تلاش بعد از فاجعه وزارت داخله برای تامین امنیت کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 144005 منبع: پرینت

در مدیرت نیروهای کشفی و استخباراتی کابل دگرگونی خواهد آمد.

وزارت داخله به هدف جلوگیری از تکرار حملات مرگبار تروریستی نظیر حمله روز پنجشنبه 7 جدی 96 بر مرکز فرهنگی تبیان و خبرگزاری صدای افغان می گوید که تغییرات جدی در نیروهای کشفی و استخباراتی پولیس کابل خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نجیب دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله روز شنبه 9 جدی 96 درخصوص تغییرات کشفی در وزارت داخله گفت: دو دور امتحان از بخش های کشفی و استخباراتی کابل گرفته ایم و قرار است تیم جدید جایگزین تعداد کسانیکه در گذشته در پولیس کابل کار می کردند شوند.

دانش اظهار امیدواری کرده است که با این تغییرات در امنیت پایتخت تغییر خواهد آمد.

تصمیم وزارت داخله در صفوف پولیس در حالی است که به باور بسیاری از آگاهان، انجام حملات تروریستی بزرگ در پایتخت جز با همکاری افرادی در داخل نظام با تروریستان میسر نیست. حال دیده شود که طرح وزارت داخله تا چه اندازه بر تامین امینت پایتخت موثر خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
حمله بر تبیان
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت داخله دراختیار جنگ سالاران است برادر یونش قانونی رئیس تروریزم برادر الماس زاهد رئیس جنائی
آیا میتوانی اینهارا تبدیل سازی ؟؟
حالا بنام اصلاحات چند پنشیری خودرا تعین میکند وبس !

>>>   در وزارت داخله هم باید تعدادی ریاست ها مانند ریاست امنیت ملی سابق که فعلا به سکتور خصوصی داده شده ویک شرکت انحصاری از پنشیر ووردک است به بخش خصوصی واگذار شوند چون اگر کار یکرده نمیتوانند پول هارا خوب مصرف میکنند با این کار کمک امریکائی ها هم زیاد میشود چون آنها فکر میکنند مصرف زیاد پول به اساس کارو فعالیت زیاد صورت گرفته است

>>>   Baraki
کاش هر ولایت کشور یک والی مثل عطا محمد نور میداشت که آبادی و امنیت می آورد و نه مثل آن والی های خائن داعشی و طالبی که منطقه را پی منطقه بنام قوم و زبان تسلیم وحشی های تروریست میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است