ارگ دست به دامن جنرال دوستم شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144758 منبع: پرینت

جنرال دوستم بسته پشنهادی دولت را رد کرد و گفت در کنار عطا محمد نور ايستاده است. دولت سعی دارد تا استاد عطا به ستوه بیاید و بر آدرس انجينير داوود حمله کند.

اینکه نیروهای بین المللی مستقر در شمال ظاهرا افاده می دهند که در کشاکش بین ارگ و حکومت بلخ بی طرف اند قولی است از بنیاد غلط. عطا نور نیز قطعا به آن اعتقاد ندارد. عملیات آنها زیرزمینی و سیستماتیک است. غنی برای اجرای یک امر معمولی در امور امنیتی با مشاوران و صلاحیت داران سفارت ها مشوره می کنند.

راه اندازی جنگی عظیم و دامنه دار در بلخ و جاده سازی برای تخریب تمدن نو پا در بلخ امروزی تحت مدیریت جهانی صورت می گیرد و از دایره صلاحیت و جسارت ارگ بالا است. این مدیریت با مدیریت قدرت های نوظهور از جمله روسیه جدید نیز در تقابل قرار دارد. ارگ کابل در بن بست به سر می برد و برای ضعیف کردن استاد عطا چنین تدابیر گرفته اند که عرصه را با اعمال تحریک آمیز از طریق قرارگاه قول اردوی شاهین به روی او تنگ کنند تا خودش نخستین کسی باشد که دست به حمله بزند آنگاه از نام قانون و امنیت ملی حوزه نفوذ او را تحت تصرف درآورده و خودش را مانند جنرال دوستم متواری سازند.

مسيح نديم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   عطاکگ نه جنگ میتواند و جنگجوی است. فقط مثل ... لق لق کرده تا چیزی بدستش بیایید

>>>   روبا صفتان قومگرا انهم تنها قوم خاص خود شان و قرار گرفتن شان در مقابل توده های ملیونی مردم نا رضایت های ایجاد کرده خودشان در بین مردم و بی ریشه بودن خود شان درین کشور و ظلم و جبر و ناروایی های شان بدتر از طالب سبب شده که مردم با یک مشت گره خورده و مستحکم در یک محور اماده ایستادگی در مقابل هر نوع زور گویی های ارگ نشینان از خود امادگی و قهرمانی نشان دهند امروزدر سر تا سر مملکت صدای بی عدالتی و قومگرایی و چور و چپاول ازین حکومت بیکاره اما ظالم خود خواه به هم بسیج گردند که چنین هم شده در محور والی بلخ اقای عطامحمد نور گروپ گروپ جوقه جوقه از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب اعتماد و همکاری های شانرا در هر سطح که لازم دانسته شود بیان کرده اند و ارگ ازین بسیج مردمی بدور عطامحمد نور خیلی دلخوره دارد و توان جلوگیری ازین بسیج مردمی را نداشته وندارد بکمک مردم هر هیله و نیرنگ ارگ نشینان خنثا و نابود شدنی است .

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار غنی احمد زی است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید خود تان دین تان زنده بانید این غنی احمدزی همبرگ فروش ، متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا و فاشیت ارگ را ترک نکنند اوضاع کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دین ؛ خاک و فرهنگ نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان مشور عریرما نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم

بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید.

>>>   بسیار ساده از مدارا کار گرفته نشود ... حکومت با داعش و طالب در جنگ است یک جنگ دیگه با اعطا .. عین طالب و داعش برادر نا راضی است .. ههه مردم خو بی از او هر روز کشته میشن

>>>   جنرال صاحب دوستم در اين وقت حساس زمان آن رسيده كه چهار پايه خراسان را با همكاري متحدينش بناي مجدد نمايد و پيروزي ازان خراسانيان است .
قدوس خراساني ،

>>>   ریس جمهور باید سرش در لاک خودش ميبود بهتر بود.مگر چه مشکلی پیش آمده در مزار شریف که این ها برای جا گزینی عطا محمد نور اینقدر تلاش می کنند.حالا این ارگ نشینان ........چه هدف شوم درسر دارند که فقط بخاطر جا گزینی یکنفر ميخواهند هزاران نفر را به کشتن بدهند
همینجا باسراعت میگویم ازاین ببعد هر اتفاقی یا خون يکي ریخته شود همه این ها به گردن غنی ..... است
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است