واکنش طالبان به اعزام هزار نظامی آمریکایی به کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ کد خبر: 144749 منبع: پرینت

صدها نفوذی طالبان انتظار رسیدن سربازان آمریکایی به افغانستان را می کشند.

گروه طالبان بدنبال اعلام وزارت دفاع آمریکا از اعزام یک هزار آموزگار نظامی در چهارچوب یک لوا به افغانستان در بیانیه ای آورده است که واشنگتن با یک صد هزار سرباز هم برنده جنگ افغانستان نخواهد شد.

سخنگوی طالبان هدف آمریکا از اعزام نیروهای جدید را روحیه دادن به سربازان خود گفته است و افزوده است که رییس جمهور امریکا باید از شکست و ناکامی‌های 16 ساله در افغانستان عبرت گیرد و بیشتر از این در قبرستان امپراطوری‌ها، بخت شوم خود را آزمایش نکند.

طالبان اعلام کرده اند که صدها نفر از نفوذی های این گروه در انتظار مواجه شدن با سربازان جدید آمریکایی هستند تا آنان را هدف قرار دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
نیروهای آمریکایی
نظرات بینندگان:

>>>   جنگ بین امریکا وپاکستان است هردو طرف اجیران خودرا بجنگ می اندازند البته که مردم افغانستان اشرار طالب را بحیث مزدورا ن ووطنفروشان می شناسند و حکومت افغانستان برای دفاع از مردمش مسئولیت دارد

>>>   والله بیشک. نوش جان طالبان. آخر وطن از همین طالبان است که برایش قربانی میدهند.
سیدتقی بشردوست از نیلی

>>>   به گروه مزدور خاین وطنفروش طالبان باید گفت انزمان گذشت که برای نابودی تان تصمیم قاطع وجود نداشت اکنون ریس جمهور امریکا و نظامیان انکشور تصمیم گرفته اند در صورت پافشاری تان در جنگ در هرجایی که باشید نابود تان میکند زمان اشغال را بیاد دارید که در یک روز چنان تار ومار تان کرد که گریه کنان رهبران مزدوران طالبان به نزد بادار اصلی تان ای اس ای پاکستان دوباره پناهنده شدید و از افغانستان کشور ما فرار کردید بیاد تان است یا فراموش کرده اید اینبار تصمیم امریکا قاطع و جدی است ولو که در هرجای پنهان باشید در همانجا نابودتان میکند .

>>>   Amiri
پشتونها صدها سال است كه غلام حلقه بگوش خارجى ها هستند، به هيچ چيزى ايمان ندارند، نه به خدا، نه به خود و نه به وطن و مردم رحم نميكنند جز به دالر و پوند كلدار، پشتونها جاهلترين مردم دنياست كه گردن ميزنند، خون ميخورند و خرابى ميكنند. واقعن كه بد قسمت ترين مردم بوديم كه با چنين غولان هموطن شديم، حال چاره ديگر نيست جز جنگ با اين قبيله فاشيست.

>>>   جهنم نیز منتظر طالبان است.

>>>   طالبان و رژیم کابل بداند تنها راحل افغانستان صلح است و هیچ گذینه نظامی قابل قبول ملت افغانستان نیست ! ٥٠ سال کشتند و کشتید و هیچ چیزی تغییر نکرد. دست از کشتار یک دیگر بر دارید و به فکر منافع مردم باشید !
حبیب الله یوسف زی

>>>   هرگاه حکومت افغانستان قصد مذاکره و ایجاد صلح با طالبان را داشته باشد باید به مطالبات شان جواب بدهد و بگوید که : در صورتیکه شما به صلح تن در دهید و قانون اساسی افغانستان را بپذیرید قوای امریکا با پایګا هایش و همچنان اروپائی بعد امضای پروتوکول طی شش ماه خارج میشوند . تا برای طالبان حرفی به گفتن نماند . و اگر حکوت میخواهد این وطن را به امریکائی ها و دیگران بفروشد و پایگاه هم دایمی باشند و هیچ کس ازین وطن خارج نمیشود طالبان و مردم افغانستان حق دارند از وطن شان دفاع نموده در برابر استعمار گران مبارزه نمایند . حکومت چرا شف شف میگوید . ورک و راست سخن نمیزند . علاوه بران آیا این شورای صلح که از طرف حکومت و امریکا تعیین میشوند و معاش میخورند ارگان بیطرف است و صلاحیت انجام کاری بی مشوره اینها دارد ؟ شما قضاوت کنید این همه دروغ بافی و خاک در چشم مردم انداختن است .

>>>   برای دزدی میایند اگر نی دیگرنیازی به انهانیست جنگ درافغانستان بپایان رسیده مخواهندنشان بدهندکه درافغانستان جنگ است امادرکجای افغانستان جنگ شدید
است که کمک های تازه نفس ازامریکامیاید چراهیچ کسی ازدولت مزدورفعلی پرسان نمکندکه امدن این همه خارجی چی دردی را دوا میکند یادر طی این سالها چی دردی را دوا کرده امدن نیروی بیشتر نیروهای دشمن را بیشتر میکند ومردم را از روی نچاری به جنگ میکشاند

>>>   جناب طالب !
وقتی شما هیچ نبودیدبه اتفاق تمام رسانه ها همین خارجی هادر کویته ای پاکستان شمارا هسته گذاری وبنیاد نهادوبا کمک مستقیم نظامی پاکستان تحت اداره ای نصیرالشیطان بابردامنه ای نفوذ وگسترش شما فراهم شد یک روزگاری اعلام گردید که چهارصد عسکر امریکای در پاکستان امده ودر نزدیکی جاکوب ابد ناپدید شدند مگر انهامور ومورچه بودند که تاهنوز از سرنوشت انها معلوم نیست حتما انها امدندشما را تعلیمات نظامی دادندمگر در مدرسه های پاکستان برای شما تانک وپیلوتی می اموختند؟ که شما سوار با تانکها وطیاره های نظامی وارد کابل گردیدید مگر این همه خلقی ها وپرچمی ها وهواخواهان تنی با شما یکجا کار نمیکردند؟ ازینها گذشته نقشه وپلان هرچه بود زمانی که بر تمام افغانستان مسلط بودید تنها نیروهای هوای امریکا شما وهم پیمانها وحامیان خارجی تان را تا پنجاب پاکستان متواری ساختند پس اگر دوباره روی همان برنامه ها تقویت نگردیدید چطور شد که بعد از اوارگی وتحلیل قوا وخارج شدن از کشور بار دیگر بر نیروهای زمینی وهوای خارجی ها وحتی ۴۶ کشورغالب امدید؟ وامروزه دم از پیروزی خود وشکست خارجی ها میزنید راستی شما از صدام حسین وقذافی وچکسلواکیاو..قویتر بودید که ان کشور ها وقدرت ها تارومار شدوشما هنوز ساز دهن خارجی ها را میگیرید!!!اگر شما مجاهد هستید ودر راه خدا می جنگید!!!دو رهبر عالیقدر شما را پاکستان وامریکا به قتل رسانید چه عکس العمل انجام دادیدو...
لالی از ننگرهار

>>>   سلام، اگر واقعن امریکا درافغانستان شکست بخورد وطالبان وداعش پیروزشود دیگر ان وخت افغانستان فقت
به پشتونها متلق خاهدبود چنکه دیگرطایفه ها همگی شان برای امریکاتسلیم شدن وازپول امریکا بری خود
خانه ها ساختند شحرکها ساختن موترهای قیمتی سوارشدن فقت پشتونها درمقابل متجاوزان مقامت کردن

>>>   لطیف پدرام:
فارسی نگویید پشتون ناراحت می‌شود، سرود ملی نگویید پشتون ناراحت می‌شود، دیورند نگویید پشتون ناراحت می شود، دانشگاه نگویید پشتون ناراحت می‌شود، هویت نگویید پشتون ناراحت می‌شود - چرا شما همیشه نگران ناراحتی پشتون هستید؟ چرا ناراحتی اوزبیک و هزاره و تاجیک وده ها قوم دیگر را در نظر ندارید؟ چون برده هستید!

>>>   جناب اشــــــرار !
بیائید به حکومت تسلیم شوید پول بیشتر به شما میدهد نسبت به اینکه کلدار بی ارزش پاکستان را میگیرید

>>>   هـرزمانی جهالت محو شد طالب هم محو میشود

>>>   پشتونها ۳۰۰ سال است که نوکری و چاکری انگلیس روس امریکا
وحتی پاکستان و ایران را میکنند .پشتونها وطن خورآسان را خراب
کردند وقت آنست که همه شان به کوه های سلیمان بروند دیگر رحم
و دلسوزی پارسیان که از کوهای سلیمان آنها را جادادند به درد نمی
خورد این وطن از پارسیان تاجکان است و خورآسان بزرگ نامش است

>>>   یکزمانی شوروی ها که ازداخل نظام خود خراب شده بود ودرمشکل اقتصادی بند مانده بودنداز جنگ افغانستان عقب نشینی کردند باوجودیکه حکومت داکتر نجیب الله بود .بعدا حکومت داکتر نجیب یکسال دیگر باهمین وطن فروشان جنگید.که مابعد آن این وطن فروشان گفتند شوروی هارا ما شکست دادیم.(یک دروغ محض)
حالا که امریکایی ها ازین حکومت شروفساد دفاع میکند حتما روزی میرسد که ازین وطن فرار میکنند به علت هرعوامل که باشد. شاید طالب ویاداعش بگویند که ما آنهارا شکست دادیم. حالا مردم عوام دعا میکنیم که خداوند مارا ازینها هم کافران وهم وطنفروشان درامان داشته باشد.

>>>   کدام طالب کدام واکنش
همگی در پس خانه های ارگ نشسته از لبتاپ های ارگ نوشته میشود به نام طالب پخش میکنند
اگر اینطور نیست
از حق نگذرید همی نصوار خورهای که در دوران طالبان دیدیم کدامشان سواد دارند که باز واکنش نشان بدهند و یا کمپیوتر و انترنت بلد باشند ههههههههههههههههه
طالب واکنش نشان داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید از کمپیوتر خودی غنی نوشته کده روان شود
و شاید هم از کلیسای بی بی گل جان
او قربان کلیسایت شوم خوب مسجدها ره خراب کدی نازنین میگم نوش جان تان
.....

>>>   طالب یعنی یک پشتون بیسواد یعنی یک چو پان فقط کافیه یکی پنج کتاب بلد باشه ............


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است