عطا بدنه دولت است نه مامور دولتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ کد خبر: 144881 منبع: پرینت

تنش های میان ارگ و والی بلخ باید از راه مسالمت آمیز حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، گلالی اکبری عضو مجلس سنا در نشست علنی روز یکشنبه 24 جدی 96 این مجلس در خصوص تنش های ارگ ریاست جمهوری و والی بلخ گفت: موضوع عطا مساله یک مامور دولتی با حکومت نیست و عطا یک بدنه دولت است.

اکبری بیان کرد: والی بلخ روزانه با 2 تا 8 هزار نفر ملاقات می کند و باید به مساله وی توجه شود و یک راه حل صلح امیز برای آن پیدا شود.
بگفته وی، مردم افغانستان توان یک جنگ دیگر را ندارند.

گفتنی است که اخیرا اخباری از آمادگی نظامی حکومت برای استقرار والی جدید بلخ در این ولایت نشر شده است که باعث نگرانی های جدی از راه افتادن یک جنگ درون حکومتی شده است.


کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سناتور
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   خطاي چور بدنه جمعيت فرسوده است نه دولت .....

>>>   نسبت عدم توافق وامضای اقای جنرال یفتلی لوی درستیز ارتش در جلسه شورای امنیت که بحضور اشرف غنی احمدزی ریس جمهور برگزار شده بود موضوع حمله نظامی نسبت دو پارچگی نظامیان حمله نظامی برای جابجایی محمد داوود والی تعین شده ارگ هم منتفی گردیده است زور مردم را هیچکس ندارد حتا قدرت های جهان کسیکه مانند والی بلخ پشتوانه مردمی را با خود داشته باشد هیچکس به ان اسیبی رسانده نمیتواند هرگاه نهال بی ریشه باشد به یک پوف چپه میگردد.

>>>   عطاء و هم داوود ...... اگر راستي مجاهد باشند ، در همچو دولت نا ... و دست نشانده سهم نميگيرند و شريك جرم چند أجنت خارجي نا مسلمان نميشوند، يا عليه دولت قيام ميكنند ، و اگر قدرت جنگ ندارند ، مهاجر ميشوند.

>>>   به به چی بدنه ای

>>>   عطا ماموردولت است ویک مامور باغی ویاغی هرگز بدنه دولت شده نمیتواند

>>>   عطا مامورپاین رتبه دولت است زیرابه اساس درجه تحصیلی ولیاقت تعین نشده باید اوامرمرکزی رارعایت وازوظیفه اش سبکدوش شود.

>>>   محمداشرف غنی می‌خواهم که تمام افغان‌ها صاحب زندگی باشند بجای اینکه صد نفر میلیاردر باشد.اگر این زورمندان تنظیم داران وتنظیم پرستان محترم ریس جمهوراشرف غنی را به کارخودبماند انشاالله که به زودی درافغانستان قانون پلی خواهد شد وهرفرد این ملت به آرزوخود میرسد وسلام

>>>   اگر این ولسمشرک پلاستیکی از اول میفهمید که چگونه رسوا و بیآب میشود دل شیر را هم که در قفس سینه مرغکش مینداختی به گپ این چندتا فیسبوک چلونکی ها و تیمک شئونیست اطرافش نمیکرد و چنین خود چوب در همانجای سر خود نمیزد۰ حال بیا و جمع کن۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است