پوتین از مردم روسیه به خاطر اعتماد به کشور تشکر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144052 منبع: پرینت

رییس جمهوری روسیه در پیام تبریک سال نو، خطاب به مردم کشورش، از آنها به خاطر کار سخت و ایمان به روسیه قدردانی نموده و صلح، شکوفایی و وحدت برای آنها آرزو کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه در پیام تلویزیونی خود برای مردم کشورش به مناسبت سال نو میلادی، برای آنها تغییرات مهم به سمت بهبود اوضاع را آرزو کرده و از شهروندان به خاطر ایمان داشتن کامل به روسیه قدردانی نمود.

پوتین در این پیام، ضمن اشاره به اینکه سال نو، جشنی خانوادگی و باعث گرمی و نزدیکی بیشتر محیط خانواده ها می شود، بطور ویژه به افرادی تبریک گفت که در زمان سال نو در حال انجام وظیفه و دور از نزدیکان خود هستند.

رییس جمهوری روسیه از مردم کشورش خواست تا با یکدیگر مهربان بود، اشتباهات دیگران را ببخشند و برای تک تک شهروندان آرزو کرد که سالی موفق تر از گذشته و همراه با سلامتی داشته باشند. وی در آخر نیز از مردم روسیه به خاطر ایمان کامل به خود و به کشور و کار سخت و موفقیت آمیز آنها قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که اعتماد، درک متقابل و همبستگی ملت روسیه هرگز از بین نرود و روسیه همواره در صلح و شکوفایی و وحدت قرار داشته باشد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسیه
پوتین
نظرات بینندگان:

>>>   ولادیمیر پوتین مرد بزرگ و از بهترین سیاستمداران جهان است و ملت روسیه باید قدر این سیاستمدار برجسته و بزرگ و با انسانیت را بدانند من که افغان هستم اما رئیس جمهور پوتین را خیلی دوست دارم واقعا یک مرد کامل و انسان واقعی است
سعید افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است