نماینده کنر: چرا ابراهیمی شرم نمی کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 144014 منبع: پرینت

رییس مجلس نمایندگان با همراهان سلیقه ای به سفرهای خارجی می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، صالح محمد صالح عضو مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 9 جدی 96 این مجلس در واکنش به سفر رییس مجلس به پاکستان با حلقه ای خاص از همکارانش خطاب به ابراهیمی گفت: چرا یک کنری یا هلمندی در سفر به پاکستان همراه شما نبود؟ چرا شما شرم ندارید؟

گفتنی است که ولایت های جنوبی کشور از جمله کنر از نزدیک به یکسال بدینسو آماج حملات راکتی نظامیان پاکستانی از آنسوی مرز دیورند قرار می گیرد و صدها خانواده ناچار به ترک محل زندگی شان شده اند.

از اینرو برخی از اعضای مجلس از جمله نماینده کنر رییس مجلس را به سو استفاده از صلاحیت های کاری اش متهم می کند و می گویند که اعضای همراه وی در سفر به پاکستان سلیقه ای انتخاب می شوند.

گفتنی است که رییس مجلس دو هفته قبل از بهر گفتگوها با اسلام آباد با هیاتی از همکارانش به پاکستان سفر کرده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس مجلس
سواستفاده ازصلاحیت
نظرات بینندگان:

>>>   ابر اهیمی باید این عاشق پاکستانی هارا با خود می برد ومیگفت اختیار دار چارتراش های کنر بدست همین نماینده شما است جیب هایش را پر از کلدار سازید تا بیشتر بشما خدمت کند
ابر اهیمی بی ننگ ترین ازبک است چرابه پاکستان رفت ، می گذاشت تا همین افراد دوستان پاکستان به زیارت پنجابی ها میرفتند

>>>   شما چرا از قاچاق چارتراش به پاکستان شرم نمیکنید ؟؟؟

>>>   به خواجه عبدالروف ابراهیمی !
اگر براستی خواجه هستی وفکر میکنی میتوانی خوب جلسه را اداره کنی صرف یک مراتبه همایون همایون یا ظاهر قدیر یا یک جنگ سالار را از جلسه مانند بشردوست بیرون بکش !
بعد ببین دریشی ات را از جانت می کشند یانه؟
هر روز بشر دوست را از مجلس کمیشن کاران بیرون میکشد !
پنج ملیون اختلاست را واپس میدهی یانه؟

>>>   خواجه صاحب ابراهیمی مرد هستی این نماینده را از مجلس بیرون بکش !

>>>   رئيس مجلس نماينده حكمتيار است، بسيار چالاك است، سالها زير سايه جمعيت و اتحاد شمال بقدرت رسيد، و حالا ميدانند كه بايد كاري نكنند كه بادار شان، يعني پاكستان خفه شود، حكمتيار چندي قبل با بي شرمي نگفت كه پاكستان يگانه كشور متضرر از تروريزم و جنگ عليه تروريزم است، اين بي شعور هاي حزب خود را گم كرده اند و فكر مي كنند كه پاكستان ملك پدر شان است و اين ها در افغانستان پناهنده هستند، و هيچ مقام دولتي از اين مجنون وضاحت نخواست كه روي كدام أساس و إسناد پاكستان متضرر اول است و افغانستان هيچ مورد نظر حكمتيار نيست. ....

>>>   پاکستان از گلو فلم ها و اسناد و گروگان دارد.
کمی پایش را کج گذارد پنجابی ها حقش را میدهند.

>>>   ابراهیمی چرا شرم کند.این وکیل ها اگر .......شرم ندارند.به چقدر چشم سفیدی می گوید.من دزدی نکر م،این دارایی را ... ....پیدا کرده نمی توانستید.

>>>   او یک موضوع دیگر را نیز یاد آوری کرد:
او به ابراهیمی گفت که همو پیسه های دزدی کرده گی خود را آیا تحویل کردی و یا تا هنوز تحویل نکردی؟
ابراهیمی در جواب گفت: من دزد نیستم. یک مقدار ضروریات خود را از بودجه پارلمان خریدم. هر وقت که پیسه پیدا کردم، دوباره این قرض خود را میپردازم.
قرض سر زاغ، زاغ زنده باشد.
اگر تا انتخابات جدید پارلمانی، من موفق به پرداخت آن نشدم، در پارلمان رای گیری میکنیم و میگوییم که این پول را بخاطر خدمات رییس پارلمان که حتی بخاطر خدمت، عوض یک دوره ، دو دوره خدمت کرده است، برایش میبخشیم.
اگر وکلا رای دادند خوب، در غیر آنصورت از بشر دوست صاحب خواهش میکنم که از طریق فوندیشن کمک های بشر دوستانه شان، این پول را دوباره به بودجه پارلمان بپردازند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است