خانم خسربره وزیر صاحب، رییس شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ کد خبر: 144934 منبع: پرینت

وقتی پای واسطه تیم ارگ در میان باشد نه شایسته سالاری درنظر گرفته می شود و نه هم شاخصه های انتخاب کادرهای مسلکی.

در یک اقدام اخیر اکلیل حکیمی وزیر مالیه خانم خسربره اش یعنی شهلا ابوی را منحیث رییس بخش جندر و حقوق بشر وزارت امور دفاع مقرر نموده است.

این خانم بدون داشتن تجربه کاری، تخصص لازم و مسلکی بودن و بدون رفتن به مراحل قانونی از طریق کمیسیون اصلاحات اداری به شکل سفارشی و پراشوتی به این پست گماشته شده است.

حالا اگر تعداد اینگونه افراد واسطه دار و بدون تخصص و گماشتن شان در پست های تخصصی دیده شود شاید تعدادشان به صدها تن برسد که به سفارش مقامات حکومتی به این بخش ها تقرر می یابند.

حوریه مصدق
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایسته سالاری
غنی
شهلا ابوی
نظرات بینندگان:

>>>   دروجود اینها هرکاری ممکن است ازکی گیله کنیم

>>>   فاتحه مملکت خوانده شده با این حکومت. اکلیل حکیمی کم سوادترینها را مقرر کرده منجلمه: آریوبی وزیر مخابرات که سوادش بر همه معلوم شد،میرویس ناب که سفیر در عشق اباد است،یک بچه دیگه بنام رامین که رییس همکاری های منطقه یی وزارت خارجه است از کم دانشترینها در وزارت خارجه است و کار کارمندان بیچاره را بنام خود میکند .این شخص هر روز وزیر خارجه و رییس جمهور را فحاشی میکند.مهم سواد نیست در واسطه گری حکیمی مهم ایست که در حلقه باند بازی باشید.

>>>   اکلیل حکیمی زمانی سفیر امریکابود او با امریکائی ها از نزدیک می شناسد بنا این کارش قانونی است

>>>   از جناب اکلیل حکیمی تنها همین یک مورد نیست
بنده که در معنیت عواید گمرکات وزارت مالیه کار مینمایم اگر اطمینان وظیفوی برایم داده شود و گفته شود که مرا از کار بیکار نمی نمایند من تنها صد مورد از این قبیل را به معنیت عواید وزارت مالیه به معاشات حداقل 200000 افغانی به بالا تر که فارغ صنف دوزاده هم و بی سواد باشد و حتا لسان ملی کشور را بلدیت نداشته باشد بشما معرفی میکنم که شخصا خود ریس جمهور میتواند با چشم خود ببیند و تایید نماید .
جناب حکیمی هزاران موارد دیر درسایر وزارت خانه ها و ریاست ها همچنان استخدام کرده است که میشود با اندکی تحقیق کارمندان هر وزارت و ریاست اوشان را بشما معرفی بدارند

>>>   Latest
یک راز نو کشف شد .
معين وزارت اقوام وقبائل ميگويد ما پاكستانيها را افغان ميگويم شرح بيشتر در ويديو.
این نوع .... وخاک فروش داریم که وطن جور نمی شود.
پاکستانی ها به اندازه یک ... ولگرد هم این های را ارزش نمی دهد
لطفاً نشر و پخش را فراموش نكنيد .

>>>   برادرجان خوده خسته نکن درافغانستان همه چیزپراشوتی است اول ریس جمهور پراشوتی است دیگه از ماموران چه گله داری
فهیم ایماق
هروی

>>>   خیانت بیشمار و واضح و روشن اقای اکلیل حکیمی وزیر مالیه اشرف غنی احمدزی به هردم افغانستان هویدا است و شخص ریس جمهور از ان بی خبر نیست اما چون حکیمی در گروپ چهار نفری خاص ریس جمهور شامل است از یکسو واز جانب از طریق همین حکیمی پول های زیادی عواید گمرکات و مالیات زیر نظر ارگ حیف و میل و تقسیم بندی میگردد به این اساس هرچه که دل حکیمی خواست باشد انرا انجام میدهد در کدام قانون و در کدام کشور چنین کار شده که ریس جمهور مانع ارگانهای کشفی و امنیتی در گمرکات شان شده باشد که اشرف غنی طبق خواست اکلیل حکیمی دستور عدم مداخله ار گانهای کشفی و امنیتی را در گمرکات کشور صادر کرده است و به همین لحاظ پول عواید گکرکات نیمایی بیشتر ان به جیب اشخاص میرود تا خزانه دولت . ریسان گمرکات هم اشخاص خاص وابست به حکیمی تعین و مقرر گردیده است .

>>>   ريس جمهور مثليكه در بشر شناسي دوكتورا دارد. اول اينكه تيسس دوكتورا اش را خسر بره يهودي اش نوشته، دوم اگر هم بشر شناس باشد، باز هم از سياست و اقتصاد چيزي نميفهمد. ولي او فكر ميكند كه عقل كل است. بلي گويايش اورا بالا بالا مياندازند. إكليل كه فاكولته پل تخنيك خوانده، هميشه در پوستهاي بلند سياسي كار كرده و فعلن يكي از همه كاره ها است. او معين سياسي وزارت خارجه، چند بار سفير و حالا وزير ماليه. كإرهاي غير اخلاقي اش در سفارت امريكا به همه معلوم است. اتمر دسيسه باز، حقه باز ، جاسوس چند جانبه، يك خاديست پايين رتبه بود. فعلن هم كاره. بهمين ترتيب متباقي أعضاي كابينه. در حكومت داري افغانستان دانش و شايسته سالاري مطرح نيست. مهم. جاسوسي و رقص به دهل باداران و تأمين منافع انان در وطن است. هر كس خواسته باشد ، پله هاي قدرت را يك شبه بالا برود، خودرا ملبس به لباس جاسوسي و خاك فروشي كند، احتياج به وقت ضايع كردن بخاطر سالها تعليم و تحصيل نيست.

>>>   تعدادی از مامورین متقاعد وتعدادی از معلمین ولایت نورستان حاضر شده اند مقداری از معاش خودرا برای وکلای خانه ملت کمک کنند چون معاش وامتیازات وکیل صاحبان کم است و آنها زیاد خدمت میکنند بنا مستحق هستند
ر

>>>   اکلیل حکیمی اختیار دار عام و تام درحکومت غیر ملی وغیر قانونی اشرف غنی است. هر چه دلش خواست آن را انجام میدهد.

>>>   خوب کرده!

>>>   شما از برادر ابوی که رئیس روابط بین المللی وزارت ترانسپورت بود خبر ندارید که چه گلهای را به آب داده است. آقای محبت که سفیر در جاپان است خبر ندارد.
زرمتی

>>>   به امید سرنگونی اشرف غنی کوچی یهودی

>>>   این کار بخاطری صورت گرفته است تا فساد واقع نشود مثلا اگر امتحان اخذ میشد وچند کاندید داوطلب میشد شاید زمینه سازی برای رشوت وواسطه و اتلاف وقت مامورین میشد بنا بدون درد سر و کاغذ پرانی بردند برچوکی شاندند شیرینی اش را خوردند وبس !

>>>   تمام هيات هاى وزارت ماليه در سفرهاى خارجى از يك قوم انتخاب ميشود.فاشيزم قومى در اين وزارت به أوج رسيده
كارمند وزارت ماليه

>>>   پوست اكليل حكيمى بخاطر فسادهايش بايد از كاه پر شود تا درس عبرت شود بره ديگر مفسدان حكومت
جوان وطن

>>>   همين ملت خاموش و همين حكومت و دولت پر جوش و خروش، از انتقاد تنها چيزي حاصل نميشود، همه ملت بايد انقلاب نمايند و اين اجيران را در تابوت نزد باداران شان بفرستند، و خود متحدانه تقدير خويش را بدست گيرند.

>>>   حكيمى غرق در فساد است اما چون فكر ميكند كه جاسوس سازمان سيا ميباشد كسى به او كار ندارد و محاكمه نميشود حكيمى وزارت ماليه را به فساد مالى و اخلاقى مبدل كرده و هيچ فكرى غير از چپاول ندارد.

>>>   اينها همه گله دزدان اند كه از بى اتفاقى ملت بالاى گرده هاى ملت خود را تحميل نموده اند وهيچ نوع دلسوزى براى ملت ندارند از وقتيكه قدم شوم شان بر اريكه قدرت رسيده جز تفرقه اندازى كار ديگرى ندارند خداوند براى ملت هوشيارى و اتحاد نصيب نمايد تا اين خائنين وطن را نا بود سازند.
مهاجر

این است شایسته سالاری که اشرف‌غنی و دم و دستگاهش عنوان می‌کنند!
همسر خسربره‌ی اکلیل حکیمی، بی هیچ امتحان و طی مراحل روند رقابتی کمیسیون به اصطلاح اصلاحات اداری، بی هیچ پیشینه‌ی کاری و تخصص، رییس بخش جندر و حقوق بشر وزارت دفاع مقرر شده است. در حالی که چند بانوی درس‌خوانده و فعال از غیر تیم ارگ در این رقابت اشتراک کرده بودند؛ اما شایسته نبود که مقرر شوند.
>>>   تعصب قومی دیه های حقیقت بین را کور ساخته و کار به جایی رسیده است که سراوپ مراد زی نواسه ملا مراد پنجابی و سابق منشی ولایتی خلقی ها و پرچمی ها، حالا مدافع گلبدین شده ، طالب و داعش را فراموش می کند، جمعیت اسلامی یگانه اسازمان ضد پاکستان را، هم نظر پاکستان معرفی می کند. زهی بی خردی و حماقت!!!

>>>   خداوند ج براى این ملت هوشيارى و اتحاد نصيب نمايد تا اين خائنين وطن را نا بود سازند.

>>>   حتما شهلا جان اکلیل را وعده هایی داده است زن است یا دختر دیگه چه فرقی می کند

>>>   در این چهل سال در افغانستان مرد جنګی بود و حالا ...........جنګی هم شروع شد.

>>>   وزارت حج واوقاف افغانستان کجا مصروف است چرا توسط عربستان امتیاز صدور فتوارا از آی اس آی نمیگیرد؟
حکومت افغانستان باید انحصار فتوارا از دست پاکستان بگیرد این امتیاز یا انحصار ویا جوازش را برای یک دوسال از عربستان خریداری کند ودرخود افغانستان فتوا ها ساخته شده وصادر شوند ، حالا که آی اس آی 1500 ملا را شکیم سیر پلو چلو داده وازان ها فتوا خریداری کرده چرا وزارت اوقاف افغانستان 2000 عالم را یک هفته در هوتل کانتیننتال مهمان وبا پرداخت کرایه دو طرفه شان یک فتوای خوب ازان ها نمیگیرد؟
فتوای علمای مزدور آی اس آی اعتبار دارد واز افغانستان معتبر نیست؟
ر

>>>   خدا بچه الکو را از سرش کم نکند

>>>   واقعیت ایسنت که " انتخابات به موقع و شفاف" نه تنها نگرانی آقای ربانی را تشکیل می دهد، بلکه بسیاری نخبگان سیاسی و احزاب سیاسی افغانستان نیز همچو نگرانی دارند. زیرا ارگ در تبانی با گلبدین در تلاش هستند که با برکناری استاد عطا بزرگترین مانع بر سر راه شان در انتخابات آینده را از بلخ دور سازند. هم چنان اکثریت رهبری کمیسیون انتخابات از اعضای حزب اسلامی تشکیل شده است. روی تصادفی نیست که حکمتیار با صراحت و با تکبر اعلام می نماید که هیچ کسی بدون حمایت حزب اسلامی نمی تواند رییس جمهور آینده افغانستان شود.

>>>   اکلیل را کم نگیرید. او از یک سو خزانه دار انتخابات آینده ای است که در آن غنی برنده اعلان خواهد شد. پس از آن، او خود کاندید ریاست جمهوری است که از حمایت بی دریغ واشنگتن بخوردار است.

ملک سید

>>>   شایسته سالاری وشفافیت شعارمیان تهی ودروغین بیش نیست !ریئس صاحب جمهوری با پاره نمودن گلون ونشان دادن احساسات بمردم نشان میدهدگویا دراستخدام افراد واشخاص جزسویه،سطح بلندتحصیل ،صداقت ووطنپرستی دیگرکدام معیار درنظر گرفته نمی نشود اما برعکس آن روابط برضوابط یک اصل عمده درحکومت وحدت ملی بشمارمیرود شما شاهد دها مثال های ازطریق وسایل ارتباط جمعی بوده اید اظهارت وزیرمحترم آب وبرق درپارلمان درمورد سفارش ریئس صاحب جمهور درمورد بابجائی برادرمعصوم ‹استانکزی› منحیث مشاور وتعین خانم خسربره وزیر صاحب مالیه درپست جندر وزارت دفاع و.....
بنده یک افسرمعلول ازبقایای حکومت که شما امروز بنام کمونسیت نام گذاشته اید بوده ام درحین اجرأوظیفه رسمی درپست معاونیت تولی دریکی ازقطعات اوپراتیفی وزارت محترم امورداخله ایفای وظیفه ممینمودم مجروح بعد ازابرازنظر کمیسیون صحی مرکزی درآن زمان به تقاعد سوق ومستحق به اخذمعاشات وتمام امتیازات خویش بودم درگذشته ها هرحکومت جدید که جاگزین حکومت ماقبل میشد تمام حقوق وامتیازات افرادجامعه تظمین بود امابا تاسف درحکومت های جدید با معلولین وشعدای را ه وطن با افراد واشخاصی که در دزدی وکیسه بری معلول شده یکسان محاسبه شده مبلغ ۶۰۰۰ پرداخته می شود درپهلوی آن سه فرزند ویک پسر دارم که پسرم فارغ دانشکده ژورنالیزم بوده ویک دخترم ازچهاره اداره ومنجمنت وقابکی را نیزبه اتمام رسانیده ودخترخوردبنده محصل سال اول دانشکده ادبیات رشته انگلیسی میباشد پسرم درپست بخش فرهنگی شاروالی ولایت مان امتحان رقابت را سپرد به همه اعضأکمیسیون وکارمندان شاروالی هویدا است که بلند ترین نمره را اخذ نمود اما به عوض یکنفرکه ازطرف مسولین شاروالی باسفارش وکیل مردم درشورای ولایتی با دادن سوالات به موصوف درآن پست جابجا گردید .بعد دریکی ازپست های ارگان محل درمرکزشامل امتحان حمایوی شد به نسبت نداشتن سابقه کاری شامل پروسه امتحان اصلی نگردید پول وامکاناتی را هم ندارم ونداشتم که با پول شیوه رایج این وقت پسرم را شامل وظیفه سازم .
افسرمعلول

>>>   اور نویسندگان ساده لغمانی شیطان را فریب داده است. اشرف غنی چیست؟ اشرف غنی وقتیکه ضربه دیگر را که منجر به سفوط دولتش شود متوجه میشود که اتمرو اکلیل لغمانی وی را فریب داده است.

زازی خوستی

>>>   اکلیل بدون آنکه روزی هم کارمند دولت باشد بعد از چند وقت محدود کارمند قرار دادی در کمیسیون اصلاحات اداری راساً سفیر افنستان در کشور چین شد و بعد از نسبت جاسوزی موفقانه برای امریکا سفیر افغانستان در امریکا شد و بعداً راساً طور فراشوتی وزیر مالیه او باید این کار ها را کند شما میتوانید با کسب معلومات از وزارت مالیه او صد ها کارمند با تجربه وطندوست را از وظیفه پس و به عوض آنها تماماً بچه های 20 ساله را که از اداره رسمی بوی هم نمی برد در پست های مهم گماشته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است