عملیات سپاه پاسداران ایران در خاک افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144053 منبع: پرینت

نیروهای ویژه‌ ایران با راه اندازی عملیات در خاک افغانستان، یک مهندس این کشور را از دست آدم ربایان رها کردند.

طلوع نوشت: فرمانده نیروهای زمینی شاخه قدس سپاه پاسداران ایران گفته است که نیروهای تحت فرمانش یک فرد ایرانی را که ربایند‌گان او را به خاک افغانستان انتقال داده بودند، آزاد ساخته‌اند.

این ایرانی حاجی ملک نام دارد و برای یک شرکت ایرانی کار می‌کرد و از یک بخش استان سیستان و بلوچستان ایران به خاک افغانستان، انتقال داده شده بود.

بربنیاد گزارش‌ها، این مرد 17 روز پیش ربوده شده بود، اما 3 روز قبل از یک روستایی در ولایت نیمروز، ازسوی نیروهای قدس ایران نجات داده شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سپاه پاسداران
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   معمولا این نوع معامله ها در اصل با پول صورت میگیرد وباز برای این گیرندگانه پول بخاطر ی که مسولیت را از خود دور کرده باشند اوازه می اندازند که فلان نیرو گروگانها را از چنگ ما رها کردند زیرا یک کشوری خارجی بدون هم اهنگی کشور متبوع در خاک ان کشور انهم روی مسله ای عادی یک مهندس داخل نمیگردند ویا لا اقل سایت های بیطرف خبری ان اخبار را انعکاس نمیدهند هرچه باشد خداوند روزی را بیاورد که هیچ گروپ تروریستی وهیچ کشوری در خاک ما بدون اجازه داخل شده نتواند
خدیجه بی بی

>>>   سربازان یک کشور بدون اجازه کشور دیگر، حق دخول در خاک آن کشور را ندارند.
این وظیفه مسؤلین امنیتی افغانستان است که اختطاف چیان را مورد تعقیب قانونی قرار دهند و گروگان را آزاد کنند.
همین حالا مخالفین مسلح دولت افغانستان در خاک پاکستان هستند، آیا نیرو های امنیتی افغانستان داخل خاک پاکستان شدند؟
تا بحال چندین نفر افغان و خارجی توسط مخالفین افغانستان اختطاف شده به پاکستان برده شدند. آیا نیرو های امنیتی افغانستان داخل خاک پاکستان شدند؟
تا بحال چندین سرباز کوریای شمالی از سرحد به کوریای جنوبی فرار کردند. آیا نیرو های سرحدی کوریای شمالی داخل کوریای جنوبی شدند؟
در هنگام موجودیت دیوار برلین، چندین نفر از برلین شرقی به برلین غربی فرار کرده بودند. آیا قوای سرحدی آلمان دموکراتیک به به خاک آلمان فدرال یعنی برلین غربی داخل شده بودند؟
دولت ایران باید روابط دیپلوماتیک جهانی را در نظر بگیرد و از اعمال مخالف روابط دیپلوماتیک جهانی خود داری کند.

>>>   كار خوب كرده اند، بدون آنهم افغانستان نه در دارد و نه صاحب، لا اقل جان يك نَفَر خود را نجات دادند، مرده باد دولت و حكومت مزدور افغانستان. كه نه از خاك و نه از اتباع خود دفاع ميكند.

>>>   حتما نَفَر هاي محقق با انها را هنماي وكرمك كَر ده اند إز محقق سوْال شود

>>>   اگر این گپ صحیح باشد نوش جانشان.مملکت بیرو بار و بی صاحب که حسای باشنده خود از خود نداره همان بهتر که بیگانه خود به فکر مردمش باشه

>>>   روابط ديپلماتيك جهاني !!!!!! افغاني مگر به قوانين و مقررات جهاني پايبند است كه هر روز هزاران افغاني بدون هيچ مدرك قانوني و زير پاگذاشتن قوانين كشورهاي ايران و پاكستان وارد اين كشورها ميشوند

>>>   با هماهنگی و اجازه دولت افغانستان آمدند و با همکاری نیروهای پولیس افغانستان عملیات انجام دادند - هیچ کشوری بدون اجازه و بر خلاف قوانین بین المللی عملیات در خاک کشوری انجام نمیدهد - کاملا با هماهنگی دولت افغانستان وارد شدند
محمد صالح - وردک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است