غنی به دست بوسی گیلانی رفت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145284 منبع: پرینت

اشرف غنی بجای اینکه رویداد تروریستی کانتینانتال را بررسی، عاملان را شنایی و مسوولان بی کفایت امنیتی را مجازات عسکری کند. جهت غمشریکی و دست بوسی یک جاسوس به خانه پیر گیلانی رفت.

پیر گیلانی سال ها از نان و نام ملت رایگان استفاده کرد و سرانجام یک‌ سال پیش درگذشت. خدایش بیامرزد!

مردم می‌ پرسند که چرا اشرف غنی نزد خانواده گلبهار «مجاهد» آمر امنیت فراه که در سنگر دفاع از کشور روز گذشته به شهادت رسید نرفت؟ چرا فرمانده کل قوای مسلح بجای دست بوسی «ستون پنجمی‌ ها» درب خانواده ‌های هزاران شهید گمنام پولیس و ارتش را دق‌ الباب نمی‌ کند.

مردم افغانستان شاهد اند که سید حامد گیلانی رییس حزب محاذ ملی چند روز گذشته بطور آشکار از منافع پاکستان «دشمن مردم» اعلام حمایت کرد و صریحا ابراز داشت که در امر جاسوسی برای پاکستان از هیچ کسی هراس ندارد.

رفتن غنی نزد سید حامد گیلانی و نشستن زیر عکس پرویز مشرف در واقع خم شدن به پای «آی اس آی» و بی حرمتی به خون هزاران قربانی افغانستان است که در جنگ با پاکستان و اعمال پاکستانی جان داده اند/می‌ دهند.

اشرف غنی در حالی با اعمال پاکستانی «ستون پنجم دشمن» در کابل قند و قرورت نوش جان می‌ کند که کمی آنسوتر از خانه گیلانی در کانتینانتال مزدوران پاکستانی «طالبان» قتل عام راه انداخته اند.


غنی حامد گیلانی غم شریکی حملات تروریستی



فهیم فطرت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
گیلانی
قربانیان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اجانب هيچ نوكرى بهتر از غنى و أتمر پيدا نمى توانند.

>>>   والله چی قشنگ میز وگلی
ما بدبختا ره ببی که ازپیاوه کچالو خلاص نمیشیم وبه آرمان یک خانه شخصی هستیم
براستی که اینها پیرورسول الله مبارک اند ازمیز وگل شان معلوم میشود

>>>   کـنـد هـم جـنـس با هـم جـنـس پـرواز
کـبـوتـر با کـبـوتـر بـاز بـابـاز
هردو از یک مرکز سال ها مغز شوئی شده اند ، با وجودیکه پاکستانی ها درنقشه جهان حتی نام افغانستان را از بین برده اند یعنی صوبه پنجم اما رئیس صاحب جمهور از پاکستان دل کنده نمیتواند ویک هفته پیش گفت ما منتظر پاکستان هستیم تا همه جانبه مذاکره کنیم اما پاکستانی ها کوچکترین ارزشی به آن ندادند و تضرعش را بی پاسخ گذاشتند
این حقیقت است اگر پاکستان ذره ئی به رئیس جمهور ما ارزش قایل شود جناب شان به همه کمک های باار زش هند پشت میکند وبا دشمن هفتاد ساله یکجا میشود

>>>   این فامیل از ازل طفیلی گری وجاسوسی نصیب شان شده
آنکه هفت اقلیم عالم را نهاد
هرکسی را هرچه لایق بود داد
ر

>>>   وقتی شکریه بارکزی به صراحت ملا عمر را مجاهد خطاب میکند و در سوگ مرگش سیاه پوش می شود و اشرف غنی از مردم افغانستان میخواهد که همه بایداز طالبان معذرت خواهی کنند؛ به یقین که مردم افغانستان باید مبارزه با سازمان استخباراتی پاکستان ( ISI) را نه از سرحدات کشور بلکه از داخل کابل از ارگ خیلی ساده با تف انداختن به دو این صورت کثیف شروع کنند.

>>>   همه از جاسوسان در درون نظام حرف مي زنند، اما هيچ كس جرأت افشاي چهره هاي منحوس و گرفتاري شان را ندارند.
اما حالا؛ جاسوسان را حتا جوالي هاي سر سرك هم مي شناسد كه كي ها هستند، اما ديگران هم چشمان شان را بسته اند و هم گوش هاي كَر شان را پنبه زده اند!

>>>   حمد همایون صادقی
در کدام دادگاه از او بازخواست شود .
دادگاها ، کابینه ، ریاست اجراییه ، ریاست جمهوری ، مجلس نمایندگان ، سنا ، آستاندارها در دست افغان های فاشیست ( پشتون ها ) قرار دارد .
این سیستم دونیم قرنه فاشیستی اوغانی را باید از ریشه نابود کرد .
دیگر گپ ها اضافی و خواست ها واهی است .

>>>   به نظرمن حقیقت چنین نیست صرف فروپاگند وتبلیغات خسمانه دشمنان وطن ومردم است این چنین نظریات بی مورد وبیهوده جای رانمی گیرد .

>>>   پدر این آقا را که پیر سید احمد گیلانی باشد از نزدیک می شناسم. در منطق که می آمد ریش بلند ساختگی می گذاشت. در کابل در سرای شمالی روبروی ولایت کابل حانه ای داشت که دارای حوض و میدان والیبال برای دختران داشت. او در خانه اش با قیافه تمام فرانسوی با نیکتایی و پتلون و بوتهای خارجی زندگی می کرد. خور را بزرگ می دانست و با خبر دادن از غیب مردم بیچاره را گول می زد. از اکناف و اطراف برای او بادام، روغن، گوسفند، قروت، و.... سرازیر می شد و مردم بیچاره می گفتند که تخت و بخت ظاهر شاه توسط پدرش شیر آغاجان و سید احمد گیلانی محکم بسته شده و کسی نمی تواند او را از تخت شاهی پایین بیاورد.من به یکی از مولوی های مرید او گفتم که پیر صاحب در کابل ریشش را می تراشد. او گفت تو نمی دانی تو منحرف شده ای و از اسلام دور شده ای او انسان بزرگ (ولی) است وقتی دستش را بر رویش بکشد همان لحظه رویش را ریش می پوشاند. با این تفکرو این علم مردم باید امثال پیرصاحب ها در میان آنان جایگاه خدا را داشته باشند.

>>>   پمان افغان>>
از کی گله شود، عطا مزدور ایران، گیلانی مزدور پاکستان فهیم فطرت مزدور یک مزدرو و اجنت استخبارات منطقه که همیشه از وی استفاده ابزاری میشود. خدا رحم کند

>>>   سرقومندان اعلی قوای مسلح، به دست بوسی یک جاسوس رفت!

اشرف غنی «سر قومندان اعلی قوای مسلح» پایان امروز بجای این‌که رویداد تروریستی کانینتال را بررسی، عاملان را شنایی و مسوولان بی کفایت امنیتی را مجازات عسکری کند، جهت غم شریکی و دست بوسی یک جاسوس به خانه پیر گیلانی رفت. پیر گیلانی سالها از نان و نام ملت رایگان استفاده کرد و سرانجام یک‌سال پیش از امروز درگذشت. خدایش بیامرزد!
مردم می‌پرسند که چرا اشرف غنی نزد خانواده گلبهار «مجاهد» آمر امنیت فراه که در سنگر دفاع از کشور امروز به شهادت رسید نرفت؟ چرا سر قومندان قوای مسلح بجای دست بوسی «ستون پنجمی‌ها»، درب خانواده ‌های هزاران شهید گمنام پولیس و ارتش را دق‌الباب نمی‌کند. مردم افغانستان شاهد اند که سید حامد گیلانی رییس حزب محاذ ملی، چند روز پیش بطور آشکارا از منافع پاکستان «دشمن مردم» اعلام حمایت کرد و صریحن ابراز داشت که در امر جاسوسی برای پاکستان از هیچ کسی هراس ندارد. رفتن غنی نزد سید حامد گیلانی و نشستن زیر عکس پرویز مشرف در واقع خم شدن به پای «آی اس آی» و بی حرمتی به خون هزاران شهید افغانستان است که در جنگ با پاکستان و اعمال پاکستانی جان داده اند/می‌دهند. اشرف غنی در حالی با اعمال پاکستانی «ستون پنجم دشمن» در کابل قند و قرورت نوش جان می‌کند که کمی آنسوتر از خانه گیلانی درکانینتال ، مزدوران پاکستانی «طالبان» قتل عام راه انداخته اند.
فهيم فطرت

>>>   با رفتن اشرف غنی احمدزی بخانه سید حامد گیلانی در ارتباط به سالگرد وفات پدرش ثابت کرد که جاسوسان پاکستان دوست و رفیق ویار اقای ریس جمهور غنی احمدزی است و انهم که از نسل زبان خودش باشد خیلی بدلش شرین است که حتی همه جنایات انجام داده شده ترورستان طالبان را در هوتل انترکانتیننتل که به ده کشته و زخمی بجا گذاشته و امر امنیت ولایت فراه با بادیگاردان انرا همیت ترورستان طالبان شهید کردند همه را فراموش کرده در سالگرد پدر حامد گیلانی که بمرگ خود مرده رفته تا فرزند جاسوس اش را تسلیت دهد و دست بسینه مقابل ان پسر بی ادب که حد اقل انهم دست بسینه میشد به احترام جانب مقابل انهم ریس جمهور هی هی هی .

>>>   غنی به پاکستانی پرستان و کسانی که به پاکستانی ها ایمان داشته باشند سخت احترام دارد چون هرگز نمک صفارش خود به امریکا را توسط پاکستان فراموش نمیکند . اگر پاکستانی ها این دو جاسوس و غلام یکی .....دیگر .....زی را به امریکا صفارش نمیکردند ایندو را کسی درایور موتر شهرداری هم قبول نمیکرد.

>>>   این ها منصب خود را در استخبارات خوب میدانند ، خانواده های مجددی و گیلانی از صاحب منصبان قدیم جاسوسان انگلیس و امریکا اند و این ملا غنی هنوز بریدمن است باید دست به سینه در برابر آمرش بایستد و تعظیم کند . این وطن صاحب ندارد

>>>   باز كدام بابه نانك شان مرده كه غني در حضورش مشرف شده و يا اينكه تعويذ كرفتن رفته كه .............. اش رفع شود، ............خدا بر اين خائنين دين و ملت، خدايا تو ما ملت را قدرت تميز خوب و بد را داده و ما را همت ايستاده شدن در مقابل اين سلاطين پيرو شيطان را عطاء فرما.

>>>   سرنوشت باید از سر نوشت !
رحمت خان پیلوت

>>>   این پسر معیوب پیر گیلانی اگر یک سوره قران را درست خوتندو تفسیر کرد بعد حق دارد که دکان طریقت باز کند.
یک بیسواد بی عرضه است .

>>>   به خدا شرماندی ماره او غنی گگ شرم کن تو کافر ملحد تو چاپلوس وطن فروش

>>>   من سخنان گیلانی در مصاحبه با طلوع دیدم اما چیز های که شما و همه گی برداشت میکنند و تعبیر نادرست می کنند هیچ ربطی به آنچه که گفت ندارد. در کدام جای سخنانش گفت که جاسوس است؟ چی فهمیدید؟ آیا کسی که نام پاکستان را هم بگیرد باید جاسوس باشد؟
دوم اینکه هزاران تن که پشاور را لر و بر پختونخوا می گویند کدام وقت شده که شما جاسوس خطاب شان کرده باشید؟ و کسانی ره که پشاوری ها را با ما هموطن میدانند(در میراث عرضی) شریک میدانند آنها جاسوس نیستند بخاطریکه پختون استند؟
م م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است