خرید رای اعضای سازمان‌ ملل با 50 میلیون دالر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143919 منبع: پرینت

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای خرید آرای 50 کشور در سازمان ملل، تصمیم به ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری با سرمایه اولیه 50 میلیون دالر برای اجرای پروژه‌ هایی در 50 کشور جهان گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو قصد دارد با راه اندازی این صندوق زمینه اجرای پروژه‌ های کشاورزی، شیرین سازی آب دریا و توسعه فناوری در این کشور ها را فراهم کرده و در قبال آن، آرای آنها را در سازمان ملل به نفع رژیم‌ صهیونیستی تغییر دهد.

این تصمیم نتانیاهو به دنبال شکست مفتضحانه هفته قبل رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در جریان رای‌گیری درباره قطعنامه تهیه شده در مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

پس از تصمیم گواتمالا برای انتقال سفارتش از تل آویو به قدس اشغالی، نتانیاهو به فکر حمایت مالی و به اصطلاح بهتر پرداخت رشوه به 50 کشور دیگر افتاده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از تاسیس این صندوق در حال بررسی و شناسایی کشور هایی است که احتمال دارد در قبال دریافت کمک مالی از این رژیم حمایت کنند. در همین راستا، کشور های آفریقایی، آسیایی و برخی کشور های اروپای شرقی در کانون توجه تل آویو قرار گرفته‌اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نتانیاهو
سازمان ملل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است