وزیر مخابرات توان اداره یک دکان بقالی را هم ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144548 منبع: پرینت

نامه های عبدالرزاق وحیدی را که به اشرف غنی احمدزی فرستاده بود و این نامه هایش را حتی تا نشریه های معتبر بین‌المللی دنبال کرد و به نشر رسانید خوانده بودم. او رژیم غنی را وادار کرد تا اتهام وارده بر وی را بی‌ بنیاد و غیر عادلانه بخواند. وحیدی و داوود شاه صبا از تنها وزیران کابینه بودند که با تخصص و دانش در حوزه کاری شان مسلط بودند اما یکی مجبور به استعفا شد و دیگری با تهمت و تحقیر از وظیفه اش سبک دوش گردید.

وحیدی در یک قسمتی از نامه هایش خطاب به اشرف غنی می‌ گوید"جناب رییس جمهور شما حتی برای من فرصت برای شنیدن حرف هایم ندادید تا حداقل من هم حرف های که با شما داشتم می گفتم. شما تمام تصمیم تان بر مبنای گزارش های غلط و بی اساسی بود که یک حلقه‌ ی مافیایی در بخش "اترا" در وزارت مخابرات که من به شدت تمام در برابر فساد آنان ایستادگی می‌ کردم در مورد سبک دوش کردن من گرفتید".(نقل به معنای محتوا).

اما همین وحیدی کسی بود که زبان و بیان اش در تمام موارد و برای هر انسانی که بهره هوشی اش اگر مشکل نداشت به عنوان یک وزیر درست کار، صادق و با تخصص بود و متعهدانه وظایف اش را انجام می‌ داد. او مانعی در برابر باندهای تبهکار در وزارت مخابرات بود که آنان هرگز این فرصت را به وحیدی نمی‌ دادند و ندادند تا راز های نهفته در درون این باندها بر وی برملا گردد. باندهایی که از وزارت مخابرات تا پستوهای ارگ و سپیدار وصل بود و سرانجام در تبانی با نیرو و قدرت این دو "کانون توطیه" حلقه های فاسد و دیگر ستیز اقدام به ترور این شخصیت توانمند از زنجیره‌ی کابینه نمودند.

رازق ها در هر جا که باشند افتخار خواهند آفرید و در پیشگاه تاریخ امروز و فردای کشور سر بلند خواهند بود یا وزیر و یا هم استاد در دانشگاه اما آنانیکه تعلقات قبیلوی و تباری شان را بیش از هر چیزی دیگر اهمیت می دهند و بربادی مُلک را با اندیشه های پوشالی و متحجرانه شان نسبت به آبادانی کشور ترجیح می‌دهند در پیشگاه تاریخ و حتی فرزندان خودشان چه جوابی خواهند داشت؟ که مطمینا سیه روی خواهد بود. ما کم نداریم از آن تاریخی که میراثداران‌ شان بجایی که فخر باید می‌ کرد امروز شرمنده تر از سرکوپ شدگان و به زنجیر کشیدگان هستند. این حضرت عالی که حالا به اصطلاح وزیر مخابرات است از وضعیت معلوم است که توان محسوبی یک دکان "بقالی" را هم ندارد چه رسد بر آن که توانایی سر و سامان دادن بر یک وزارت را داشته باشد. حال ملت ببینند و تماشا کنند که خدمات وی از کجای آن "نزده" منزله سر خواهد کرد؟

هادی صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر مخابرات
وحیدی
نظرات بینندگان:

>>>   قبلا هــــژده منزله بود حالا وزیر نو یک منزل دیگر هم اضافه کرد ؟؟؟

>>>   مهم توانایی نیست، مهم قوم است، این وزیر تمام دوره غنی را وزیر خواهد ماند. جایگاه وزارت را به جایگاه دکان بقالی ترفیع خواهد داد!

>>>   دوست عزيز
نه كل بانه نه كدو
نه شهزاد چندان شى است و نه عبدالرزاق وحيدى چندان شى بود لازم نيست چكه مالى كنيد معلوم ميشود كه يا از تيم وحيدى هستيد و يا هم از قومش

>>>   چرا امیرزی سنگین را دوباره نمی اوردند آنشخص با وصف انکه یک اوغان دیگر است اما کارکردش بهتر از این آشبز دفتر ملل متحد در پکتیا بود.

>>>   حمود منجم زاده
بانک مرکزی ده ها و یا صدها میلون افغانی را در هرات به آتش کشیدند
حدود سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ بانک مرکزی دستور سوزاندن ده ها و یا صدها میلون افغانی کهنه را در هرات به مرحله اجرا در آورد . درآن زمان اقای احدی ویزر مالیه و یا ریس بانک مرکزی بود ، اقای احدی به هرات آمد در میدان کوچک ریاست اطلاعات و فرهنگ سابق در کوره های گلی ، که قبلا درست شده بود ، به آتش کشیدند. بنده آن روز ها در هرات و شاید به آتش کشیدند پول های کهنه بودم ، که موتر های پراز پول کهنه داخل ریاست اطلاعات و فرهنگ می شد و به داخل کوره ها می انداختند . همان زمان صحبت از گم شدن چندین موتر پول کهنه بود ، که به مسیر های دیگری میرفت و سرقت ها به اقای احدی نسبت داده میشد ، آن زمان کنترولی نبود هر کس کار به خصوص خود را انجام میداد موتر های پر از پول که به طرف ریاست اطلاعات و فرهنگ آورده میشد نیروهای امنیتی آنها را همراهی نمبکردند. بنده در آن زمان از پروسه به آتش کشیدن پول های کهنه چندین عکس گرفتم ، که اینک پس از حدود ۱۱ سال از آرشف خود پیدا نموده در احتیار همشهریان محترم هرات می گذارم . اگر دوستان از آن زمان چیزی بیاد دارند ، لطفا ما را نیز شریک سازند

>>>   به نظر من ما باید جهاد کنیم و بمب گذاری

>>>   گول های کهنه که به دلیل چاپ پول جدید باطل شده بودند برای کسی کاربرد ندارد چون آنها از چلند افتاده بودندوجای آنرا پول ها با فورم وشکل جدید گرفتند

>>>   در آنزمان پدر یما یاری مسئول د افغانستان بانک بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است