مهاجرین با داعش افغانستان بجنگند نه سوریه
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ کد خبر: 144479 منبع: پرینت

وزارت مهاجرین باید با مهاجرین افغانستانی درباره شرکت در جنگ های کشورهای دیگر صحبت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، فرهاد سخی عضو مجلس سنا در نشست علنی روز یکشنبه 17 جدی 96 این مجلس در واکنش به 10 هزار تلفات افغانستانی ها در جنگ سوریه گفت: دولت باید در این مورد اقدام جدی داشته باشد؛ از طریق دیپلماتیک یا از طریق وزارت مهاجرین باید به مهاجران کشور توصیه شود که اگر قصد جنگ یا جهاد دارند، بیایند و با داعش در افغانستان بجنگند.

گفتنی است که بدنبال مصاحبه یک عضو لشکر فاطمیون با یک رسانه ایرانی و درز خبر کشته شدن بیشتر از 2 هزار افغانستانی در جنگ سوریه، ریاست جمهوری نیز مخالفت خود را با جنگ نیابتی شهروندان افغانستانی در سایر کشورها اعلام کرد.

به باور بسیاری جنگ نیابتی شهروندان افغانستان در کشورهای درحال جنگ، آینده خوبی برای کشور نخواهد داشت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سنا
فاطمیون
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی دوستم رفت که با داعش افغانستان بجنگد دیدید که سرنوشتش چه شد.

>>>   ری نزن انها را خود ایران می اورد در افغانستان تشویش نکن وکیل صاحب

>>>   سلام. خب اگر شما دولت مردان ما دولت مردان خوبی باشید شما با داعش تبانی نکنید همین طورکه دولت ایران مارا در سوریه اکمال می کرد شماهم اکمال کنید ما مهاجرین در افغانستان هم با داعش می جنگیم امورقمی که در سوریه دمار از روز گار داعش در آوردیم در افغانستان نیز چنین خواهم کرد، خب حال امّاامّا دارد که خود مردم بهتر می داند و دیگر اینکه زمان که ما خود مان در سوریه بودیم یا هستیم در هر ما مبلغ دو میلیون تومان برای خانواده مان در تهران به عنوان خرجی داده میشود آیا دولت مردان ما هم چنین مردانگی خواهم کرد ؟؟؟ و در ثانی اصلا نیازی نیست که شما برای جنگ باداعش از مهاجرین بخواهید که با داعش بجنگد همان سرباز های که در افغانستان سربازی می کند همانهاره اگر درست اکمال کنید باور بفرمایید به چند ماه یا چند روز دمار از روز گار داعش در خواهد آورد زمان که یک سرباز اهلوعیالش در خانه گرسنه است آن وقت شما انظار داری که آن سرباز با داعش یا باکسی دیگری بجنگد هرگز .
یک مهاجر از ایران

>>>   خداکند بیاید که درافغا نستان داعش ریشه نگیرد

>>>   همه میدانند دولت افغانستان چه کرزی وچه اشرف غنی نمی خواهد تروریست طالب وداعش را از بین ببرد.وگر نه چه جوانان هزاره وتاجیک که از پشت سر هدف نیروهای داخلی و آمریکایی قرار گرفتند .
ومواقع حساس وشکست دشمن امر برگشت داده میشد ویا از نیروهای پشتیبانی ومحمات خبری نبود .ودر نهایت با کمک بعضی نیروهای ناشناس دشمن فراری داده میشود
شاهد عینی سرباز پولیس ملی.

>>>   Raheel

در وضعیتی که حتی دستارهای سیاستمداران قومی است با کدام منطق و عقل می شود عبدالله پشتون را نماینده تاجیک پذیرفت و مصلحت سیاسی این قوم را که از هزاران جهت مورد حمله و توطیه است، به دست او سپرد؟ در حالی که او هرگز و هیچگاهی و حتی برای یک بارهم از هویت و یا منفعت تاجیکی دفاعی نکرده است.

در حالی که از گلبدین تا سلیمان لایق،‌ از غنی تا خلیلزاد، لز کرزی تا ملا عمر و انوارالحق احدی تا اسماعیل یون همه در یک صف اهداف قومی خود را پیش می برند،‌ خاموشی، معامله گری و خیانتهای عبدالله را مصلحت ملی تاجیک دانستن اوج اوج بلاهت و یا شرکت در خیانت علیه تاجیکان است!

برای نماینده تاجیکان شان شرط لازم تاجیک بودن است، هرچند کافی نیست. اما شرط حتمی و لازم همین است. درک این نکته نبوغ نمی خواهد- اگر عقل کسی طلسم نشده باشد.

>>>   فاطمیون مزدوران ایران هستند و از ایران جیره میگیرند و برای منافع ایران در سوریه میجنگند به اسم دفاع از حرم و شیعه - بجای دفاع از وطن خویش - اگر وقت باشد فاطمیون را از دم تیغ خواهم گذراند طوریکه سرهاشان را قطع خواهم کرد و برای خانواده شان خواهم فرستاد به وقتش کشتار را استارت خواهیم زد که نام فاطمیون را فراموش کنند
ابو محمد - جنگجوی کوهستان

>>>   ابومحمد بزدل وهابی از اینکه فاطمیون برادرانت یعنی شیاطین داعش را نابود کرده اند ناراحتی. درود بر فاطمیون.

>>>   ابومحمد
گردن کلفتر از تو تونبنهای خود را جا گذاشته فرار کردند
تو که کوچکتر از انی که......

>>>   خداوند مشیت را براین قرار داده که لشکری همچون فاطمیون ریشه شما شیاطین داعشی را از ریشه بکنند شما اگر خیلی گردنتون کلفته توی عیراق وسوریه خودی نشون می دادید پس هیچی نیستید اگر امریکا نبود شما همون ولگردهای کوجه خیابان وچاقو کشانی هستید که فکر کرید اکنون به شما شخصیتی داده شده ولی بدانید فاطمیون نیت اصلی شما وهرزگیتون را فهمیده می دانند که شما حتی به محارمتون رحم نکردید واین را بدانید که شکست وخذلان وهزیمت سرنوشت شماست .

>>>   بلی دوستان ارگ نیشن ها با شکست داعیش از

سوریه عراق ماتم کرفتن این انتقاد از دمی تنگ اینها

از دلی سوز اینها نیست

از شیطان های جهلستان تا شیطان ها در افغانستان

ماتم کرفتن لاشخوار ها برای لاشخوران شان

سری خود را از نفس تنگ میزند به سنگ

شیطان همیشه برادری شیاطین است

>>>   هاها ابو محمد خان خب تو کجای که دلم برای تو تنگ شده چند روزیه که تق تق تو نمیه اگه مردی خو یک بار از چولی سنگ خود خره دزمه نیشو بدی که اردوی مو یک دفه جنجال کنی که که زور موشه اگه مردی خو بورو بیه از چولی سنگ قور قور نکو .
یکی از لشکر فاطمیون

>>>   آقای محقق یک حرف در باره فاطمیون زد تمام حامیان داعش اژ رئیس جمهور گرفته تا رئیس سنا ،عدلیه وتمام دشمنان مردم تمام قد از داعش حمایت و خواستار محاکمه محقق شدند،
پس چطوز انتظار دارید که طرفداران داعش راضی میشوند فاطمیون یا هر وطن پرستی بیاید در مقابل جنایات کاران ولگردان که از کشورهای خودشان رانده شده اند جهاد کنن وبجگند؟
اول حامی داعش وطالب یعنی اشرف غنی،استانکزی، اتمر وحکمتیار را باید از بین برد!‏ بعد داعش وطالب خونخوار وآدم خوأر را،دوم ابو محمد یک اصطلاح عربی هست پس چرا در افغانستان که یک کشور فارسی هست استفاده میشود؟
مردم افغانستان هوشیار،بیدار وآماده باشید که تمام زالو های و میکروب های کشورهای عربی وسایر کشورهای جهان که از کشور های خودشان رانده شده اند به خراسان آمده اند وبه نام داعش وطالب مردم ما را شهید میکنند بجنگید وبیرونشان کنید که خدای نکرده اگر آدم خواران تازی پیروز شوند آنوقت از عزت،شرف،ناموس وآزادی خبری نخواهد بود،نام افغانستان تبدیل به نام عربستان خواهد شد!
بیدار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است