حکومت در پی حذف جوانان عدالتخواه (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144536 منبع: پرینت

همانگونه که ایجاد و پیدایش حکومت وحدت ملی غیرقانونی است رهبران آن نیز جعلی، تقلبی و خیالی هستند که جز ظلم و جفا هدیه دیگری نثار ملت افغانستان نکرده اند. در پهلوی تمام عملکردهای غیرقانونی و غیرانسانی رهبران حکومتی، به حاشیه نگهداشتن جوانان فعال، متحرک، پرتلاش و هدفمند و برخورد سلیقه ای مبتنی بر ملاحظات قومی و سمتی با آنها و حتی حذف فیزیکی آنها بخشی از آجندای اصلی حکومت نامشروع کابل می باشد تا در نبود این نیروی موثر و متحرک زمینه تحقق برنامه های ضد منافع ملی ایشان را به سرعت و جرات مساعد و عملی نمایند.

درد اصلی اینجا است که بعداز رویکار آمدن حکومت نامشروع وحدت ملی آنهم بر اساس جان فشانی های جان کری، جوانان نخبه، فعال، باهمت و دارای تفکر ضد طالبانی به شکل منسجم و هدفمند در کشور عرض اندام نمودند در مقابل تمام برنامه ها و عملکردهای ناعادلانه و ضدمنافع ملی با قامت استوار صف مبارزه تشکیل دادند و روند تطبیق آجندای قومی و سمتی حکومت وحدت ملی را به چالش و کُندی مواجه ساختند. نتیجتا عدالتخواهی، حق طلبی و مبارزات قانونی این گروه از جوانان حوصله حکومت نامشروع را لبریز کرد و در پهلوی اندیشه های حذف محوری، تهدید، توهین، تحقیر و تخریب این جوانان یکی از بهترین گزینه ها برای حکومت قرار گرفت.

در میان جوانان عدالتخواه و مبارز افغانستان نجیب بارور، هارون معترف، فهیم فطرت و رامش نوری دارای صدای رسا و قامت استوار اند که در برابر هر گونه بی عدالتی و قانون شکنی صدای مخالفت ایشان طنین انگیز بوده است. این جوانان با همت در تمام ابعاد علیه دهشت افکنی، وحشت آفرینی، نفاق افکنی، برتری جویی و انحصار طلبی مبارزات چشمگیر داشته اند و برای تحقق عدالت اجتماعی در هیچ مورد سکوت اختیار نکرده اند. در مقابل، اینها نه تنها که مورد تشویق و ترغیب هیچ رهبر و یا نهاد حکومتی قرار نگرفتند بلکه برای خاموش نمودن صدای آنها از هرنوع گزینه ای نیز استفاده شد که نشریات "نسل پیشرو-افغانستان" بخشی از این تلاش ها می باشد.

شایان ذکر است که براساس بُغض و عقده مندی رهبران تقلبی در عوض این کتله از جوانان تحصیلکرده، عدالت پسند و نو اندیش جوان نماهای سُست عنصر و ضعیف الاراده و ناقص الاندیشه که هیچگونه خطر و ممانعت علیه برنامه های شوم ارگ نشینان ندارند صرفا بخاطر ملاحظات قومی و زبانی در پست های مهم دولتی تقرر حاصل می کنند و برای دولت ملی اندیش و موثر خوانده می شوند. وزیر مخابرات یکی از مثال های زنده ای است که ظاهرا یک جوان اما اندیشه، تعلیم و تحصیل اش از زمان دایناسور و قرون وسطی می باشد و با چند جمله رو خوانی نه تنها که آبروی ناچیز اشرف غنی احمدزی را برباد داد بلکه برای تمام نسل جوان مایه شرم و آبروریزی شد.

دردناکتر از همه این است که رهبران جعلی و تقلبی افغانستان برای حصول مقاصد غیرقانونی و غیر انسانی ایشان اینگونه جوانان هدفمند و بیدار جامعه که مانع تحقق برنامه های ایشان می باشند را مُهره های استخبارات بیگانه و حتی عناصر تروریزم می دانند اما آن عده از جواسیس و شاخه های مهم تروریزم که روزانه به طور آشکار و علنی برای خوش ساختن باداران پاکستانی ایشان فعالیت می کنند هیچگونه اقدام از سوی رهبران تقلبی صورت نمی گیرد.

به طور مثال گیلانی حتی صحبت هایش را مطابق میل پاکستان عیار می کند، شیخ فانی پاکستان را برادر خطاب میکند، جنگ افغانستان را قومی می داند، بچه بارکزی، ملا عمر را قهرمان خطاب می کند، زاخیلوال، محافل فاتحه خوانی ملاعمر را حکم می کند و صدها موارد دیگر که در تناقض آشکار قوانین و منافع ملی کشور قرار دارند نه تنها که سرزنش نمی شوند بلکه پول های هنگفت از بیت المال در اختیار ایشان قرار می گیرد و شایسته پست های مهم دولتی نیز شناخته می شوند.

نهایتا رهبران جعلی، تقلبی و خیالی باید بدانند که این همه دهشت افروزی و وحشت پروری آنها حتی برای جهانیان ثابت و روشن شده است و تمام جوانان بزرگ اندیش، هدفمند و عدالتخواه در قلوب میلیون ها انسان جاکرده اند و برای حمایت از آنها آماده هر نوع قربانی و جان فشانی هستند. من ضمن آنکه این عملکرد غیرانسانی و غیر قانونی ارگ نشینان را محکوم می کنم از تمام عملکردهای حق طلبانه و آزادی خواهانه جوانان نامدار و باهمت افغانستان نیز حمایت می کنم.


جوانان افغانستان عدالتخواهی حدف ارگ نشینان رهبران مقاصد شوم



محمدجواد رحیمی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت نامشروع
جوانان عدالتخواه
نظرات بینندگان:

>>>   کسانیکه در این سرزمین ازدانش وخرد کامل برخوردار باشند یا ترور ویا دسیسه و.... ازسر راه برداشته می شوند.

>>>   درود بر شما جوانان اندیشمند وطن و نفرین به کسانکیه با اندیشه های وطنپرستانه شما خصومت می ورزند.

>>>   این که راست است

>>>   اینها جوانان عدالتخواه نه بلکه جوانان سپاه پاسدار هستند که بجز تعصب و تفرقه کاری دیگری ندارند

>>>   یک عبدالخالق هزاره را ما در این زمان کم داریم. تا به نماد استبداد وقبیله پرستی درس عملی بدهد بااحترام

>>>   اګر این چهار نفر پادوان ولندغر جوانان عدالت خواه شما باشد افسوس به شما ایا نجیب پمچرمین را شما عدالتخواه میګوید و یا هارون فرزندصیغه را از این معلوم میشود که در بین شما انسان به زره بین دیده نمیشود. که به این لوپن ها این لقب را داده اید افسوس و صد افسوس.

>>>   این جوانان را مردم حمایت میکنند. اینها گل های سر سبد جامعه هستند که قدرت فهم و استدلال شان گاهی طینت وحشی گری انسان های بدوی و متعصب قومی را بر ملا میکند که نه به خود آبرو میگذارند و نه به مجلس سنا

>>>   محمد همایون صادقی
رهبران جمعیت مثل صدف در لاک خود مصروف استند .
برای آنها هویت قومی ، زبانی و فرهنگی مفهوم و ارزش معنوی و اخلاقی ندارد .
به دو دلیل :
1: با افکار اخوانیزم پابند اخوت المسلمین است و زبان عربی نزد آنها اولوبت دارد بیشتر از زبان فارسی .
زبان عربی باشد ، فارسی یا پشتو مقصد اسلامگرایی داشته باشد .
همه ما الحمدالله مسلمان استیم ولی رهبران جمعیت میخواهد از ما کرده پیش تر داخل جنت یا بهشت شوند و نخستین حمله را بعد از اوغان ها بر حوری های بهشتی بکنند و نعمات بهشتی را از آن خود .
رهبران جمعیت همون تمام حوری های بهشت با نعمات اش از شما و دیدار خداوند از ما .
بگذارید که ما در این دنیا زبان فارسی و هویت قومی تاجیکی مان را داشته باشیم .
2: در قدیم ها میگفتتد چشمش را خون پوشاند و قتل و کشتار میکتد .
چشم فاشیست های اوغان را خون پوشانده و ار رهبران جمعیت را پول ، سرمایه و خودرو های لنکروزر و....
رهبران هزاره چنین محاسبه کرده اند که هرگاه فاشیست های اوغان آنان را از میهن ایشان بیرون کند ایران را زیر نظر کرده اند .
رهبران اوزبیک ، ازبکستان و ترکیه را .
رهبران جمعیت نکاح دوم و سوم وچهارم را با خانه دامادی در خانه فاشیست های اوغان و غنی .

>>>   اصل همین سه نفر ماشسیت است.در تلویزیون کی ظاهر می شوند.از قواره شان معلوم می شود.در میز قسم می نشنند.کی پدر شان کس کشته باشد.من تاجک استم.از قواره همین سه نفر بدم. می اید.

>>>   من از ابراز نظر بدون استناد پشتیبانی نمی کنم. این اظهارات بیشتر به ترور شحصیت های آگاه می ماند که از هداف زیر پرده دشمنان وحدت افغانها منشأ گرفته است. جواسین بیگانگان معلوم است، گیلانی ، و امثال آنها که مستند است و خود به نوکری اعتراف دارند و از بیانات و طرفداری های شان معلوم می شود.
من که تا به حال ندیده ام این حوانان بر ضد منافع کشور و مردم خود اظهاراتی داشته باشند.
مرگ بر توطیه گران
زنده باد علم و دانایی
نابود با نفاق افگنان
نابود باد دشمنان وحدت افغانها
روکی از قندهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است