ایزدیار: مذاکرات جمعیت و ارگ ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ کد خبر: 144882 منبع: پرینت

غنی در پست های سیاسی اصل شایسته سالاری را در نظر داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، محمد علم ایزدیار معاون مجلس سنا در نشست علنی روز یکشنبه 24 جدی 96 این مجلس درخصوص تنش ها میان ارگ و والی بلخ گفت: مطمین هستم که مذاکرات میان حزب جمعیت و ارگ ریاست جمهوری جریان دارد.

ایزدیار بیان کرد: براساس فرمایشات سناتوران مجلس و نیز نگرانی های مردم از شکننده بودن وضعیت، این مساله به شکل معقول در حال حل شدن است.

وی افزود: رهبران حکومت وحدت ملی باید در پست های سیاسی اصل شایسته سالاری را در نظر داشته باشند.

هشدارهای سناتوران به حکومت در حل مسالمت آمیز اختلاف ها با والی بلخ در حالی است که برخی بشمول رییس مجلس سنا معتقدند که نور یک مامور دولتی است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سناتور
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   مسلمیار باید لست داری های خود را نشر کند.

>>>   برادر محترم لیست دارایی های اقای مسلمیار را در زمانیکه دریور ریس نظامی طالبان در ننگرهار بود میخواهید ویا اینکه از زمانیکه ریس سنا منصوب شده مه همینقدربرایت معلومات داده میتوانم که قبل از چوکی مجلس سنا چیزی نداشت اما اکنون سرمایدار بزرگ است چناچه یکبار در همین شبکه لست اموال منقول ان نشر شده بود که جدیدا صاحب ان شده اما از غیر منقول ان چیزی گفته نشده بود دلیلش عدم دسترسی به ان خوانده شده بود .

>>>   اين شخص فاقد اهليت و ... ...را مسلميار نگوئيد، چقدر ملت مظلوم شديم، آيا اينقدر قحط رجال است، ملت بايد قيام نمائيم ، اين دزدان تاريخ را در زمين ميخ نموده و مجازات نمائيم، چه شد آن غرور و شهامت دوران جهاد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است