رای خود را از حلقوم عبدالله درمی آورم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ کد خبر: 144201 منبع: پرینت

شاید قدرت اینکه بگوییم دندان می شکنیم نداشته باشیم اما رای مان را از حلقوم کسی که سپیدار را اشغال کرده بیرون می کشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، شماری از جوانان و باشندگان سه ولایت بدخشان، کاپیسا و پروان در یک گردهمایی در مزار شریف حمایت خود را از عطامحمد نور اعلام کردند.

نماینده جوانان کاپیسا در گردهمایی روز سه شنبه 12 جدی 96 خطاب به حکومت گفت: با تمام ساز و برگ نظامی و امکانات مالی حتی نتوانستید امنیت پایتخت را بگیرید و آنوقت علیه نور که در کنار مردم بلخ را امن کرده است توطیه می کنید؟

نماینده جوانان کاپیسا در این سخنرانی بیان کرد: به یاران انتخاباتی که براساس حمایت والی بلخ، کاخ سپیدار را اشغال کرده است می گویم که رای من را به معامله و یغما گرفته ای، شاید توان اینکه بگویم دندان می شکنم را نداشته باشم اما رای خود را از حلقومت بیرون می کشم.

وی افزود: به نمایندگی از جمع جوانان کاپیسا اعلام می کنم که ما در کنار استاد بودیم و خواهیم ماند. مسوول کشور و مسوولیت امروز با جوانان است چرا که سنگینی 90 درصد جنگ، بالای شانه های جوانان است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانان کاپیسا
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالله آبرو و عزت شخصی و سیاسی اش را به قمار گذاشته آن هم در بدل 18 ماه دیگر در ارگ بودن.

>>>   به لحاظ خدا درقرن 21 دنیا بکدام طرف روان است وما بیچاره ها بکدام طرف روان هستیم صد افسوس هزارها افسوس

>>>   افرین به شما جو انان همین رقم نور صا حب را حمایت کنید چو ن نور صا حب واقعا یک شخص مجاهد است
مگر در بالای عبدالله بازی نخورید زیرا وی یک شخص است که همیشه در بین زنان است و همیشه زنجو ودروغ گو است دروغ وی در زمان ربانی که او سخن گو بود خوب به یاد دارم
مگر همه تان یک دست شوید همین قصر سپیده دار را از نزد این زنجو گرفته و به یک شخص که واقعا مسلمان باشد بسپارید
چون این شخص گاهی در پشت یهودی ها هود را محافظه می کند

>>>   رای خودت وقت از حلقوم و معده پایین رفته و از راه دیگر برآمده و داخل کمود شده و از آنجا به کانالیزاسیون رفته است.
اگر داکتر عبدالله در مکرویان زندگی میکرد،میتوانستی با حفظ و مراقبت مکرویان ها تماس میگرفتی و از کانالیزاسیون رای خود را پیدا میکردی.
اگر او در خانه شخصی رندکی میکند،باید چاه استاتیک را باز کنی و رای خود را پیدا کنی.
اما یادت نرود که بخاطر از بین رفتن بویش ،باید رای خود را با صابون کالاشویی بشویی.

>>>   والیجدید معرفی شده بلخ از جانب ارگ باساس ادعای چند تن که رسما ادای قتل وابستگان اش را بالای ان کرده اند البته این ادعا بزمانی بر میگردد که والی تعین شدهجدید در انزمان ریس امنیت ولایت بلخ بود اگر ادعا حقیقت است و یا غیر حقیقت باید که ریاست دادستانی ولایت بلخ موضوع را بررسی جدی و عادلانه کند و موضوع را به محکمه مربوط محول سازد تا عادلانه قضاوت صورت گیرد در غیر ان اگر این شخص بحیث والی در انولایت مستقر گردد با نفوذ ان شخص عدالت قربانی و زیر پا میگردد اول این ادعا یکطرفه گردد سپس موضوع جا گزینی ان روی دست گرفته شود .

>>>   ای جوانان از شخصیت پرستی بپرهیزید! اگر عطای نور واقعا مسلمان واقعی باشد، باید احساس خوشی کند که مسئولیت خطییرش به دوش شخصی دیگری میافتد، آن شخص هم جمعیتی خودش است.
حسیب

>>>   اغایی لندغر نی دندان شکسته میتوانی و نی از حلقوم کس رایه تان را کشیده مېتوانی به این دل خوش مکن که امروز در پهلوی یک دزد ایستاده هستی و بازی چند لندغر و ولګرد را خوده ایی این کولی در روز بد نی در قصه دزد کاپیسا است نی در قصه دزد بدخشان و پنجشیر.

>>>   هههههههه این چه حال است از برای خدا !!!
از سیاست و سیاست مداری میدان بزکشی و سگ جنگی جور شده است
ولا مردم همین گروه به اصطلاح مقاومت و یا اتحاد شمال را لچک ، اوباش و لنده غر میگفتند قهرم می امد لیکن با گذشت زمان راستی که اینها به پول و چوکی ایمان آورده اند رهبر شان گوش میکند و دندان میشکند و رعیت شان بدمعاشی کرده اخطار ها میدهند ...
توبه توبه توبه ازین جنگل
سمیره ساعی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است