هودخیل برای وزیر داخله یک آزمون بزرگ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ کد خبر: 144350 منبع: پرینت

یک: حادثه تروریستی بر سربازان پولیس ملی کشور توسط لندغرهای باند تره خیل در محله‌ی هودخیل ضرورت به یک بازرسی کشفی و اطلاعاتی غیرجانبدارانه، مستقل و حرفه‌ای دارد. همزمانی حمله انتحاری با اعتراضات صاحبان شبکه‌های فساد و جرایم جنایی ضرورت راه‌اندازی یک عملیات برای پاک کاری این منطقه از وجود مافیای جرایم جنایی و‌ دهشت افگنی را توجیه می‌کند.

دو: برای آقای ویس برمک وزیر امور داخله برخورد با این دهشت افگنی یک آزمون بزرگ است. درست در چند کیلومتری دفتر ایشان یک باند تبهکار در حدود چهل تن از سربازان زیر فرمان او را کشته و زخمی کرده اند. هر‌گونه سهل‌انگاری و مدارا با سازمان دهندگان این جنایت بزرگ - در نتیجه هر فشار ممکنی که باشد- تصویر او به عنوان مدیری که دعوی اصلاح‌گری و جدیت دارد را مخدوش می‌کند و از اعتماد صفوف پولیس ملی بر او خواهد کاست.

سه: امیدوارم هیچ وجدان بیداری نباید سکوت در برابر یک ظلم و جنایت آشکار را بر بتاباند. اگر نیت دولتمردان ما پاک است، برای انفاذ قانون و نظم آن‌ها ضرورت ندارند با شتاب به بلخ و قندهار بپردازند. بیایند اول به حساب جنگ‌سالاران تره‌خیلی برسند، بعد نوبت اجرای فرامین شان در بلخ و قندهار نیز خواهد رسید.

تابش فروغ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هودخیل
وزیر داخله
نظرات بینندگان:

>>>   چرا کسی این ملای ....را چیزی نمی گوید

>>>   کیسه برهای هود خیل همانند دزد های شمالی سابقه تاریخی دارند

>>>   اصلا غ یک شخص است که همه انتحار
از گروپ خودش است و غ را حمایت می کند

>>>   این بار اول ملا تره خیل نیست که پولیس ملی را مجازات میکند هر باریکه منفعت این ملا جاسوس ای اسای در خطر بیفتد در برابر پولیس خیانت و جنایت را افراد زیر امر اش پولیس را مجازات و سرزنش میکند چندی پیش را بیاد دارید که در برابر پولیس حوزه سوم ب سوختاندن چدین لنجر پولیس ملی سربازان پولیس را در حق شان چه جنایت نابخشودنی را انجام داد چون حمایت داخل ارگ را با خود دارد در حالیکه مانند همین حادثه انتحاری سوختاندن وسایط پولیس و زخمی کردنچندین تن ازپولیس حوزه سوم بواسط فیر مرمی افراد ملا تره انهم در محضر عام و در روز روشن انجام گردیده بود کسی جرعت پرسان انرا از ملاتره کرده نتوانستند چون ارگ پشتیبان ان واز جمله قوم و زبان ان است ده ها افسر و سرباز ریاست رجال برجسته از طریق سرای قیوم کوچی و به همکار ان بواسط موتر پر از بمب بشهادت رسانده شد ایا کسی پرسان انرا کرده توانست چون مربوط بقوم ریس جمهور است این حمله انتحاری را هم بکسی اجازه نمیدهند که بررسی دقیق صورت بگیرد چراکه پای ملا تره خیل کوچی در میان است ریس جمهور ازرده میشود .

>>>   Mazari
حنیف اتمر - مشاور امنیت ملی افغانستان اخیراً یک دربند قصر را در سرک 15 وزیر اکبر خان که در کنار سفارت کانادا موقعیت دارد را به ارزش چهار میلیون (4000،000) دالر امریکایی خریده است و باید به مردم بگوید که پول آن از کجا آمده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است