مقابله اسراییل با جنبش یهودی ستیز
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ کد خبر: 144462 منبع: پرینت

رژیم صهیونیستی فهرستی از سازمان‌هایی را که خواستار تحریم این رژیم شده و ورود اعضای آن‌ها به فلسطین اشغالی ممنوع شده است، منتشر کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ در این فهرست نام 20 سازمان وجود دارد که 11 سازمان آن اروپایی هستند و از آن جمله می‌توان به ب. د. اس فرانس (BDS France)، کمپین همبستگی با مردم فلسطین یا انجمن همبستگی فرانسه-فلسطین اشاره کرد.

پارلمان رژیم صهیونیستی به قانونی رای داد که ورود حامیان جنبش «تحریم کالا‌های اسراییل (BDS)» را ممنوع می‌کند.فعالان این جنبش در جهت تحریم اقتصادی، فرهنگی و علمی این رژیم مبارزه می‌کنند تا زمانی که اشغال سرزمین‌های فلسطینی پایان یابد.

براساس این قانون «چنانچه فردی شهروند اسراییل نباشد یا اقامت دایم در اسراییل نداشته باشد و آگاهانه عضو سازمان یا نهادی باشد که برای تحریم اسراییل فراخوان عمومی داده و یا در تحریم مشارکت داشته است، به او روادید داده نخواهد شد و مجوز اقامت نخواهد داشت.»

اسراییل جنبش ب. د. اس را جنبشی یهودی ستیز می‌داند. این در حالی است که ب. د. اس این ادعا را رد می‌کند.

رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی همچنین از وزیر خارجه نروژ که به فلسطین اشغالی سفر کرده است تقدیر کرد. نروژ با سازمان‌هایی که خواستار تحریم رژیم صهیونیستی در این کشور شده اند، مقابله کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
تحریم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است