گيلاني دانه از ما می‌خورد و تخم به پاكستانی‌ ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144370 منبع: پرینت

هر گاهي كه دنيا بر پاکستان فشار می‌ آورد تا دست از حمایت هراس‌ افکنان طالب/داعش بردارد بلافاصله خانواده‌ هاي گيلاني و مجددي در حمايت از پاكستان صدا بلند مي‌ كنند درحاليكه آمريكا در كنار وضع تحريم‌ هاي اقتصادی بر پاكستان تهدید کرد که مواضع تروريستان طالب را در آن سوي مرز هدف قرار می‌ دهد. سيد حامد گيلانی رهبر حزب محاذ ملي مي‌ گويد: "تمامي رهبران طالبان در افغانستان به‌ سر مي‌ برند نه در خاک پاكستان".

اين مزدوران معلوم‌ الحال آي اس آي سال ها است كه از پول بيت‌ المال کشور زير نام خانواده‌ هاي جهاد‌ی و روحانی تغذيه مي كنند اما همواره منافع پاكستان را بر منافع‌ ملي كشور ترجيح داده اند/ مي‌ دهند. جاسوسی براي بيگانه‌ ها علني تر و آشكارتر از اين نمي‌ شود. حمايت از دشمن و قاتل مردم‌ مان (پاكستان) اهانت به خون هزاران قربانی است و خيانت‌ ملي شمرده می‌ شود. ديده‌ شود كه دولت افغانستان در برابر اين اظهارات خلاف منافع‌ ملي چه‌ خواهد كرد.

فهيم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
گیلانی
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستانی ها از جنگ های بنام جهاد از مردم افغانستان معذرت خواسته اند حالا نوبت رهبران مجاهد نما اسست که رسما از مردم افغانستان معذرت بخواند :
از گذارشنامه :
منافقت نوع پاکستانی: از جنگ تاریخی علیه افغانستان معذرت می خواهیم
احمد «ژوندون»
خواجه محمد آصف وزیر امور خارجهٔ پاکستان در مصاحبه با برنامهٔ Express News در مورد جنگ سرد ابراز نظر های جالبی داشت:
۱. جهاد در افغانستان از نبراسکا (نبراسکا یکی از ایالاتی مرکزی امریکاست که دران مرکزی بنام مرکز مطالعات افغانستان از سال های طولانی به اینطرف فعال است)آغاز گردید.
۲. جهاد در افغانستان یک جهاد نام نهاد بود.
۳. من و ملت پاکستان از جنگ تاریخی و سیاسی مقابل جمهوری دیموکراتیک افغانستان معذرت میخواهم.
۴. رهبران احزاب اسلامی (احزاب هفت گانه) به اشارهٔ سی آی ای و آی اس آی میرقصیدند

>>>   ..... درهمان لحظه نشه بوده متوجه نشده

>>>   همه ....یا مزدور پاکستان ویا ایران اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! استثنا ندارد!!!!!!!!!!!!

>>>   گيلانى گاو پيشانى سفيد آى اس آى در افغانستان بوده و هست.

>>>   این عرب عراقی در افغانستان پیر گیلانی شده سالها از ساده گی و باور مردم صادق و پاک دل کشور سو استفاده گرده و برای بیگانگان جاسوسی نموده است حالا هم عضو فعال آی اس آی پاکستان است .اشرف غنی و سایررهبران جقدر تلاش کردند تا امریکا را قانع سازندکه که مراکز تروریزم در پاکستان است و تروریست از آنطرف دیورند به کشور می آیند و عمل تروریستی انجام می دهند. حامد گیلانی به خاطر خوش خدمتی به پاکستان می گوید که رهبران طالبان در افغانستان است. مردم قضاوت کند اشرف غنی دروغ می گوید و یا این سید ناسید حامد گیلانی؟
ف - ش

>>>   گیلانی حقیقت گفته است
واقعیت اینست که رهبری تروریزم طالبانی در آواخر دوران حکومت کرزی از شورای کویته به ارگ کابل انتقال داده شد. اتاق فکر طالبانیزم در حال حاضر در ارگ کابل فعال است نه در شورای نام نهاد کویته و یا وزیرستان شمالی. افزون بر آن با آوردن حکمتیار از زیر زمینی های کمپ شمشتو، شورای تروریستی و انتحاری پشاور و اتاق فکر حکمتیار و آی اس آی به ارگ کابل انتقال یافت.
آی اس آی رهبری این اتاق فکر تروریستی را از اسلام آباد مدیریت می کند. چنانچه ما هر روز فکر آی اس آی را از دهان حکمتیار می‌شنویم. هزاران تروریست وابسته به آنها عفو میشوند و وارد شهر و ده و نهاد های دولتی میشوند.
آیا جناب گیلانی دروغ می گوید؟

>>>   Khurasani heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
ظهور سيد حامد گيلانى درنقش وكيل مدافع پاكستان!؟
همزمان با تشديد فشار ايالات متحده آمريكا عليه اسلام آباد در رابطه با حمايت از رهبران طالبان، حامدگيلانى با راه اندازى يك مجلس فرمايشى از مريدان پدرش در پى رفع اتهام از پاكستان برآمده و مدعى است كه گويا تمام رهبران طالبان در داخل افغانستان حضور دارند!
حالا سوال اينجاست؛ كه اگر اين آقا زاده از محل و آدرس زندگى رهبران تروريست طالبان خبر دارد، چرا اين اطلاعات را در اختيار نيروهاى امنيتى و نظامى نمى گذارد؟
چرا تا حالا سكوت كرده و دراين مقطع حساس به دفاع و تبرئه از اسلام آباد برآمده است ؟
آيا كتمان اطلاعات از محل اختفاء رهبران تروريست طالبان خيانت به شهروندان افغانستان، نمى باشد؟
اگر اين حركت مصداق نماد ستون پنجم دشمن در كابل نيست، پس چه مى توان گفت؟
شايد هم حامد گيلانى ( مانند پدر بزرگش كه در سال ١٢٨٢هجرى شمسى بنا بر اهداف راهبردى امپراطورى بريتانيا از بغداد به افغانستان آورده شد تا معرفت دينى را به انحراف و ابتذال هدايت نمايد،)او نيز وظيفه دارد، تا به نفع سياست هاى اسلام آباد وارد عمل شود.
سالنامه كابل منتشره ١٣١١ هجرى با انتشار تصوير پدر بزرگ حامدگيلانى ، اعلام مى دارد كه اين بزرگوار از بغداد به كابل مهاجرت نموده اند.
يكى از نقاط پنهان و حلقه مفقوده هويت سياسى افغانستان مهاجرت اين جناب با حمايت بريتانيا از بغداد به كابل مى باشد.

>>>   Tasmim
هم وطنان عزیز! ببینید که با آخره جناب اقای گیلانی سکوت را شکست وحقایق تلخ تاریخ را مبنی بر ارتباط نا گسستنی سران ارگ در راس اشرف عنی را با شورای کویته وشورای پشاور را افشا نمود ،این یگانه رهبر جهادی است که دین خود را در مقابل وطن خود ادا نمود وماسک ریا کاری اشرف غنی وحلقه مذدورش را از چهره های کثیف شان برداشت . ای ملت خواب برده بیدار شوید ای شاه شجاع ثانی را از سر زمین نیاکان تان بیرون نماید. زنده باد اقای گیلانی که حقایق را بیان نمود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است