مهندس محمد داوود از ولایت بلخ استعفا کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144368 منبع: پرینت

برادر محترم جناب انجنير صاحب محمد داوود! السلام و عليكم و رحمته الله و بركاته

در نخست لازم می‌ دانم تا بگویم که دلیل نوشتن چنین نامه از جانب من به جناب شما ریشه در همسنگری و دوستی سابقه‌ دارمان از دوران جهاد و مقاومت دارد. با چنین دلیلی به جناب شما پيشنهادي دارم و آرزو می‌ برم كه مورد توجه‌ تان قرار گيرد. يقين دارم كه شما مي‌ دانید كسانيکه در ارگ نشسته‌ اند هرگز به تاريخ جهاد و مقاومت و عزت مردم مان باور ندارند. آنها عزت تاريخي مردم‌ مان را مایه ی ذلت و شرمساری خویش مي‌ دانند و به همين دليل سال‌ ها است كه در پی انتقام از مردم اند و براي رسيدن به اين هدف از هيچ وسيله‌ ای دريغ نکرده‌اند.

با وجود آنكه آنها همواره از افراطيون به ظاهر مسلمان تا افراطيون بی‌ دين به صورت بي دريغ در برابر مردم بهره برده‌ اند آنچه توطیه‌ هایشان را موفق گردانیده نه شمشيرِ آشكار بلكه سياستِ «تفرقه بينداز و حكومت كن» بوده كه توانسته‌ اند تعدادي از افراد خودمان را عليه مردم‌ مان استفاده کنند و هر گاهي كه خواست‌ هايشان عملي گرديده آنها را بدور انداخته اند. اگر ديروز توطیه دشمنان كارگر نیفتاد اما پس از شهادت آمر صاحب افرادی براي رسيدن به اهداف شخصي خود در خدمت آنها قرار گرفتند و افتخارات مردم‌مان را پيشكش آنها كردند.

اينبار نيز در حال استفاده از همین نقطه ضعف هستند و می‌ خواهند شما را در برابر استاد عطامحمد نور (آمر، فرمانده و همسنگرتان) قرار دهند. من اين عمل شان را نه به قصد دوستي به شخص جناب شما بلکه به نیت خصومت و دشمني با مردم‌ مان مي‌ بينم. آيا تاکنون جناب شما به اين مساله فكر کرده‌ اید كه چرا آنها پس از سال‌ها مهاجرت حالا تصمیم گرفته‌ اند شما را به افغانستان دعوت کنند؟ اگر آنها احترامی به جهاد و مقاومت تان قایل بودند هرگز با همسنگران تان دشمني نمی‌ کردند. اگر شما را دوست می‌ داشتند و مورد تکریم‌ شان می‌ بودید هرگز شما را در برابر همسنگرتان كه سال‌ ها از ايشان فرمان برده‌ ايد قرار نمي‌ دادند.

اگر به عزت شما مي‌ انديشيدند چرا در یک ولايت ديگر یا در یک سمت دیگر بالاتر از ولايت نگماشتند؟ اگر به مشورت برادرتان عمل می‌ كنيد بهترين عزت قرارگيري‌ تان در كنار مردم‌ تان است از اين پستي كه هرگز به شما افتخار نخواهد بخشيد استعفا کنید، نه گفتن به آنها عزت تاريخي شما را تداعي خواهد کرد اما اگر استعفا نمی‌ کنید حداقل سكوت كنيد و نگذاريد تا آنها حرف‌ هاي خود را از زبان شما بگويند و توطیه هاي خود را توسط شما ولو بر غم ميل تان عملي کنند.

والسلام
عتیق‌ الله بریالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بلخ
محمد داوود
نظرات بینندگان:

>>>   یک حقیقت کامملا" آشکار را بیان کردید .اگر اسنان کمی هم متوجه شود واقعیت را پی میبرد .
قدیم

>>>   بنده خدا از..... خسته شده است و دوره .... با مدرک قابل قبول سپری کرده است چرا مانع حضور شان جهت خدمت می شوید. هر عاقلی می داند که ولایت بلخ بهتر از .... است.

>>>   او صرف برای شش ماه والی است چون والی اصلی جمعه خان همدرد است

>>>   ماشاالله برادرمجاهد ما چه خوب نوشته درموردمتجاوزین وقبیله ای که سال هادراتنظار همچون وقت بودند وهستندخداکندکه درآرزوهای دیرینه شان نرسندوشرمنده خجالت شوند پیش مردم کشور.
اریای نژاد

>>>   من عتيق الله نميشناسم دو بار مصاحبهش را شنيدم كه بسيار حروف و جملاتش اكثرا" بيت المال به سطح همان محيطها مأهول كه زندكى مى كند بود هست. مكر اين نوشته اين آغا را بلكل معرفى كرد!! من مى خواهم بفهمم كه اين آغا أركان أربى را إز كجا دريافت كرده؟؟ ايا خود عتيق الله خود را إز درون مثلى يك أركان أرب احساس مى كند؟؟؟

>>>   آقای بر یالی بخاطر خود تقا ضای استعفایش را نموده است .تا چوکی ولایت بلخ بخودش بماند.
هرکس برای مطلب خود دلبر کند..
مد.پنجشیری.

>>>   داود انچنیر بود مهندس خطاب میشود معلم عطا که صنف نهم را خوانده وهیچ مکتب نظامی را ندیده سترجنرال خطاب میشود
اینه قضاوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است