اهداف ملی غنی جز دروغ بزرگ ملی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144538 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی: هیچ قدرتی در افغانستان نمی تواند جلو اهداف ملی ما را بگیرد.
احمدولی مسعود: همه ی نیروهای سیاسی آمادگی گذار قانونی از هژمونی آقای غنی را بگیرند.

با یک نگاه عمیق به انکشافات اخیر وضعیت در کشور، آشکارا شدن سیاست های رسوای حکومت، قانون شکنی، قبیله بازی، استبدادگری و در مقابل، همصدایی و همزبانی نیروهای مختلف سیاسی در برابر آن به گونه ی بی سابقه متحدان فکری و سیاسی حکومت را در داخل و خارج سراسیمه ساخته و حکومت را به بن‌ بست قطعی رسانیده است. این فروپاشی سیاسی را مدت ها قبل پیش بین بودیم اما امروز برای حکومت جز واگذاری قدرت به مردم و تسلیم شدن به مطالبات ملی راهی باقی نیست.

هرچند غنی احمدزی چندین بار نیروهای مخالف را به گذشته ی جنگسالاری، زر اندوزی، قوم گرایی، بی ظرفیتی و ده ها حیله ی سیاسی متهم ساخته است. اما واقعیت این است که با یک مرور سطحی در نحوه ی استخدام ماموریتی شخصبت هایی که تا دیروز بقول خودشان بنام جنگسالار و مافیایی شهره ی آفاق بودند، گماشتن کم سواد ترین ها در جمع اعضای کابینه و مقامات دولتی، صرف به اساس وابستگی قبیله ای، رفاقت شخصی یا استفاده ی ابزاری، سیاست گذاری های مخکشی همه می رساند که به اصطلاح اهداف ملی غنی جز دروغ بزرگ ملی نیست.

احمدولی مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ملی
نظرات بینندگان:

>>>   پولهای دزدی و گدایی شماها را گیچ ساخته، خود میدانید آنقدر ............................................................ ، شما مطمئن باشید که وقت حسابدهی خواهد رسید .

>>>   Khadimyar
سیفی هروی در تاریخنامه هرات افغانها را بزرگترین دشمن هراتی عا میدانه، چطور میشه یک هراتی افغان باشه!؟

>>>   Fardinn
او رفیق کارمل فرزند مردم بود در درون جامعه بود و از بطن جامعه سربلند کرده بود، با درد ها و نیاز های شهروندان و فریاد های برخواسته از نابرابری های اجتماعی آشنا بود و راه حل های ناهنجاری ها را خوب بلد بود. با درد و دریغ که دشمنان و اهریمنان زمان نگذاشتند که کار کند و در خدمت مردم قرار داشته باشد.
روح کامل ارجمند شاد باد

>>>   Farid
داد خواهی را نمی شناسند و فقط به " رجل سیاسی " فکر می کنند نه به سخن ها و چالش ها . هر نقد و اعتراض و نه را خلاف منافع ملیِ تعریف ناشده می پندارند و منتقد و معترض و آنکه را که نه گفته است تکفیر می کنند .
گَله یی بسیج شدن و به هرچه دگر و غیر خودی است تاختن ؛ ساختن نیست .
ویران کردن است .
و بیشتر خود ویران کردن است

>>>   اشرف غنی احمدزی هیچ گاه در راستای اهداف ملی در افغانستان حرکت نکرده است. تاریخ تمامی خیانت هایش را در خود ثبت می کند. تعریف غنی از اهداف ملی، تفرقه ملی است
هادی

>>>   اشرف غنی تبعه امریکا است او پاسدار منافع ملی امریکا است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است