اتحاد افغانستان برای انزوای پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145153 منبع: پرینت

شکاف های سیاسی و اختلافات فعلی میان ارگ، کاخ سپیدار و ولایت بلخ به هیچ وجه برنده ندارد و یگانه نتیجه آن حفظ منافع پاکستان و افزایش ضعف، ناتوانی و بدبختی برای ملت افغانستان خواهد بود.

در این شکی نیست که افغانستان فعلی حاصل عملکردهای خصمانه و دهشت افکنانه پاکستان می باشد اما در پهلوی آن ملت مظلوم افغانستان قربانی سیاست ورزی های غیر عقلانی، اختلافات قومی و زبانی و زدوبندهای داخلی رهبران نیز می باشند.

بدون شک پاکستان یکی از همسایه های ناصادق، دهشت پرور و وحشت آور برای افغانستان می باشد که امروز در انزوای بین المللی قرار گرفته و تمام جهانیان با اتحاد و اتفاق پذیرفته اند که پاکستان به عنوان یک ویروس خطرناک و جهانی مبدل شده است که نه تنها افغانستان را بلکه تمام کشورهای جهان را در معرض تهدید و ناامنی قرار داده است اما خطرناکتر و دردناکتر از همه افزایش اختلافات میان سران و رهبران افغانستان است که ملت را در آستانه تقسیم و تجزیه قرار داده است.

با صراحت می توان گفت که شکاف های سیاسی و اختلافات فعلی میان رهبران از یک طرف برنده ندارد و از طرف دیگر فصلی و موقتی نیز می باشد. این اختلافات هیچگاه استاد عطا را از داکتر عبدالله جدا نمی تواند و داکتر عبدالله و استاد عطا را از غنی چون هر کدام ایشان به نوبه خود بخشی از حوادث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی افغانستان می باشند که رضایت و قناعت بخشی از ملت افغانستان را با خود دارند.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتحاد
افغانستان
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   کــرزی صاحـب گفته است : من مخالف اقدام نظامی امریکاعلیه پاکستان هستم گلبدین صاحب هم همینطور گفته است

>>>   ای گپه از کجا کشیدید که بالای پاکستان حمله نظامی میشود .اگر مطلب تان
امریکا باشد ، امریکا ای کاره قطعآ نه می کنه . افغانستان نه فکر حمله را بالای پاکستان داره و نه زورش میرسه .
عاشور محمد نانوای


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است