آیا نور در دفاع از چهره های مجاهدین صادق است؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ کد خبر: 144827 منبع: پرینت

دقیقا تاریخ 27 قوس 1396 بود که خبر منظوری استعفای استاد عطا محمد نور از رسانه ها نشر شد. از آن روز به بعد استاد یک موردی را که جدی به آن اشاره می کند و برای خودش قابل قبول نمی داند کنار زدن چهره های مجاهدین از حکومت است. استاد در دیدارهایش با مردم از کنار زدن چهره هایی مثل استاد سیاف، محمد یونس قانونی، بسم الله محمدی، امیر اسماعیل خان، فرمانده گذر، حضرت علی و ... یاد می کند.

در اینجا پرسشی که مطرح می شود این است که آیا واقعا استاد در دفاع از چهره های مجاهدین صادق است و یا اینکه مردم را فقط بخاطر شخص خودش نسبت به وضعیت تحریک می کند. اگر استاد در دفاع از چهره های مجاهدین صادق است در نزدیک به یک ماه اخیر هیچ چهره ای از مجاهدین از حکومت کنار زده نشده است پس چرا قبل از منظوری استعفایشان جناب استاد از این چهره ها یاد نمی کرد و امروزی که استعفای خودش منظور شده گویا همه چهره های مجاهدین یک روزه از حکومت کنار زده شده اند.

آیا نسبت به آنچه گفته می شود، صداقت وجود دارد؟ آیا نسبت به ادعای بزرگی که می شود مسوولیت پذیری هم وجود دارد؟ غنی یک فاشیست قومگرای قدرت طلب است که هیچ چیزی برای از دست دادن در خلق بحران ندارد اما بر بزرگان و چهره های سیاسی حوزه جهاد و مقاومت بود/است که با تدبیر و دور اندیشی نسبت به قضایا برخورد می کردند.

امان الدین معنوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
مجاهدین
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   استاد مانند سایر مجاهدین و دو تابعیتها فقط در دفاع از جیب خود صادق است.

>>>   حالا همه چهره هاي مطرح مادي جهادي تنها در غم جيب و حساب هاي بانكي خود هستند، همه شان ... و ... بيش نيستند، كدام شان مجاهد، معلول، يتيم، بيوه جهاد را كمك و قدر داني نموده اند؟ بخاطر پول هم جهاد و هم دين و هم خاك را چندين بار فروخته اند، خداوند انتقام ما مجاهدين بيچاره و در بدر را از همه اين درنده گان بگيرد.

>>>   به گفته داوود داوود معلم جان عطا تا صنف يازده مكتب خوانده خوب شد كه سويه و لياقت أين جناب إفشاء شد جاى السوس است كه أين عطا جان دروغ ميگويد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است