احتمال سقوط فراه بالا گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145240 منبع: پرینت

دشمن تا 5 کیلومتری شهر فراه نفوذ کرده است و احتمال سقوط این ولایت بالا گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عثمانی فراهی عضو مجلس نمایندگان درنشست علنی این مجلس در خصوص وضعیت ناامن فراه گفت: وضع امنیتی ولایت فراه خطرناک شده است و به این موضوع توجه جدی نمی شود.

نماینده فراه بیان کرد: دشمن تا 5 کیلومتری شهر فراه نفوذ کرده است و شکایت ها از احتمال سقوط این ولایت بلند می شود و طوری نشود که فراه مانند قندوز سقوط کند.

مقام های امنیتی فراه در هفته های اخیر بارها از نفوذ و حملات هراس افکنان در یک ماه اخیر در این ولایت هشدار داده اند و گفته اند که هیچ نوع حرکتی برای سرکوب هراس افکنان نشده است و بیش از 50 نیروی امنیتی کشته شده اند.

گفتنی است که علاوه بر حملات رو در رو و حمله عاملان نفوذی، مساله ماین های کنار جاده ای دشمن نیز تلفات نیروهای امنیتی را بالا برده است چنانچه گلبهار مجاهد آمر امنیت ولایت فراه نیز شام شنبه 30 جدی 96 هنگامی که به محل حمله طالبان بر یکی از پوسته های امنیتی در ولسوالی پشترود این ولایت می رفت هدف انفجار یک ماین کنار جاده ای قرار گرفت و کشته شد.

حاضران در محل رویداد گفته اند که همراه مجاهد، 3 تن دیگر نیز در انفجار این ماین کشته شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
حملات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   هرزمانی ولایت سقوط کرد همه ادارات غارت وویران شدند مالفین طالبان ترور وبه قتل رسیدند انبارها تخلیه وانتقال شد بعد حکومت پلان میسازد وفراه را آزاد میکند وبرای اینکه تلفات ملکی صورت نگیرد سه ماه وقت لازم دارد تادوباره براه تصفیه شود

>>>   اشرف غنی، رییس جمهور کشور در میان نظامیان کشور گفت که افغانستان امسال بخاطر فعالیت‌های نیروهای امنیتی کشور، در بهترین وضعیت قرار دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است