سفیر جدید آمریکا داعش پرور بوده است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145175 منبع: پرینت

گفته می‌ شود سفیر جدید آمریکا در افغانستان قبلا در کشور ترکیه در جریان ماموریت اش متهم به ایجاد گروه داعش و سازماندهی فعالیت‌ های این گروه در سوریه و عراق بوده و به همین دلیل بعد از کودتای ناکام که باعث تیره شدن مناسبات ترکیه و آمریکا گردید کشور ترکیه خواهان اخراج او از آن کشور گردیده بود و گفته می‌ توانیم که اظهارات اخیر این آدم ریشه در پروژه داعش پروری و لغزاندن جنگ به آسیای مرکزی نیز دارد.

این اظهارات سفیر نشان می‌ دهد که او از رخدادهای سه سال اخیر و فلسفه‌ ی ایجاد حکومت زیر نام وحدت ملی بر مبنای تفاهمنامه‌ ی سیاسی کابل کاملا بی خبر است و گرنه چنین ابراز نظرهای ناشیانه ای نمی‌ کرد و ما را درس قانون اساسی یاد نمی‌ داد بنابرین این بیانات سفیر توهین آشکار به شعور و خرد مردم افغانستان دانسته می‌ شود و باید هرچه زودتر از مردم افغانستان بابت این اظهارات اش پوزش بخواهد در غیر آن قرار است طومار بلند بالایی به امضای فعالین مدنی و سیاسی کشور ترتیب و عنوانی وزارت خارجه ارایه خواهد شد که در آن تقاضای اخراج او را از کشور خواهیم کرد.

هارون معترف
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیر آمریکا
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   باید بګوید جامعه مدنی یعنی چه
از شصت ناخون تا فرق سر مدیون اش باش خاین اوردیش اکنون میګویی که معذرت بخواهد خودت معذرت خواهی کن هم غلام اش باشی و هم حرف میګویی
اولاد خودت در خارج تحصیل می کند و بچه امریکایی در خاک خودت سربازی می کند و ګشته میشود هنوز هم خود را درک نګردی اګر منافع اش است
چرا روز اول خودت به همراه اش قرار داد قتل افغان هارا امضا ګردې باید همان وقت همین فکر را میګردی اکنون چیزی که می ګوید بکن در غیر ان. چهار زانو زده ارام باش کس به حرفت باور ندارد و نمی پذیرد
احمدی
از کابل افغانستان

>>>   زندگی شخصی نیکولا تسلا
بسیاری باور دارند که تسلا مردی شگفت‌انگیز بود؛‌ بر اساس ادعای خود او، حافظه تصویری این نابغه تکنولوژی باعث شده بود که متن‌های بلند و کتاب‌های مختلف را به حافظه بسپارد و بتواند به 8 زبان دنیا صحبت کند. او همچنین می‌گفت که ایده‌های بسیاری از اختراع‌هایش در یک لحظه به ذهنش خطور می‌کرد و به واسطه حافظه قدرتمندی که داشت، برای نمونه‌های اولیه‌ای که می‌ساخت طرح را از قبل آماده نمی‌کرد و تمامی جزئیات کار قبل از عملی شدن، در ذهنش نقش می‌بستند.
با قدی در حدود 1.9 متر، تسلا به عنوان مردی جذاب موردتوجه بسیاری از زنان اطرافش بود، اما با این وجود او هیچ‌وقت ازدواج نکرد و یکی از دلایل اصلی شکوفایی خلاقیت و موفقیتش را به مجرد بودن نسبت می‌داد

>>>   از اين هم گپ جور كنيد، تا .........در جهان است مفلس در نميماند، خدا..... ......را مزدور و جوته خور ساخته، طالب را أمريكا ميسازد، القاعده را أمريكا تشكيل ميدهد، و حالا داعش هم ساخت أمريكا ميشود، مسلمان چرا حقير و فقير ناقص العقل باشد كه هر كس او را مانند صابون استفاده نمايد.

>>>   هارون جان بيدار شو چاشت شده

>>>   بنده یکی از مجاهدین سابق بوده چند سالی را در پاکستان گذرانیده ام روزی بایک میجر{جگرن}پاکستانی اشنا شدم بعضا نزد او میرفتم واحیانا گروپ های مجاهدین را جهت ترینینگ تنشیم مینمود اسم ظاهری اش عبدالرشید بودیک روز برایم نقشه ای را نشان دادکه دران افغانستان به چشم نمیخورد پرسیدم که درین نقشه افغانستان دیده نمیشود خنده نموده گفت که بلی دیر یازود این نقشه ای نوین جهان تطبیق میگردد البته پاکستان وپاکستانی ها نیز مانند ما بیچاره ودراراده واختیار خود نیستند درزمان طالب ها تمام کشور عزیز ما متاسفانه تحت تصرف ای اس ای قرار داشت میشد مانند روسیه که کریمه را بخاکش ضم نمود افغانستان را به خاک خود منضم مینمود ولی چنین نتوانست بلکه یک شبه نیروهای خودرا از طریق زمین وهوا بیرون کشیدند وحتی در ساختن حکومت در بن نیز رول چندان نداشتند ازین معلوم میشود که گرداننده ای سیاست داخلی وخارجی کشور ما بیرونی ها بوده سفیر امریکا همه کاره ومختار فعال وما یشاءمیباشد بخاطر این که شمال را لانه ای داعش بسازندانهایرا که نامحرم واهل راز نیستند دور نمایند تا گسترش داعش ونیروهای مزدور خودرا بی دغدغه وبدون مزاحمت تشکیل نموده وکار های فشار بالای رقیب ها رابه پیش ببرند
اگر ما تومار های چندین ملیونی را هم ترتیب بدهیم واز سفیر امریکا شکایت نمایم انرا به مزدورها ودست نشانده های انها تقدیم نمایم ان بیچاره ها هیچ کاری از دست شان نمی اید انها خودرا نمیتوانند حفظ نمایند چه رسد به بیرون نمودن سفیر کشور متجاوز واشغالگر از کشور خود
رحیم وردک

>>>   Tajik
حمله دیشب کار حزب اسلامی است نه داعش یا طالب
در پی جنایت دیروز در کابل همه انسان های آگاه با درد که آن جنایت را محکوم کردند ولی از قصاب کابل صدای بلند نشد نه از خودش نه از فرزند دانایش که حتی گپ های سفیر امریکا را نشخوار کرد.
دوم ساحه که مورد حمله قرار گرفته از نظر امنیت اگر یک خبرنگار یا شخص عادی بخواهد داخل شود باید از چند پاسگاه بگذرد ولی دارنده گان کارت حزب گلبدین به ساده گی می توانند عبور مرور کنند‌.
سوم نیروهای وفادار به گلبدین حکمتیار همه تا دندان مسلح اند و حتی در گشت گذار عادی در داخل شهر کابل با مدرن ترین سلاح ها گشت گذار می کنندو چون کارت حمل سلاح را دارند کسی نمی تواند جلو آنان بایستد و پرسش کند این جا شهر است یا کوه دره .
نیروهای امنیتی پانزده ساعت با سه تروریست درگیر هستند ولی سه تروریست آنقدر جنگ افزار انبار کرده بودند که پانزده ساعت درگیر بودند اما این جا یک حلقه مفقود است چگونه این همه سلاح در یک هتل جهانی انبار گردیده بود و مهمتر از همه مهاجمان از ملیت قوم طرف پرسش کرده بعد تیرباران می کردند اینها همه برمی گردد به یک حلقه پیدا آن هم جناب تسلیم شده دیروز و قلدر امروز.

>>>   عجیب است بخدا وقتی پشتون شدی حتما باید طرفدار طالب، داعش، کشت و خون، انتحار ... باشی چرا یک آدم درست در بین اوغان های دو غینه وجود ندارد که واقعیت بین باشه همیش متعصب کور دل.

>>>   این هم شاهد ادعای من
مجله آلمانی «اشپیگل» نوشته است که سفير امريکا در افغانستان در اقدامی شک برانگيز درست پيش از حمله مهاجمان انتحاری به هوتل بين‌المللی انترکانتيننتال، اين مکان را ترک کرده است.

از سویی هم، اخيراً دولت امريکا به شهروندان خود در کابل هشدار داده بود اين گمانه‌زنی‌ها افزايش يافته که آيا امريکا از احتمال وقوع حمله تروريستی به هوتل انترکانتيننتال در کابل اطلاع داشته است

نسیم مزاری

>>>   وقتی شکریه بارکزی به صراحت ملا عمر را مجاهد خطاب میکند و در سوگ مرگش سیاه پوش می شود و اشرف غنی از مردم افغانستان میخواهد که همه بایداز طالبان معذرت خواهی کنند؛ به یقین که مردم افغانستان باید مبارزه با سازمان استخباراتی پاکستان ( ISI) را نه از سرحدات کشور بلکه از داخل کابل از ارگ خیلی ساده با تف انداختن به دو این صورت ..........شروع کنند.

>>>   Bagramian
اگر آقای اکلیل حکیمی وزیر دارایی مانند محمد اشرف خان غنی احمدزی شهروند امریکا و یکی از مهره های سیاست امریکا در او غانستان باشد و در انتقال مسولیت و نگهداری میهمان خانه انتر کانتینتال شهرکابل از وزارت کشور به شرکت خصوصی مورد پذیرش اش نقش و دست داشته باشد، طبیعی است که به نحوی مسولیت ترور اخیر در این هوتل متوجه دولت امریکا می گردد !

>>>   همش تجارت است. نه امريكا و نه غني و نه كردي برأي ملت افغانستان ميجنگه و نه ما بايد دلخود را خوش كنيم. همه اينها تجار هاي خون ملت افغانستان استن كه پشتون هارا شست شوي مغزي داد همه را به انتحاري و خود ترقاني تربيه نموده. انها هم بي چاره و نادان اماده برأي خود ترقاني


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است