تقاوت مجاهدین و حاکمان کنونی در کجا است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ کد خبر: 144120 منبع: پرینت

اگر فکر می کنید حاکمان کنونی بهتر از زمامداران دوران مجاهدین هستند اشتباه می کنید. در آن زمان مجاهد نماها از نام جهاد استفاده نادرست کردند، ثروت گردآوری کردند، خویشاوندان و نزدیکان خود را به نهادهای کلیدی گماشتند اکنون بیرون های درونی الاصل به راه مجاهد نماها گام می گذارند.

اما تفاوت در کجا است؟

مجاهدین در آن زمانی از جو موجود بنام جهاد پول بدست آوردند و در داخل کشور به ساخت و سازهای شخصی پرداختند اما اکنون دوستان مسوولیت بدست از بدنامی مجاهدین استفاده کرده و پول شهروندان کشور را در بیرون برای فرزندان شان گردآوری می کنند. فرزند غریب چوب سوخت این دیار اند!

انصار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجاهدین
حاکمان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر مجاهدین نبودند تو امروز یک روسی بودی انصار جان. از ارتش سرخ چه می دانی؟ یک کمی تحقیق کن

>>>   اینها مجاهدین نه بلکه مچاهلین اند

>>>   دو ملیتی ها نباید در راس ادارات و پارلمان و قضا کابینه قرار بگیرند.
به حد کافی پرسونل در داخل وجود دارد.

>>>   اسماعيل خان: به كسانيكه عليه استاد عطا محمد نور دسيسه مى سازند صريح مى گوييم، در اين قضايا بى تفاوت و خاموش نخواهيم نشست.
#مسلم_شيرزاد

>>>   مجاهدین خو مانند ارگ نشینان و رفقای دور و بر شان از دیموکراسی و عدالت اجتماعی و قانون مداری عوام فریبانه خو حرف نمیزدند که امروز اینها با استفاده ازین نام ها پای در گلوی ملت مانده و خودشان را از پول چور و خیانت و اختلاس های کلان صاحب ملیون ها دالر کرده اند اینقدر پولی دالر کمکی که در زمان این عوام فریبان بکشور ما داده شده یک فیصد اش هم در زمان حکومت مجاهدین داده نشده بود اما سطح زندگی مردم نسبت به سطح زندگی فعلی مردم اینقدر خراب و پاین ترین سطح زندگی نبود امروز بیشتر از پنجاه فیصد مردم زیر فقر زندگی میکنند و چهلو نو در صد زندگی تقریبا متوسط دارند اما یک فصد که در داخل کشور بودند ویا از خارج کشور امده اند زندگی مجلل شاهانه چه در داخل و چه در خارج فامیل های شان دارند در حالیکه تا دیروز نه صاحب خانه بودند و زندگی خوب داشتند اما حالا صاحب خانه نی بلکه خانه ها در داخل و خارج و موتر ها و ملیون ها دالر را بخود ذخیره کرده اند .

>>>   شباهت مجاهدین وحاکمان فعلی درین است که مجاهدین را هم امریکا استنگر ودالر میداد حاکمان فعلی راهم امریکا طیاره ودالر میدهد

>>>   انصار جان صحبتهایت در مورد دو تابعته صدق میکند چونکه همیشه در فساد و اختلافات درونی کشورها مهارت خاص دارداما اگر مجاهدین نمیبود خودک ات حالا نامت قورمه کوف میبود.
لعل زی

>>>   جنرال عبدالرازق: فرمانده امنیه کندهار بودم، هستم و خواهم بود. حکومت وحدت ملی نه مقررم کرده و نه برکنارم می‌تواند. هیچ‌ کسی از جایم تکانم داده نمی‌تواند. اين حكومت توافقى است نه انتخابى!
#مسلم_شيرزاد

>>>   Parwani heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
جان گپ
جناب استاد عطا محمد نور و صلاح الدین ربانی!
مهم ترین خواست ما تحقق توافق نامه سیاسی و تغیر نوع نظام سیاسی است، نه کم و نه زیاد.

اگر این بار ‌موج اعتراض را با امتیاز موقتی چند سفارت و ولایت مبادله نمودید باخبر باشید که برای ابد الابد روی خوبی و موفقیت را نخواهید دید و نسل من را در برابر خود خواهید یافت.
ما کمر شما را برای گرفتن چوکی های موقت نبسته ایم و نه هم عاشق نقش و نگار چهره های مبارک تان استیم که در هر حالتی حامی بی چون چرای تان باشیم.
حمایت از شما بخاطر برپایی عدالت و برابری ای است که داکتر عبدالله از تحقق آن عاجز ماند و با وجود یک عمر مبارزه در کنار امر صاحب امروز از منفور ترین چهره های نسل مقاومت است.

نکته: گپ وطنی اینکه حتی اگر بخواهید باز هم نمی گذاریم که توس رنگ را بالای قطعه های ناچیز مثل دوتایی پشه ضایع کنید.
پ.ن: بیاد داشته باشید که این خواسته ی یک نسل است و با خاموش ساختن این یاغی از حلقوم هزاران یاغی دیگر بلند خواهد شد.

>>>   Ariaie
بسيار مسخره خواهد اگر استاد عطا بياييد و بگوييد كه ما مذاكره كرديم و چند سفارت و رياست گرفتيم و فلان شخص هم جا نشين من ميشود، و اين نتيجه ايستادگى ماست!
تا نهاد ها و قانون تغير نكنند اين وضعيت هميشه گريبان مردم ما را خواهد گرفت!

>>>   نجیب بارور
کافیست خود را درست بشناسیم. ما از کنفرانس بُن تا امروز در شناخت خود مشکل داشته‌ایم. دیگران را دقیق و درست تشخیص دادیم اما خود را درست نشناختیم. گاهی ما را از طالب ترساندند، گاهی مصلحت‌های دروغی را برای اغوای ما پیش کردند، گاهی ما را از خارجی‌ها ترساند و گاهی نیز با نیرنگ‌های سیاسی ساده‌دلی سران مجاهدین را نشانه گرفتند. سیاست‌خوانده‌های غربی از احساس نیک و برخورد عاطفی سران مجاهدین در طول ۱۷سال گذشته سوءاستفاده کرده‌اند. زیر این و آن یکی را به‌جان دیگری انداختند و خود از این آشفته‌بازار سود بردند. هیچ‌کس در مقابل این توطئه‌گران ایستاد نشد، هر بار که مساله‌یی پیش آمد، مشتی جیره‌خوار را از طریق مختلف به خاموشی مردم ما فرستادند و دهن مردم را بسته کردند. اما واضح ببینید، یک‌نفر فقط یک‌نفر از هم‌سنگران احمدشاه مسعود کافیست که در برابر تیم توطئه‌گر، متقلب، فاشیست و انحصارطلب ایستاد شود و تمام شان را سر جای‌شان بنشاند. تنها استاد عطامحمد نور وقتی ایستاد می‌شود، حاکمیت دروغی تقلب‌پیشگان در برابرش زانو می‌زند و نمی‌تواند کاری کند. این یعنی ما در طول سالیان گذشته خود و مردم خود را نشناختیم. مسعود یک فرد بود، اما خود و مردم خود را دقیق می‌شناخت از همین بابت بود که در برابر امپراتوری شوروی‌ها ایستاد شد و شکست شان داد. من به تمام سران حوزه شمال می‌گویم، اگر خود را بشناسید فقط یک‌نفر شما کافیست که متعصبین را درس عبرت بدهد، اگر خود را نشناسید و مطابق گذشته یکی به دنبال این و دیگری به دنبال آن بروید، هم در نزد مردم تان ذلیل می‌شوید و هم روح گذشته‌گان به شما لعنت می‌فرستد. خود را بشناسید، صاحبان و فرزندان اصلی این سرزمین آمریکایی‌ها و عناصرشان نیستند، شماستید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است