سیاف ملاقات با حکمتیار را نپذیرفت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144386 منبع: پرینت

عبدالرب رسول سیاف رهبر بزرگ جهادی ، ملاقات پیشنهادی گلبدین حکمتیار را نپذیرفت.

یک منبع از نزدیکان سید احمد هاشمی یکتن از قوماندان های حزب استاد سیاف، به خبرنگار افتخاری ما در کابل گفت: موضوع ملاقات حکمتیار با استاد سیاف، آزادی 13 داعشی بوده است که سیاف از پذیرفتن ملاقات با حکمتیار خودداری کرده است.

چندی قبل تعداد 13 تن از اعضای داعش از مهانخانه حکمتیار در کابل بازداشت شدند. بازداشت اینها توسط یکی از قوماندانان حزب اتحاد اسلامی نام سید احمد هاشمی که در پولیس کابل مشغول انجام وظیفه است صورت گرفته بود. اما امنیت ملی بازداشت شدگان را تحویل گرفت و به ریاست امنیت ملی کابل انتقال داد.

در همین پیوند، هفته گذشته حکمتیار از اشرف غنی خواست تا موضع 13 تن از داعشی ها كه در يكي از مهمانخانه هاي حكمتيار در كابل نگهداري مي شد را بصورت یک راز نگاه دارد... و آنها را هر چی زودتر رها کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   استاد سیاف شخصیت است مانند کوه پغمان استوار وبا ابهت !
این مناسب شخصیت استاد بزرگوار نیست که با چنین انسان ماجرا جو مریض وتفرقه انداز بنشیند
استاد سیاف پختگی وبزرگی اش را درطی این سی سال پر ماجرابرای مردم افغانستان به ثبوت رسانید او نه تنها که پذیرفته شده عام مردم افغانستان است بلکه اینرا هم به اثبات رسانید که دربین علمای دینی درافغانستان هم میشود افرادی وطندوست یافت که بیشتر به منافع بزرگ ملی می اندیشند تابه دالر ویا احکام همسایه ها ،
زنده وسر افراز باد استاد سیاف
ر

>>>   این بر کاملا دروغ است که سیاف حکمتیار راملاقات نکرد هردو از یک حشمه اب میخورند

>>>   قاضي .......بايد فوراً امر سر بريدن شانرا داده و در چوك شهر مانند خودشان سر هاي شانرا در مظهر عام ببرند، و حكمتيار هم پاسخ دهد كه چطور اينها در مهمان خانه حزب دعوت شده اند.

>>>   خدا بشرماند این راکتیار را ای دیگه چه جریان دارد
فهیم مقیم دهلی

>>>   باید گلبدین به جرم حمایت مستقیم از داعش و شرکت در کشتار مساجد شیعه ها و دفتر تبیان و صدای افغان بطور رسمی دتستگیر و محاکمه علنی در حضور مردم گردد تا درسی باشد به ترورستان

>>>   بهروز جلال آبادی
من بنده خدا هستم از من کس توقع نکند تا از روی چاپلوسی و ترس بر فاشست های برتری جو و جاهل سر خم کنم و اگر کدام وخت دیدم که تاجیکان خودم در حق اوغان و یا کسی دیگر ظلم میکرد در آن زمان من در مقابل ستمگر تاجیک و دفاع از اوغان ایستاد خواهم بود !
من از امت محمد ص ام همان محمد بن عبدالله که با جاهلان و متعصبین برتری جو قریش مبارزه کرد و آنها را بطرف برابری و برادری و روشنی درآورد و از تاریکی جهالت بیرون ایشان کرد
درود بر محمد و آل محمد

>>>   پروفیسور سیاف با این اقدامش ثابت کرد که یک عالم دین ویک شخصیت بزرگ کشور است .ملاقات با گلب الدین بدنام که دردارلامان نشسته نان ونمک از دولت میخورد به نفع داعش وطالب می رقصد .سالها ازایران خورد ودرنمکدانش ......مسعوداورا چندین بار از کشتن نجات داد ولی اورا دشنام داد .استاد ربانی چندین مراتب اورا نخست وزیر مقرر کرد ولی او استاد را توهین کرد .نیمه کابل را به بهانه قوتهای جنرال دوستم خراب کزد ونیمه دیگرش را بخاطر سهم دوستم در دولت مجاهدین خراب کزد .دوستم اورا از لحاظ اقتصادی تقویت وتمام مصارف نظامی اورا پرداخت اما بخاطر که دوستم وزیر دفاع نشود .کابل را زمینه سازی کرد که طالبان بگیرد.افرادش طالب شدند به جبهه مقاومت رزمید وصدها انفجار را انجام داد .نیرویش با داعش یکجا شد وخودش در مهمانخانه دولت علیه دولت دست به تخریب است .این لنگوته سیاه قصی القلب بی وجدان را باید اجازه ملاقات ندهد .من با سیاست های استاد سیاف شیفته او شدم نرد بزرگ است خداوند حفظش کند .
حمید برنا

>>>   مردم باید محل اقامت گلبدین را محاصره کنند وقاتلان ملت را ازاوگرفته وخوداعدام کنند
مرگ برداعش مرگ برحامیان داعش مرگ برقاتلان مردم بی گناه مرگ برامریکا

>>>   از سیاف گرفته تا مسعود. ربانی محمد نبی، حکمتیار ، خلاصه هفت ...که تمام ملت را ..... دیگر اینها از دیگرشان هیچ برتری ندارد. فقط ملت .....هستند که هنوز از اینها و اونها همایت میکنند

>>>   سیا ف هوشار است زیرا وی می داند که حکمتیار دوست نزدیک امریکا شده است

>>>   این گپ دروغ و تهمت است!
............
علی عربی

>>>   سیاف خو روز محفل امدن حکمتیار سر خم ... چی واری.... نشسته بود هههه

>>>   حکمتبار شرمت باد.

>>>   من مطمن هستم که حکمتیار کاملا هماهنگ شده بخواست گروه جنایت کار داعش به افغانستان قدم گذاشته شما ببنيد بعد از این که درکشور های عربی گروه داعش اعلام موجودیت کرد وخیلی از مناطق عراق و سوریه رابه تصروف خودش درآورد .نام گلبدین به سرزبانها افتاد درآن زمان هر روز صبحت آمد آمد حکمتیاربود تا اینکه قدم نحس اش را به کشور گذاشت و مردم ساده لو.ما فکر می کردند که با آمدن گلبدین صلح در کشور برقرار می شود.این آدم ...بانيت کثیف ودل هزار عقده وچرکين وارد افغانستان شده.حالا دراین اواخر دست گدایی به کشور های متذکره دراز کرده ویا از وزارت امنیت ملی پول دریافت کرده .همه این ها بخاطر نقشه شوم و پلید که در ذهن دارد.اگر دقت کرده باشید این گلبدین خیلی خودش را به درب ودیوار میزند.چون قول های که به داعشیان داده ازطرف آنها تحت فشار است. مسافرت های خارجی .درخواست پول ویا جابجایی افراد مشکوک به مهمان خانه اش. گرچه خوشبختانه رهبری حزب اسلامی بنام محترم ارغنديوال ثبت گردیده .
(( ملا رسول از خوست))

>>>   اميد وارم تا هم ميهنان عزيز ما به فلسفه ی جهاد فی سبيل الله(!) چهل ساله ی افغانستان بدقت و حوصله مندی کامل پی برده، يکی از نمونه های بارز اين جهاد(!) را درچهره ی مبارک(!) جناب حکمتيار و پيوند دوستی ديرينه اش با سازمانهای که طالب، القاعده و داعش را در فابريک های تروريستی توليد کردند و ارتباط آنان را با برادر بزرگ شان حکمتيار که به کابل تشريف آورده وهمه روانه ی شمال افغانستان و آنطرف آسيای ميانه و اطراف دريای خزر اند؛ تأمين نمايند تا برنامه ی پنجاه ساله ی امريکا و متحدينش در جاده ی عمل پياده گردد و مصارف جنگ پنجاه ساله ده برابر جبران گردد
اما، اگر فرزندان اين سرزمين کنه برنامه را درک و در سنگر دفاع از ميهن و مردم خويش قرار گيرند؛ دشمنان ما اين خوابها را، مانند اسلاف شان به گورخواهند برد!

>>>   امرالله صالح که گفته بود راست گفته بود.
این گلبیدین بسیار بی .....است

>>>   استاد سیاف مرد ، عیار و مجاهد راستین است افغان است که یک حرف دارد و حرفیکه می زند عملی می کند استاد را با هر موش و خایین نباید مقایسه کرد دوستی اش دوستی است و دشمنی اش دشمنی. محیث مسلمان هیچ گاه دروغ و تذویر نگفته است . اما یاری جان ..... صوفی کرینکار نه حرفش به ادم می ماند و نه عملش.

>>>   Baraki
راضیه سادات منگل نماینده پکتیا در پارلمان افغانستان در دیدار به راكتيار گفت:
با وجودی که ما پشتون‌ها اکثریت هستیم، حق خود را نمی‌توانیم بگیریم. با آمدن شما این خالی‌گاه پُر می‌شود.
من فکر مي کنم که اين زن ديوانه پشتون های انطرف خط دیورند را هم شمار كرده.
و بار دوم تهديد كرد اقوام غير پشتون را و گفت:
زور معلوم است كه كي دارد و كي ندارد.
................

>>>   نمیدانم برادران هزاره ما تا چه وقت تحمل میکنند از عبدالرحمن تا گلبدین جلاد و غنی ، اگر فکر میکنید که به یک مقام اصلی بلند میرسید هیچ امکان ندارد و اگر جمع روشن فکر و تحصیل کرده های تان یک جا شدن آسان ترین طریقه را میدانند ، یک انتحاری و باز تآسف خوردن و بس. از خواب بیدار شوید نسل آینده تان را نجات بدهید از مقام های تشریفاتی مغرور نشوید . با کاروان ملت همنوا شوید راه پیروزی کوتاه میشود و نزدیک .گلبدین و غنی روی یک پلان اساسی کار خود را پیش میبرند و هدف شان نابودی غیر از خودشان است.

>>>   عطا محمد نور:
کسانی را که خود ما آوردیم، عاقلانه نیست که بلای جان ما شوند.
نوت: بعد از مسعود، باور به ایستاده گی، زخم شدید خورده است. اگر واقعن، آن طوری که می گویید، هستید. ما در کنارت هستیم. افغان نیستیم. افغانان هموطنان ما هستند.
#احمد_شاه_فرید

>>>   .. زرد برادر شغال است. نه کل بماند و نه کدو.

>>>   استاد سیاف با شناختی که از گلبدین راکتیار قصاب کابل دارد و نزد اش ثابت است که قصاب کابل جاسوس ای اس ای بوده واست باساس عملکرد نادرست این خاین وطنفروش استاد سیاف با وی ملاقات نکرده و در اینده هم نخواهد کرد انسان ذلیل در هر زمان خوار و ذلیل است مانند قصاب کابل.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است