نفتکش ایرانی "سانچی"، یک هفته در لهیب آتش
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۷    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144814 منبع: پرینت

کوشش برای مهار آتش در نفتکش ایرانی همچنان ادامه دارد. از ۳۲ پرسنل نفت‌کش تاکنون جسد تنها سه نفر پیدا شده است. کشتی همچنان در دریا می‌سوزد و عملیات نجات به دشواری پیش می‌رود.

به گزارش دویچه وله، نفت‌کش ایرانی "سانچی" در دریا تصادف کرد و اکنون یک هفته است که در آتش می‌سوزد. فعالیت نیروهای امدادگر در جریان است، اما تاکنون نتیجه دلخواه را نداشته است.
نفت‌کش ایرانی روز شنبه ۱۶ ماه جدی در دریای شرق چین با یک کشتی چینی برخورد کرد و در دم دچار حریق شد.

تلویزیون مرکزی چین (CCTV) اعلام کرد که نیروهای امدادگر موفق شده‌اند اجساد دو خدمه دیگر کشتی سانحه‌دیده‌ی ایرانی (سانچی) را پیدا کنند. به این ترتیب جسد سه سرنشین این کشتی به دست آمده است.

امدادگران همچنین موفق شده‌اند "جعبه سیاه" حاوی اطلاعات کشتی و همچنین ویدیوهای موجود در آن را به دست آورند. گفته می‌شود حرارت تا ۸۹ درجه سانتی‌گراد بر عرشه کشتی سبب شده که امدادگران نتوانند به درون کشتی راه یابند.

عکس‌های تلویزیونی از کشتی مشخص می‌کنند که هنوز نیمی از نفتکش در حال سوختن است. ۱۳ کشتی آتش‌نشان در عملیات امدادی شرک کرده‌اند که می‌کوشند شعله‌های آتش را مهار کنند.

نفتکش ایرانی "سانچی" در فاصله ۳۰۰ کیلومتری بندر شانگهای، با یک کشتی کوچک باری چینی که غله حمل می‌کرد، برخورد کرد و دچار حریق شد. این نفتکش از جزیره خارک به مقصد داسان در کوریای جنوبی در حرکت بود که دچار حادثه شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کشتی ایرانی
چین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است