پروژه لین برق دوشی-بامیان بگونه مشروط منظور شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144515 منبع: پرینت

کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رییس جمهور 5 قرارداد به ارزش 2.3 میلیارد افغانی را منظور کرد.

کمیسیون تدارکات ملی در نشست روز یکشنبه 17 جدی 96 خود، 5 قرارداد بشمول قرارداد توزیع لین برق 220 کیلوولت دوشی تا بامیان را منظور کرد.

گفتنی است که لین برق 220 کیلوولت دوشی- بامیان طرح بدیل حکومت برای رساندن برق به ولایت مرکزی بامیان پس از تغییر مسیر لین برق وارداتی 500 کیلوولت ترکمنستان از مسیر بامیان به مسیر سالنگ‌ها است که بگونه مشروط منظور شده است.

براساس خبرنامه ارگ، کمیسیون تدارکات ملی دو بخش شبکه‌ برق دوشی - بامیان را جهت مذاکره‌ قیمت، حصول اطمینان از اسناد واصله شرکت‌ها و اخذ عدم اعتراض تمویل کننده‌ پروژه (بانک انکشاف آسیایی) اعاده کرده است و وزارت مالیه را مکلف کرده تا در این زمینه با تمویل کننده پروژه تماس گرفته و نتیجه‌ آن را تا یک‌ هفته‌ دیگر به کمیسیون گزارش دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برق بامیان
پروژه
نظرات بینندگان:

>>>   این طرح به خیر همه است و از نفاق بین اقوام جلوگیری می کند. هم بامیان صاحب برق می شود و هم ولایات دیگر از مسیر سالنگ.

>>>   کدام نفر بالای کدام نفر قرض داشت و خواهان استرداد قرض خود شد.
نفر قرضدار گفت که در همین زودی ها قرض ات را خواهم داد.
گفت چه وقت؟
گفت در سر دیوار حویلی خود خارکشت کرده ام. هر وقت که کاروان پشم شتر ها از بغل دیوار تیر شود، یک اندازه پشم در خارها بند میماند و من این پشم ها را جمع آوری میکنم و به تار تبدیل میکنم و این تارهارا گلیم می بافم و گلیم را سودا میکنم و بعدآ پول ترا خواهم داد.
حالا اشرف غنی نیز شروط زیادی به لین برق دوشی و بامیان گذاشته است، که معلوم نیست که پیش از آمدن امام مهدی امام آخرالزمان تکمیل خواهد شد و یا نه؟

>>>   به قانون پووووه سرور دانشِ .......... بگوييد كه توزيع شناسنامه هاي برقي را مردم نه بلكه ارگ به گروه گان گرفته و عليه قانون ثبت احوال نفوس كودتا انجام داده است. آقاي دانش اگر جرات مبارزه دارد، از ارگ آغاز كند. از يك قانون دان شنيدن اين همه جفنگ واقعن عجيب است.
هارون معترف

>>>   گذراندن. دو دکل برق با آن بزرگی ازمسیر تنگ سالنگ یک جنون ویک حماقت محض است ................

>>>   حکومت تقلبی پراز نیرنگ دروغ و فریب.....

>>>   بزک بزک نمر که بهار می آید . پروژه هوائی با بودجه هوائی

>>>   سرور دانش مرد سیاستمدار وطنّرست و قابل احترام و عالم است! ما بر چنین رهبر هزاره افتخار میکنیم واز اومر او اطاعت!!!!!!!!!! وی شریر نیست شخص ملی و سرمایه افغانستان عزیز و مامن همه ما است
پشتون خان
از خوست
ا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است