سربازان یک حوزه پولیس کابل رشوت می گیرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145129 منبع: پرینت

سربازان یکی از پوسته های امنیتی پولیس کابل از چندی بدینسو از کسانیکه برای تعمیر و آبادی منازل شان مواد ساختمانی می برند از هر موتر مواد ساختمانی (خشت، ریگ، سمنت، گادر ... ) پول می گیرند، (البته به استثنای قوماندان ها و افراد تفنگ به دست)

یکی از بزرگان این منطقه دلیل گرفتن رشوه از مردم را عدم قانونی بودن ساخت و ساز ساحه مذکور می خواند. به گفته یکی از بزرگان این ناحیه چند موتر باربری نوع مازدا در این منطقه با سربازان یکی ازین پسته های پولیس در رشوه گرفتن از مردم دست دارند.

وی می افزاید: سربازان پولیس این پوسته به دیگر موترهای سایر مناطق اجازه آوردن مواد ساختمانی را نمی دهند تا زمینه رشوه گرفتن و واریز هنگفت پول به جیب این دریورها و توسط ایشان به سربازان پوسته فراهم شود.

این بزرگ منطقه در نماز جمعه با اهالی یکی از مساجد خاطر نشان ساخت که سر از شنبه به ناحیه متذکره رفته و در صورت عدم رسیدگی به مشکلات مردم دست به راهپیمایی گسترده زده و خواهان به دادگاه کشانیدن مسوولین این اداره پولیس خواهند شد.

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سربازان
رشوت
نظرات بینندگان:

>>>   پولیس اگر مرد است از موتر های مربوط کمیشن کاران ده افغانی بگیرد بعد ببیند که اورا زیر تایر موتر میکنند یانه ؟؟

>>>   قوماندان تولی ومعاون اداری حوزه نهم پولیس بشکل زور از همه شرکت های جوار سرک جلال آباد بخدا وقرآن قسم پول میگیره وحتی که یگان دفه تال بخوره دریور را لت وکوب میکند.

شرکت ولا

>>>   ازینکه بنده یک شخص نظامی هستم در خصوص نظامیان ابراز نظر می کنم، تاریخ روغن که به منسوبین وزارت امور داخله در قسمت اعاشه به مصرف رسیده پنج سال گذشته، پنج سال از تاریخ روغن گذشته، اکنون یک محقق کار است تا سرنخ تاریخ نان سیلو، برنج و گوشت را بگشاید که از کدام قرون به میراث مانده.
حامی نظامیان
رحمت خان پیلوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است