محکوم کردن انتحار کننده ها شرم آور است
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ کد خبر: 143976 منبع: پرینت

فقط در دو ماه پسین پنج حمله مرگبار را داعشی ها انجام داده اند. آگاهان نظامی نبود راهبرد درست امنیتی و ضعف در نهادهای امنیتی را از عامل های اصلی این وضعیت می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نصرالله صادقی زاده نیلی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «حاشیه خبر» در خصوص اوضاع امنیتی کشور و لاف های حکومت می گوید: هر حادثه امنیتی که اتفاق می افتد یک ضعف را نشان می دهد. حکومت ما متاسفانه یک کار را خوب یاد گرفته است و هر حادثه ای که اتفاق می افتد یک اعلامیه نوشته شده دارد که حملات را محکوم می کند و ادعا می کند که تروریست ها در جبهه های جنگ شکست خورده اند. اینطور محکوم کردن انتحار کننده ها توسط حکومت شرم آور است.

وی افزود: واقعا جای خجالت است که این ادعا را می کند. اگر من جای رییس جمهور افغانستان بودم خجالت می کشیدم و از مردم افغانستان عذرخواهی می کردم که مردم افغانستان با عرض پوزش ما نتوانستیم این کار را کنیم. چطور تروریست ها در جبهات جنگ شکست خورده اند که چهل درصد خاک افغانستان در دست آنها است؟ شهرهای مهم ناامن است، مراکز ولایت ها سقوط می کند، مراکز ولسوالی ها سقوط می کنند، شکست خورده به همین معنا است؟ اگر شکست این است پس پیروزی در کجا است؟

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی بیچاره کدام جارا کنترول کند وزیر دفاع ووزیرداخله جواب بدهند یک رییس جمهور ویا رییس اجراییه وظیفه شان این نیست که درهرجا وهر بند ر وهرپوسته وهرشفاخانه وهرلب دریا برای جمع کردن پودری ها بروند درحالیکه توقع همین طوراست که محال است به گفت رییس جمهور ورییس اجراییه حتی والی راکه خود شان تعین کرده نیست چه رسد به دیگرکسان . ومردم یاآگاهانه ویا نا آگاهانه رییس جمهور را ملامت میکنند. درین زمانه یگانه راه بیرون رفت ازین حالت این که حضرت عیسی علیه السلام پایین شود هرکسی راکه قدرت خواست فقط گردن زند. این است راه بیرون رفت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است