افزایش آمار بی خانمان ها در چند قدمی کاخ سفید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144372 منبع: پرینت

بی خانمان‌های آمریکا در سرمای شدید شرق این کشور نزدیک کاخ سفید بدون سرپناه مانده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه در گزارشی از واشنگتن مشکلات بی خانمان‌های آمریکا را که در سرمای شدید شرق این کشور نزدیک کاخ سفید بدون سرپناه مانده اند، بازتاب داد.

در این گزارش آمده است: حتی از دو کیسه خواب و تعداد زیادی پتو هم دیگر کاری ساخته نیست. در این سرمای قطبی که زندگی ساکنان شمال شرق آمریکا را فلج کرده است، جین یانگ هون نمی‌تواند در چادری که برای او نقش خانه را دارد و در چند قدمی کاخ سفید نصب شده، خودش را گرم کند.

نزدیک به 7500 بی خانمان در پایتخت آمریکا که دمای آن این روز‌ها به 10 درجه سانتی گراد زیر صفر هم رفته است، زندگی می‌کنند. جین یانگ هون، شهروند آمریکایی با اصلیت کوریای جنوبی وضعیت خود را هولناک توصیف می‌کند و می‌گوید، گرمخانه‌هایی که برای بی خانمان‌ها در نظر گرفته شده اند، بسیار خطرناک هستند.

در واشنگتن فقط افرادی که حقوق بالایی دریافت می‌کنند قادرند سر پناهی برای خود و خانواده خود اجاره کنند.

کیت ویلی، مسوول بخش ارتباطات انجمن کمک به بی خانمان‌ها (SOME) معتقد است که طی پنج سال اخیر، شمار افرادی که فاقد سرپناه هستند به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

چارلز جکسون، یکی از بی خانمان‌های واشنگتن گفت، در ماه اوت بعد از 20 سال کار در حرفه نجاری شغل خود را از دست داد و دیگر قادر به پرداخت اجاره بهای منزلی که در آن زندگی میکرد نیست.

در گوشه دیگری از شهر نزدیک ساختمان وزارت خارجه آمریکا دو برادر به نام‌های مارک و تامی تیلور بیرون چادر در کنار آتش خود را گرم می‌کنند. مارک می‌گوید که از 40 سال پیش در خیابان‌ها روزگار می‌گذراند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
کاخ سفید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است