستند! ودست آورد های بیشماری دارند

>>>   Jamshidi
واژه افغان = اوغان = پختون من برای این واژه احترام میگذارم چون هویت هموطنان پشتون ما است مبارکتان باشد!
ولی من نیز از شما همین توقع را دارم که به هویت ما احترام بگذارید و نخواهید که هویت تقلبی را بر ما تحمیل کنید!
چون دوران زور گویی وقلدوری درین وطن به پایان رسیده و، به اندازه کافی دراین وطن زور آزمایی شده است و هیچ برنده نیز نداشته است و از این به بعد هم نخواهد داشت!
پس تجربه را تجربه کردن خطاست، بازور نمیتوان هویت دیگر اقوام این وطن را جعل کرد. این وطن با زور گویی وزیاده خواهی ساخته نخواهدشد، اگرساخته می شد تا حال شده بود!
بهتر است به حقوق، زبان و هویت اقوام مختلف احترام گذاشته شود.
لطفن دست از بازی با سر نوشت این ملت رنج دیده بردارید، دیگر بس است!
این سر زمین را با احترام و اکرام به هم دیگر میتوان از لبه پرتگاه سقوط به قله های ترقی رساند!
لطفن از خر جهل، بیایید پاهین.

>>>   پولیس اگر زورگو است با اشرار زوربگوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است