حکمتیار بخاطر داعش سازی و تقویت آن آورده شده
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144518 منبع: پرینت

امرالله صالح گفته است ما داعش را بعد از این یک نهاد داخل کشور می دانیم که نیروهایی به شمول آقای حکمتیار به خاطر داعش سازی و تقویت آن آورده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمدسعیدی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «تحول» معتقد است با آمدن حکمتیار وضعیت امنیتی چندین برابر بدتر شده است و افزود: ما قبلا از داعش به عنوان یک نیروی بیرون مرزی تشویش داشتیم. بعد از اینکه جناب آقای صالح گفتند ما داعش را بعد از این یک نهاد داخل کشور می دانیم. که نیروهایی به شمول آقای حکمتیار به خاطر داعش سازی و تقویت آن آورده شدند.

سعیدی، در خصوص داعشی هایی که در بند هستند و به حکمتیار ربط دارند بیان داشت: از دادستان کل افغانستان تقاضا می کنم که هیاتی را به روند ثبت بفرستند تا روند ثبت طوری که اظهار کرده اند لیستی را بدهد که چرا این داعشی هایی که در بند شده اند در اطراف آقای حکمتیار بوده اند؟ حکمتیار جواب بدهد. دوم، اگر آقای امرالله صالح به اینها تهمت می بندد باید مجازات شود اما گر تهمت نیست و راست است و دولت در مقابل آن خاموش است مسوول است و مردم حق دارند شک کنند. اگر دولت این پرده ابهام را از دامن خود بیرون نکند ما حق داریم بگوییم که دولت خودش کاسه ای زیر نیم کاسه دارد و در کشتن مردم شریک است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   موقف حکومت در مورد داغش مبهم است
اگر بخشی از داغش تحت اداره وتولید امنیت ملی یا مشاوریت امنیت ملی باشد باید بجای استعمال آنان بر ضد احزاب واقوام آنان را بر ضد پاکستان استعمال کند
ر

>>>   خلاصه گل بی بی برای شراندازی آمده وبا هرکس که یکجا شده آن کس شکست خورده ، مثلا همین حکومت بی وحدت ملی از رویکه بی بی گل را باخود ضمیمه کرده دچار چی جنجال های بزرگ شد

>>>   از روزیکه قصاب کابل و به اصطلاح عام مردم گل بی بی از جانب ارگ در شهر کابل اورده شده و یک قصر را در اختیارش گذاشه وده ها ملیون دالر نقد و مصرفش را از خزانه ملت غیر قانونی هم میدهد همه مردم بخصوص کابل نشینان شاهد هستند که ترورستان طالبان و بخش دیگری همین طالبان بنام داعش چندین عملیات خونین دقیق در جاهای مزدحم را انجام داده اند و به صد ها هموطن مارا شهید و معلول و مجروح کرده اند قومگرای و تعصب و نفاق افگنی و دروغ پراگنی و توطعه دسیسه کار همیشگی گل بی بی است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است