واکنش صالح به بی خیالی حکومت درباره گیلانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144795 منبع: پرینت

گیلانی یک آدم بی خبر نیست و بیشتر از سران حکومت اطلاعات دارد، وی از گسست های درونی ، سیاست تضرع ، تخیل ها، توهم و امید های کاذب شما برای معامله بزرگ با دشمن آگاه است و از همین رو از شما هیچ نمی هراسد و بدنبال امتیاز گیری های می دود.

امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی کشور در واکنش به سکوت حکومت در برابر اظهارات رهبر محاذ ملی درخصوص موجودیت رهبران طالبان در خاک افغانستان در صفحه رسمی خود آورده است که سید حامد گیلانی گفت که با طرفداری علنی از پاکستان (یعنی طرفداری از قتل عام مردم ما) از کسی نمی ترسد، راست گفته است اگر او می دانست که اراده قوی بخاطر مهار و نابود سازی ستون پنجم در حکومت وجود دارد هرگز چنین بی باک و بی هراس بر خون شهدا و معلولیت فرزندان این خاک توهین نمی کرد.

بگفته صالح، گیلانی مانند آمر یک مفرزه اطلاعاتی پاکستان عمل کرد اما واکنش دولت در برابر حرف های او نشان دهنده نهایت بیچارگی و سردرگمی است؛ دولت گفته که این حرف ها بی خبری اقای گیلانی را نشان می دهد. نخیر و صد نخیر، شما به خود و به مردم توهین می کنید. گیلانی خوب اطلاع دارد و بیشتر از شما اطلاع دارد؛ وی از گسست های درون شما ، سیاست تضرع شما ، تخیل ها، توهم و امید های کاذب شما برای معامله بزرگ با دشمن آگاه است و از همین رو از شما هیچ نمی هراسد و در روز روشن به رویتان پرخاش می کند و بعد می رود دنبال چانه زنی برای گرفتن امتیاز بیشتر از پاکستان.

وی افزوده است که تا آنجا که من معلومات دارم این فضا تاثیر مستقیم بر وضعیت نیرو های مسلح کشور گذاشته است و ابهام در اهداف و سیاست صفوف آنها را گسسته و سطح جذب را به حداقل پایین آورده است. از یکسو مهره های نفوذی و اطلاعاتی فضا را مدروک می سازند، از سوی دیگر تروریستان بدون عذر خواهی عفو می گردند ، طرف دیگر تنش قومی هر روز بیشتر شعله ور می شود ، جای دیگر علنی حاکمیت سیاسی و دولتی منقسم شده است، یکی از مشهور ترین جاسوسان پاکستان معاون مقرر می شود؛ این به هیچصورت دموکراسی نیست. دموکراسی هرگز به معنی هرج و مرج و فروپاشی آشکار را نیست.

گفتنی است که گیلانی اخیرا مدعی شد که رهبران طالبان نه در خاک پاکستان بلکه در افغانستان حضور دارند، این ادعای وی موجی از واکنش های تند را بدنبال داشت و بسیاری گفتند که وی صحبت های رییس استخبارات پاکستان را تایید می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گیلانی
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   این گیلانی یکی از اعضای قوی و موثر ستون پنجم است
قدیر کاهو

>>>   مردم مسلمان ومجاهد افغانستان!
اگر صالح شير را كه سفيد است سفيد بگويد شما انرا قبول نكنيد بخاطريكه اين شعبده باز فرصت طلب ... به مردم افغانستان كاملا حرف پراگنيهاي به منفعت شخص خودش ميكند. يك روز در پهلوي نور وروز ديگر در پهلوي غني و عبدالله. او هم اكنون خانواده اس را به ملبورن استراليا فرستاده است تا در انجا أقامت دايمي گزينند. او به افغانستان از ديد استفاده جويي شخصي نگاه ميكند نه به عنوان فرزند وطن.
كما ل الدين قايم

>>>   ریاست امنیت ملی را به کمپنی خصوصی امنیتی پنشیر وردک تبدیل کرد

>>>   ذبيح فطرت در مورد تبليغات سوء عليه استاد عطا توسط مأموران فيس بوكى قصر سپيدار مى نويسد :

در‌حذف مجاهدین از حکومت، داکتر عبدالله کمتر از غنی عمل نکرده است

امروز دسته هایی از ماموران سپیدار ( قصر بی حاصل) نوشته اند که عطامحمدنور برای جلب توجه مردم، از حذف مجاهدین از قدرت، استفاده ابزاری میکند. اما حافظه این جماعت را گند زده است و‌فراموش کرده اند که استاد همیشه با وجود حضور در حکومت، نقد هایی به نشانی حکومت داشته است. اگر این ماموران «فراموش کار» اند ، مردم هرگز موضع گیری های عدالت خواهانه آقای نور را از یاد نمی برند.
در‌ضمن سهم عبدالله در حذف مجاهدین از قدرت، به هیچصورت کمتر از دکتر غنی نبوده است. حذف بسم الله خان از وزارت دفاع ملی، مخالفت با تقرر محمد یونس قانونی به عنوان رییس شورای عالی صلح و یا رییس دادگاه عالی، مخالفت و تعلل در معرفی عبدالشکور واقف حکیمی و فضل احمد معنوی به عنوان لوی سارنوال کشور، مخالفت با تقرر عتیق الله بریالی در وزارت داخله و لوی درستیز، عزل داکتر یاسین ضیا از معاونیت ریاست امنیت ملی، عبدالستار مراد از وزارت اقتصاد، تاج محمد جاهد از وزارت داخله و موارد مشابه دیگر در کنار تقویت چهره های غیر مجاهد و همسویی با رییس حکومت وحدت ملی در گماریدن چهره های بی پایه و مجاهد ستیز، نمونه های بارز از عملکرد های مجاهد ستیزانه عبدالله است که در صورت نیاز اسرار بیش‌تری نیز فاش میگردد.
پ ن : دوستانی که دعوت به سکوت و خویشتن داری میکردند، توجه فرمایند که صبر هم حدی دارد.

>>>   جزیره قدرت شمال کابل توسط عکس ها و شعارهای احمد شاه مسعود و مردم شمالی و پنجشیر اداره میشود. قلمرو جزیره قدرت هزاره ها از افشار تا دشت بر چی و از کوته سنگی تا پل آرتل در زیر عکس عبدالعلی مزاری و پرچم هزارستان اداره میشود. پغمان و قرغه قلمرو اسلامی جزیره قدرت استاد سیاف است. از چمن حضوری تا کارته نو،بگرامی تا ختم کابل در جنوب و جنوب شرق حکومت شبکه حقانی حاکم است.
این در حالیست که قلمرو حکومت تازه تاسیس حکمتیار از دارالامان گرفته تا چهارده کابل در حال گسترش است که با عکس های امیر و تروریستان رسمی مجهز با اسلحه سبک و سنگین حفاظت میشود.
اگر من جای استراتژیست های خام اندیش اتاق فکر ارگ بودم، قبل ازینکه به جزایر قدرت دور دست دست درازی کنم با جزایر قدرت در کابل یک طرفه می کردم شهر کابل را نمادی از همزیستی و شهر متمدن می ساختم که حد اقل در سطح شهر مزار شریف جزیره قدرت استاد عطا برابری می کرد.

اشرف غنی بجای گفتمان سیاسی با جزایر قدرت در چهار چوب عدالت اجتماعی و دموکراسی ارگ را به کانون توطئه و سیاست حذف تبدیل نموده است. این سیاست نه تنها نمی تواند به حکمت جزایر قدرت پایان بدهد ، بلکه می تواند باعث ظهور جزایر بیشتر قدرت در سراسر کشور شود که بستر سیاسی و اجتماعی افغانستان ظرفیت آنرا ندارد.

>>>   کسانی که با سخنان محقق در باره فاطمیون گلو پاره می کردند که منافع علیای کشور در خطر افتاد
چرا در باره این جناب که از دشمن علنی مردم یعنی پاکستان حمایت میکند لب نمیگشایند و نفس نمیکشند
چرا هیچ صدایی از آنها بلند نمیشود یااینکه آنها هم گیلانی وال و پاکستانوال بودند و هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   او مردم پشت ستون پنجم میگردین

همی گیلانی بولانی چی است

یا نی که خودتانه به نادانی می زنین

ستون پنجم شاخ و دم خو نداره ازاین روشن تر و واضح تر دیگه چی رقم بگوید که : او مردم مه ستون پنجم استم

عکس پرویز مشرف در خانه اش
گپایش همه بر ضد ملت و دفاع از پاکستان وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دیگه چی

>>>   كمال الدين قايم بسيار نصيحت بجا كردي، گپ صالح ... هيچ قابل اعتبار نيست

>>>   حکومت آنقدر مشکلات داره که یاوه گویی های ... و چوچه های انگلیس بریش در فشانی است

>>>   گیلانی را باید مثل مرکب ... کرد! این همان ... است که ّاکستان با موزیک باندو رفتنش به پاکستان پزیرایی کرد! این طایفه انگلیس اند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است