بگذاريد كرکس ها در پستی و پلشتی بمانند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144407 منبع: پرینت

نوكران آي اس آي مانند عبيدالله باركزي و رهبر مزدور و جنگ افروز و جنايت كارش (راكتيار) دارند عقده هاي ناشي از شكست تلخ و حقارت تاريخي شان را در برابر قهرمان ملي كشور مي تركانند. آناني كه يک عمر در بربادي، ويراني، كشتار و مزدوري بر بيگانگان به سر بردند و تا يک سال قبل هم در مهمانخانه هاي آي اس آي پاكستان زندگي ذلت باري را داشتند و از بركت مبارزه و ايستادگي قهرمان ملي و مقاومت گران حالا از آدرس خانه ملت صداي شيطاني و مزدور منشي شان را بلند مي كنند.

از باركزي و امثال آن نبايد انتظار سخنان خوب و انساني را داشته باشيم چرا كه آنها و باداران شان طعمِ شكست و خاطره ي تاريخ جنگ افروزي شان را فراموش نكرده اند و هميشه براي بيگانگان و در پناه و زير سايه ي آنها قلم و قدم مي زدند. قهرمان ملي كشور با مبارزه و مقاومت تاريخي اش خواب پاكستاني ها و گماشته هايش (راكتيار و طالبان) را جهت تسخير افغانستان و تحقق اهداف شوم شان نقش بر آب ساخت. بگذاريد كه كرکسان در پستي ها و پلشتي هاي روزگار خفت بار و ننگين شان به سر برند.

مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بارکزی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   كدام قهرمان؟؟ همان بل بران را مى كويى؟؟ همان kgb را مى كويى؟؟ همان كه كابل را جور و به ناموسى در حق مردمش كرد!! هىان كريزى كه إز ترس طلاب به كولاب فرارى شد!!! همان متعصب موش مكار؟؟؟ همان كه بلاخره كشته و هلاك شد و همراهانش زير ركاب خارجي ها دويدند و وطن را فروختن!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است