افشاگری نبیل از رابطه نزدیک گیلانی با شبکه حقانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144513 منبع: پرینت

رهبر حزب محاذ ملی رابطه نزدیک با شبکه حقانی دارد و افرادی در دولت درصد رهایی انس حقانی هستند.

رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی در صفحه رسمی اش در واکنش به اظهارات اخیر سیدحامد گیلانی رهبر محاذ ملی مبنی بر اینکه رهبران طالبان در داخل کشور هستند نوشته است که "سید حامد گیلانی چندمين بار است كه يكى از مسوولان خطرناك شبكه حقانى را به اسم شيرخان از اسلام آباد پاكستان به كابل توسط وسايط نقليه خود انتقال داده با همكارى و هدايت مستقيم يك تن از افراد كليدى حكومت وحدت ملى زمينه ملاقات‌هاى شخص مذكور را همرای أنس حقانى فراهم، و در تفاهم با يك تعداد از افراد و اشخاص دولتى در صدد رهايى وی هستند."

بگفته نبیل، نظاميان و اعضای استخبارات پاكستان بارها جهت اغفال اذهان جامعه بين الملل چنین اظهاراتى داشته اند و اينبار خواستند تا با توجه به وضعيت جاری در افغانستان، همان اظهارات را از حنجره پير سيد حامد گيلانى به گوش جهانيان برسانند.

رییس پیشین امنیت ملی با بیان حکومت دقیق می داند که حملات انتحاری کابل را شبکه حقانی انجام می دهد اما مسوولیت آن را اصطلاح داعش بر دوش می کشد.

وی تاکید می کند که اينكه همین بزرگواران، در مقابل چنین خوش خدمتى ها از پاكستان و شبكه حقانى چی توقع دارند؟ نمي دانم! اما اینقدر مي توانم بگويم كه از شبكه حقانى و پاكستان جز ترور، انتحار و كشتار مردم بيگناه چيزى دیگر بدست نخواهد آمد و داشتن توقعی غیر از اينها نه تنها حماقت، بلكه خيانت بزرگ در حق نیروهای امنیتی نیز خواهد بود.

گفتنی است که چند روز پس از اولین پیام توییتری ترامپ در نخستین روز سال میلادی 2018 و اعلام اینکه رهبران طالبان در پاکستان آزادانه فعالیت دارند و کمک ها به این کشور هدر رفته است، سیدحامد گیلانی در نشستی در میان علما و بزرگان بیان کرد که رهبران طالبان در پاکستان نه، بل در افغانستان حضور دارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد گیلانی
رحمت الله نبیل
نظرات بینندگان:

>>>   این پیر .... دالر از ما میگیرد وتخم برای آی اس آی میدهد ؟

>>>   پولیس که بدنبال شراب میرود به هود خیل برود به خانه این پیر که چند کارتن شراب یافته میتواند

>>>   مردم افغانستان اًگاه باشید که ستون پننجم را یافتیم گلبدین. وگیلانی
پس زور دولت ومردم نمیکشد تا اینها را
به پنجه قانون بکشاند
. هیچ. ما. وهیچ دولت
فقط روسیه را حال وارد میدان بسازیم تا اینها را نابود کند.

>>>   روزی فرا میرسد که روی همه مزدوران آی اس آی سیاه شود ویکی بالای دیګری شاهدی بګویند وراز های پشت را افشا نمایند .

>>>   نه تنها که حامد گیلانی جاسوسی پاکستان را انجام میدهد و حلقه غلامی ای اس ای را بگردن انداخته بلکه همین خاندان از سال ها است که به چغلی و جاسوسی و خیانت و جنایت زندگی ننگین شانرا به پیش میبرند پدر ان هم زمانیکه رهسپار جهنم نشده بود و سمت ریاست شورای صلح را اشرف غنی احمدزی بوی سپرده بود در یکی از سخنان اش جنگ با طالبان را از طرف نظامیان کشور ما حرام دانسته بود این خاندان که صاحب مال و پول وجایداد فروان در بسا ولایات کشور گردیده اند واز خارج اش ما خبر نداریم از کجا کرده اند در حالیکه هیچکاه عرق بر جبین نداشته اند و کسب و کمالی هم ندارند این خاندان.............. همیشه خیانت و جنایت را در حق مردم کشور ما انجام داده اند.

>>>   خاین خاین است و هیچ وقت برای منافی کشور نه بلکه برای بیگانه گان در مقابل پول خوش خدمتی می کنند. از این وطن فروشان کم نداشتیم و نداریم، ولی افسوس که گوش حکومت کر و چشمش کور است بسا تاسف که عده هم در ادارات بلند پایه هم بکار گماشته می شوند.

>>>   این حامد گیلانی نه سواد مذهبی دارد و نه نادنش معاصر.
خوب است یک بار این پیر گمراه را در برنامه زنده ارزیابی کنید.
ببینید که در یک مورد مشخص مثلن عدل اسلامی چه مستنداتی از قران و حدیث در چانته دارد.
یا مثلن در مورد مدارج معرفت و مراحل طریقت و وجوب شریعت چه توضیحاتی خواهند داد.
عرفان و طریقت نه ندافی است و نه پینه دوزی و نه دهقانی و یا هر کسب و کار دیگر که کسی از پدر به ارث ببرد بلکه این موارد استعداد و کسب دانش و ریاضت فردی را لازم دارد.

>>>   رحمت بر استخوانهای حفیظالله امین که چنین مزدوران را خسی میکرد! این هم ثبوت مزدوران ارتجاع!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است