تقاضای پناهندگی در آلمان یازده ماه طول می کشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۷    ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ کد خبر: 145010 منبع: پرینت

پناهجویان باید به طور متوسط ۱۰،۷ ماه برای تصمیم گیری درمورد درخواست های شان در آلمان منتظر بمانند.

اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان، طولانی بودن این مدت را با دو عامل اصلی استدلال می کند زمان رسیدگی به درخواست های پناهجویان در آلمان به طور قابل توجهی طولانی تر از سال ۲۰۱۶ است.

در آن زمان پناهجویان مجبور بودند برای تصمیم گیری روی تقاضاهای شان به طور متوسط ۷،۱ ماه منتظر بمانند. روزنامه آلمانی "نویر اوسنابروکه ساینوگ" به قول از اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان این مطلب را گزارش داده است پس از بحران پناهندگان در سال ۲۰۱۵، زمان رسیدگی به درخواست های پناهجویان افزایش یافت و حتی در ماه می سال ۲۰۱۷ به ۱۱،۱ ماه رسیده بود.

در سال ۲۰۱۵ زمان رسیدگی به پرونده یک پناهجو تنها ۵،۲ ماه را در بر می گرفت . پس زمینه طولانی شدن این روند، شمار زیادی پرونده های انبار شده پناهجویان و همچنین پیچیدگی موارد عنوان شده است.

اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان (بامف) گفته است که "یکی از دلایل طولانی شدن مدت رسیدگی به درخواستی ها، رسیدگی و پایان دادن به مواردی است که از دیر زمان در انتظار رسیدگی به سر می بردند." این امر تنها از لحاظ آماری منجر به افزایش قابل توجهی شده است.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهندگی
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   Arya
سفارت افغانستان در ناروی را دریابید!
مهاجرين و باشندگان افغانستانی در ناروي با چالش هاي گوناگون مواجه اند. آنها از تبعيض قومي در اين سفارت شكايت دارند و خواهان مداخله نهاد هاي حقوق بشر در جلوگيري تبعيض سيستماتيك شده اند.

>>>   Akbari
شبکه طلوع و هزاران ناکس دیگر از روزی که معادلات سیاسی جهان دگر گون شد و سفارت خانه ها ایجاد شد در این شرایط تمام سفیران از قوم افغان یا همان پشتون ها بودند که هویت سایر اقوام را نادیده گرفته و جفای بزرگی در حق مالکین اصلی این کشور کردند به همین دلیل بعضی از دوستان میگویند که ما را در خارج بنام افغان میشناسند خطاب به این عده از دوستان باید عرض شود که هویت هدیه ی خداوند است و کسانی که از هویت خود غافل شوند از جمله کفار است و در چندین سوره ی قرآن کریم بیان شده از جمله سوره ی احزاب ، سوره ی نور ، سوره ی روم که باید دوستان دقت کنند و هویت یعنی ناموس یعنی شرافت یعنی دستور خداوند پس نگزارید چند تا فاشیست هویت تمدنی و غرور شما را نابود سازند زور هیچ قدرتی به ما نمیرسد فقط اتحاد داشته باشیم و بس

>>>   Latifi
سفارت ناروی از طالبان حمایه و انان را خطری بمردم و امنیت افغانستان نمیداند،
مجاهدین را حطر میداند و مهاجرینی که کیس فرار از طالبان دارند دوباره مسترد میشوند،
مدرک وجود دارد.

>>>   Begzad
کسانی که در ناروی هستن میتونن شکایت کنن که ، نه تنها در حکومت این فاشیست تقلبی و فاشیست هستن،عتا در ناروی هم. کجا است عبدولله فیشنی و تیمش. این است وحدت ملی ملی ملی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است