درگیری ها در انترکانتیننتال هنوز ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145247 منبع: پرینت

تاهنوز صدای تیراندازی ها از محل هتل انترکانتینتال کابل بگوش می رسد.

باوجود اعلام وزارت داخله از پایان یافتن حمله مسلحانه بر هتل انترکانتینتال، گزارش های پی هم از ادامه درگیری ها در این هتل نشر می شود.

برخی رسانه ها به نقل از شاهدان عینی حاضر در محل گفته اند که از نقطه نامعلومی بسوی خبرنگاران خارج از هتل شلیک صورت گرفته و آنان به ناچار در جوی های آب در نزدیکی محل موضع گرفته اند.

حمله بر هتل انترکانتینتال در منطقه‌ی باغ بالای کابل ساعت 9 شب شنبه 30 جدی 96، آغاز و تا 16 ساعت پس از آن تا هنوز ادامه دارد.

وزارت داخله می‌گوید که بر بنیاد یافته‌های استخباراتی این وزارت، این حمله توسط شبکه‌ تروریستی حقانی طراحی و سازماندهی شده است.

براساس خبرنامه‌ وزارت داخله، در این حمله چهار غیرنظامی بشمول یک شهروند خارجی کشته و 6 تن بشمول 4 پولیس زخمی شده‌اند و این درحالی است که رسانه های مختلف آمار متفاوتی از تلفات این رویداد گزارش می کنند که تفاوت زیادی با آمار وزارت داخله دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انترکانتینتال
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   کمپنی خصوصی که امنیت هوتل به او داده شده بود کی و کجایی است
سخت ودقیق و فنی تحقیق شود
حمید نجار فراه

>>>   درمصاحبه با رسانه ها میگویند امنیت کانتیننتال سه هفته پیش به کمپنی خصوصی سپرده شده بود وقتی زورنالست می پرسد از طرف کی؟
وزیر ورئیس گارنیزیون میگویند مقتمات بالا!!
این کدام مقام بالا است که وزیرداخله هم میگوید مقام بالا!
این مقام که نه وزیر داخله است نه دفاع نه رئیس امنیت پس کی است ؟؟
آیا رئیس صاحب جمهور است یا هرکاره نظام اتمر صاحب؟؟
اگر اینطور باشد وبدست خود مردم را به کشتن میدهند بجای تسلیمی هوتل به اشرار ارگ راچرا تسلیم نمیدهند تا مردم بیگناه هم کشته نشوند !

>>>   هشدار به مردم شریف ما چرا ترورستان زنده گرفتار نی شوند ؟
یک راز پنهانی ستون پنچم از داخل ارگ این است که تروستان مربوط به ستون پنچ حتمی توسط مصلحه ستون پنچ کشته شوند و زنده گرفتار نه شوند که راز افشا می شود.
داکتر عبدالله زمریال : مسعود ماما سخت پیش ا ت شرمنده شرمنده هستم راه صداقت تو را تعقیب و انتخاب نکردم خاین شده ام به ملیت ماما خیل خود دالر شرین شده چشم من را نیک تو کور کرد غنی متغصب من را فریب داد من را در ملافات اولم با او مرا هم متعصب ساخت و بطرف قبیله ام کشانید. باید خاطر نشان ساخت که زنده یاد قهرمان ملی مسعود بزرگ در همان وقت از دشمن نشنی شما محترم داکتر عیدالله زمریال خبر دقیق داشت که از پول قهر مان ملی مسعود مهربان زنده یاد رفت آمد به اروپا می کردی و با خاندان ظاهر شاه بچه نادر غدار و غنی مغزه متعصب همنشنی داشتی فعلا یک تعداد بیسوادان پنچشیر از تو حمایت می کنند نه همه مردم شریف تاجک

>>>   درین خصوص باید عرض کنم که دیروز عملیات به استقامت هوتل کانتیتنیتنینتبال بسیار به سستی پیش می رفت دلیل این بود که موقعیت دشمن نا معلوم بود، وقتی که چق چق کلاشنکوف میشد نیروهای ویژه فکر می کردند که از شاخه درختان باغ بالا انداخت می شود بیخی بگیل ساخته بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است