رییس جمهور هنوز به دنبال حذف رقبا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145235 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی دنبال توطیه و خط کشی های قومی است نه دنبال تامین امنیت شهروندان این سرزمین از برکت این مرد متعصب ریاست امنیت ملی کشور دارد نابود می‌ شود، تعصب و قومگرایی به اوج خود رسیده است ولی اشرف غنی احمدزی هنوز هم به دنبال حذف رقبای سیاسی خود است تا در انتخابات ریاست جمهوری رقیب نداشته باشد.

در وضعیت کنونی همه‌ چیز به بن‌ بست رسیده است و مردم در مسجد، رستوران، خیابان‌، کوچه‌ پس‌ کوچه‌های شهر، در صف راهپیمایی، در صف نماز جنازه و... مصوونیت ندارند و یک فرد ناتوان به نام استانکزی به دلیل پیوند قومی با اشرف غنی احمدزی دارد استخبارات کشور را نابود می‌ کند ولی حاضر به استعفا نیست.

میر شریفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
تامین امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   اگر ریاست امنیت ملی ما حادثه که قرار بود اتفاق بیافتدرا بموقع کشف وخنثی نمیکرد خدامیداند چقدر خسارات وتلفات وارد میشد ، زنده باد امنیت ملی ما که چنین مسایلی را از پیش کشف وخنثی میکند

>>>   خدای متعال ... انشالله در دنیا و آخرت از این حاکمان ظالم و فاسق پرسان خواهد کرد، خون این همه قتل ها بدوش این حاکمهای ظالم هست انشالله

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار غنی احمد زی است.
او مردم شریف نجیب ایمان دار، بادیانت افغانستان اگر میخواهید خود تان اسلام و ایمان تان زنده بانید این غنی احمدزی همبرگ فروش نیویارکی ، متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا و فاشیت ارگ را ترک نکنند اوضاع نابسامان کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و یک دست شوید ؛ بیل , تبر , داس را بردارید در جای زندگی دشمن دین ؛ خاک و فرهنگ پچ هزار سال نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی , غلجی تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم
بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی بی نسب شوونیسم قبیله گرا فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید.


تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است