ایرانی ها از ویرانی کشور های منطقه درس بگیرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ کد خبر: 144042 منبع: پرینت

کار به خوبی و بدی رژیم ایران ندارم اما در برابر رژیم های تروریستی سعودی، آمریکا، انگلیس، اسراییل، قطر و... که هر روز با ایجاد گروه های جدید تروریستی، صدها انسان بی گناه را به کام مرگ می فرستند، موجودیت رژیم ایران حتمی و ضروری است.

مردم ایران باید از ویرانی ها و دموکراسی های وارداتی آمریکایی - غربی در کشور های عراق، سوریه، لیبیا، یمن، لبنان، افغانستان، مصر و ... عبرت بگیرند، نگذارند کشور زیبا و قدرتمند چون ایران که دارند زیر چکمه های ناپاک دیگران مثل کشور های متذکره تخریب شود.

شما ایرانی ها که در کشور تان همه چیز دارید، از امنیت کامل، تا آبادی، دسترسی به آموزش و پرورش، جاده های آسفالت در دورترین نقاط ایران، برق، گاز، کار، فقط ۱۲‎ درصد تان بیکار است، پس بخاطر چه می خواهید کشور تان ویران شود؟

علی مراد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایران
منطقه
نظرات بینندگان:

>>>   آنان که تظاهرات میکنند جرم شان میدانید چی است؟
جاسوس امریکا انگلیس اسرائیل ،محاربه باخدا توهین مقام معظم رهبری اختلال نظم عامه !

>>>   مشکل همینجاست که ما پول زیادی داریم اما چرا برای خود ایران خرج نمیشه؟!
شما خیلی روستا ها ایران نرفتید ببینید که بچه های توی صحرا کنار اتش درس میخوانند انوقت ایران در فلان کشور افریقایی بیمارستان تاسیس میکند.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام ست.
به شخصه کاری با این نظام ندارم.حکومت کنن اما نباید مردم خود را فراموش کرد.
کار دین به اجبار نیست.توی سوره یونس خدا میفرمایند کار دین به جبر و اکراه نیست وگرنه قدرت خدا از همه بالاتر ست اگر میخواست همه را به دین جبر کند.
به نظرم نظام ایران با همه ی کم و کاستی هاش بهتره سر جاش بمونه اما در یکسری از ایده هاش تغییرات بنیادین بده.
مشکل اصلی این روزهای ایران نبود شغل و کار برای جوانان هست.
جوانی که الان شده 30 سالش نه میتونه ازدواج کنه چون نه شغلی داره و نه درامدی.

>>>   علی مراد عزیر وقتی امریکا غاصب کشور عزیز مان بمباردمان میکرد هزارها انسان ر ا نیست ونابود میکرد شماها بودید که ارزو داشتید بم ها کلانتری پرتاب ګردد به رقص وپایکوبی می پرداختید ان وخت به مرد م وکشور ګه ا زان تغذیه شدی کلان شدی وتحصیل کردید درمقابل امریکا واکنش نشان نه دادید ازادی حق مردم ایران است انر باید ازاشرار ....مکار بګیرند مردم افغانستان بامردم ایران همګام بوده وخواهان ازادی کشور های شان هستند
بی خبر

>>>   عرب ها عین از زمان پیغمبر همرای ایرانی ها دشمنی داشتند.
اگر باورتان نمی آید در قرآن کریم(سوره الروم) را بخوانید و ببینید که خدا و پیغمبر چطور طرفداری رومی ها را که در جنگ با ساسانیان یعنی ایران امروزی شکست خورده بودند، میکند و میگویند که: خیر است. اگر امروز رومی ها در مقابل ساسانیان شکست خوردند، در آینده نه چندان دور، پیروزی از رومی ها خواهد بود.
در حالی که محمد خودش هردو ابر قدرت را در جنگ انداخت و هردویش را ضعیف ساخت و اسلاف پیغمبر هم ایران راتصرف کردند و هم خود را تا اسپانیا رساندند.
همانطوری که پیغمبر به زور انصار به قدرت رسید و اولاده او برضد انصار قیام کردند، لنین نیز به زور آلمان در روسیه به قدرت رسید و عکس های مارکس و انگلس را بالا کرد، اما جانشینان او یعنی استالین، برضد آلمان قیام کرد و میلیون ها نفر در جنگ دوم جهانی کشته شد.
این سیاست ادیان و ایدیولوژی ها و امپراطوری و قدرت های جهانی و در مجموع انسانها است.
یک شیر در جنگل اگر گرسنه میشود، میرود یک حیوان را شکار میکند و نیم آن را میخورد و نیم آن را برای دیگر حیوانات و پرندگان میگذارد تا بخورند و خودش میرودآرام در زیر یک سایه درخت میخوابد.
اما مثل انسان فتنه گر و قاتل و تخریب کار که میلیون ها انسان را به قتل میرسانند و هزاران شهر را ویران میکنند، در طول تاریخ مجودات زنده روی زمین، نه بوده است و نه حالا است و نه در آینده خواهد بود.

>>>   برادر عزیز این فقط 12 درصد بیکاری که میگویید خودش شامل میلیون ها انسان میشود که باید بتوانند زندگی کنند.دیگرانی هم که شغل دارند درآمدشان آنقدر کم است که فقط زنده اند و زندگی نمیکنند.دسترسی به آموزش مجانی نیست و برای تحصیل در مدرسه یا دانشگاه باید هزینه های زیادی پرداخت کرد.ما در مورد مجانی نبودن تحصیل در ایران به شما میگفتیم اما باور نمیکردید.روزی که ما در ایران انواع وسائل و نشانه های مدنی و مدرن را داشتیم اماراتی ها در بیابان شتر سواری میکردند حالا ببین امارات و قطر به کجا رسیدند ایران به کجا
در حالی که ایران یک کشور فقیر نیست و مردم ان هم صاحب فرهنگ و تمدن هستند نه مثل عراق یا سوریه به دنبال کشتار باشند.این که ایران مثل قطر یا عربستان تروریست تولید نمیکند به دلیل فرهنگ متفاوت مردم ایران از عربستان یا قطر است نه اراده حکومت ها.
به قبل از انقلاب 57 برگردید و ایران را ببینید! ان روز ایران جزو اقتصاد های برتر آسیا بود و از نظر نظامی جزو 5 قدرت جهان بود.
اموال مردم ایران را خرج ساخت پارک و شهرک های مسکونی در لبنان و یا کار های دیگر میکنند در حالی زندگی مردم ایران در حال نابودیست.
ناراحت نشوید اما ما مثل مردم افغانستان نیستیم که هر کس هر ظلمی خواست بکند و ما در خانه بنشینیم.

>>>   علی مراد جرا بلی اته مراد دیل نموسوزی این ره نمودانی که ایران ...است اګر بلی اته مراد چسبید با جوری موری ندره.

>>>   نویسنده علی مراد
اول اینکه از صحبت های شما مشخص است که شما هم به نعل میزنید و هم به میخ مگر شما از حکومت طالبان ناراضی نبودید درصورتیکه درزمانی حاکمیت طالبان امنیت سراسری کاملابرقرار عدالت اجرا میشد.کسی به کسی زور نميگفت.چرا البته ظالم خودخواه بودن درابتدای حکومت شان قتل عام های را انجام دادند گردن میزدن وشماهاهر روز آرزوميکرديدکه همان حکومت نابود گردد . و حالا کشوری ابر قدرت آمد حکومت طالبان را از بین برد و شما را از دست طالبان نجات داد .جای که از آنها تشکری بکنید.طلب گارم شدید.ببخشید ها بلاخره جنگ است دیگه خرابی دارد کشته شدن داخل اش است.آنها میخواستن یک حکومت خسشن و پرخاشگر رآ عوض بکنند .مهمانی که نیامده بودند.و حالا هم از کمک هایشان استفاده می کنید دالر های شان را خرج می کنید.همین حالا هم اگر آمریکا ازکشوری ما بروند اولین ضرر را شما هزاره ها میکنید.این را خودتان هم میدانید

>>>   دخالت و اظهار نظر در امور داخلی دیگران قابل قبول نیست
حبیب الله یوسف زی

>>>   تا حالا میلیاردها خسارات وارد کردند به بانکها - مراکز پولیس - مراکز نظامی - مراکز آتش نشانی - مخابرات - دیدم که میگم خیلی به کشورشان خسارات وارد کردند قدر نمیدانند میگن ما آزادی و دموکراسی میخواهیم - سکولاریسم میخایم - نه به حجاب اجباری - آزادی جنسی - رقص - مشروب خواری
محسن بچه مزار شریف مقیم ایران - در شرکت پیمانکاری کار میکنم

>>>   عطا صفوی
امریکا میخواهد مردم ایران راهم از تحفه " دموکراسی" بی نصیب نسازد....!
------------------------------------------------------------------
البته همان تحفه ای که زیرنام دموکراسی ، حکومتداری خوب ، حقوق شهروندی، مبارزه علیه تروریزم.... را که به مردم افغانستان وعده ای داده بودند باکمال صداقت انجام دادند ونهادینه ساختند ، که الحمد الله منطقه وجهان هم شاهد اند ....، معلوم میشود که حالا این تحفه ای گرانبها نوبت مردم ایران رسیده است ...!
رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ و معاون وی آقای مایک پنس، از ناآرامی‌های اخیر ایران حمایت کرده است و گفته اند: " تا زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست و من معاون رئیس جمهور هستم، ایالات متحده مقاومت امروز مردم ایران به آزادی خواهان، امید و ایمان می ‌دهد. ما آنها را تنها نخواهیم گذاشت".
ولی همین امریکا اجازه حرکت های مردمی را درشهر های افغانستان بنام اینکه هرج ومرج خلق میگردد ممنوع ساخته است وحتی اخطاریه صادر میکنند و توسط گماشته گانش مردم را به گلوله میبندند. اینست سیاست یک بام و دوهوا...

>>>   میشود این پرسش جامع شمارا یک پاسخ کوتاه داد وآن اینکه دو کشور اسیر شده ازیک دست اداره خواهد شد، فقط بایک تفاوت وآن اینکه : آمریکا باقلت پرسونل وارداتی ورزیده درمورد ایران همچون افغانستان گرفتار نخواهد شد، یعنی مریض روانی ودوکاندار را وارد ایران نخواهد نمود. زیرا درخارج ایرانی ها درتمام ساحه ها دست بالای دارند.

>>>   وطندار هموطن
همو دیموکراسی که توسط ... شکاری امریکا خلیل زاد کرزی واحمدزی عملی شدوارز برکت ان مقام اول فاسد ترین کشور دنیا را حاصل کردند

>>>   کیوان
سلام به همه پارسی زبانان جهان
اینم از وضع اقتصادی ایران
همه این اعتراضات ریشه اقتصادی و در مرحله بعد ریشه سیاسی داره اما بازم میبینیم که برادران و دوستانی که اهل کشور افغانستان هستن به ایران مهاجرت میکنن
واقعا من هنوز دلیل مهاجرتشون رو متوجه نمیشم که این همه سختی و رنج رو تحمل کنن و بیان ایران که وضع اقتصادی خوبی هم نداره
البته بگم من واقعا ناراحت نیستم که مهاجران به ایران میان اما واقعا میخوام بدونم که چرا به ایران میان وقتی که وضع اقتصادی ایران اینقدر خراب هست ؟؟

ممنون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است