چه زود همه چیز را صاحب می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ کد خبر: 144841 منبع: پرینت

عطا نور دیروز گفته است که هرگاه حکومت معاشات کارمندان حکومتی را با امضایش اجرا نکند او معاشات را از عایدات گمرک بندر حیرتان خواهد پرداخت.

سوال اول اینکه آیا بندر حیرتان ملکیت شخصی عطا نور است که او از عایدات آن هرطوری دوست داشته باشد استفاده کند؟

سوال دوم این است که اگر امضای او در نزد حکومت بخاطر اجرای معاشات قانونی نیست پس امضایش در اخذ پول عایدات گمرک حیرتان چطور می تواند قانونی باشد و توجیه گردد مگر اینکه عواید حیرتان به حساب شخصی عطا نور واریز شود و وی هرطوری دوست دارد از این عواید استفاده می کند. گاهی افرادی مثل عطا نور خودشان بالای خود عریضه می کنند!

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
معاشات
نظرات بینندگان:

>>>   پسا گوسفندى رسوايى ديگر؛ 'ناف اصلاحات' ما با تقلب بريده شده؟
اطلاعات روز: در خلص سوانح هاشمى عضو جديد كميسيون انتخابات نوشته شده كه وى مدرك لیسانس‌اش را در سال ۲۰۰۸ از 'دانشگاه بین‌المللی D1 واشنگتن امریکا' گرفته است. جست‌وجوهای ما نشان می‌دهد که چنین دانشگاهی (دقیقاً با این نام) در دنیا وجود ندارد.

#مسلم_شيرزاد

>>>   توکل بخدا تا حدوتوان کوشش میکنیم به غداران قرن اجازه نخواهیم داد که به پلان های شوم شان برسد این بی ناموس ها با ما مسولین امنیتی رهبر مقابله رویا رویی را ندارند به توکل خداوند متعال و اراده محکم و راسخ آن غداران در مقابل ما ایستادگی کرده نمیتواند

>>>   اینکه ماهانه بیست ملیون دالربرای ملیشه های گلبدین داده میشود از جیب کی است ؟؟

>>>   لطیف پدرام:
امروز فرمان تقنینی غنی احمدزی در باره ی قانون تظاهرات و اجتماعات از سوی مجلس نمایندگان رد شد. فرمان غنی یک فرمان استبدادی،مخالف قانون اساسی،ضد دموکراسی و حقوق شهروندی بود. هر چند یک عده از وکلای حکومتی سعی کردند بر خلاف آزادی و دموکراسی رای بدهند و در نهایت فرمان غنی را تایید کنند اما با مخالفت قاطع نمایندگان مسوول مجلس مواجه شدند. مجلس نمایندگان امروز پیروزی خوب به دست آورد.
در عین حال کماکان برضرورت اجرایی شدن قانون ثبت احوال نفوس مصوب مجلس تاکید به عمل آمد و نمایندگان آگاه مردم بر دفاع از هویت خود در برابر توطیه ی ارگ پافشاری کردند و گفتند ما هم چنان بر سر تصمیم خود باقی خواهیم ماند.

>>>   بلی همه از خودش است .. عواید حیرتان را هیچ به مرکز انتقال نمیدهد مستقیم خودش از بانک برداشت میکند ..و به مصرف میرساند..! کی میگه پادشاه های سابق خدمت نکردن .. ظالم و جابر بودن .. اینچنین نبود بلکه .. توسط همینطور اشخاص یاغی و باغی نظام های گذشته .. به تاراج رفت .. و ..گفتن که یهود است .. کافر شده .. بالای ما ظلم میکرد ... این و آن ...! از گذشته پند بگیرید ..هوشیار شوید.. از حمایت نظام نسبی تان دست بردار نشوید .. اگر نه روزی خواهد رسید که دیگر حتی نباشید تا پشیمانی نماید .. گفته باشم
وطن کابل جان

>>>   رسوایی هم از خود یک حد دارد
ما از نور حمایت میکنیم
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است