داعشی ها توسط نظامیان آمریکایی آموزش می‌بینند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۶/۱۰/۹ کد خبر: 143894 منبع: پرینت

رییس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی حاضر در پایگاه «التنف» در مرز سوریه، عراق و اردن، عناصر نظامی داعش را آموزش می‌ دهند.

جنرال والری گراسیموف، رییس ستاد مشترک ارتش روسیه، اعلام کرد آمریکا همچنان به گروه تروریستی وهابی-صهیونیستی داعش آموزش نظامی می دهد. رییس ستاد مشترک ارتش روسیه با متهم کردن آمریکا به آموزش نظامی اعضای گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق اعلام کرد: اطلاعات موثق و دقیقی وجود دارد که نشان می دهد نظامیان آمریکایی به تروریست ها آموزش نظامی می دهند.

وی افزود پایگاه نظامی «التنف» آمریکا در مرز سوریه و عراق و اردن، محلی است که به آموزش اعضای داعش می پردازد. دولت روسیه اعلام کرد وجود این پایگاه نظامی در خاک سوریه غیرقانونی است و اطراف این پایگاه به آزمایشگاهی برای حملات تروریستی گروه های تروریست تبدیل شده است. این نخستین بار نیست که چنین اتهاماتی علیه نیروهای آمریکایی در سوریه مطرح می شود.

جنرال والری گراسیموف گفت: «ماهواره ها و پهپاد های روسیه موفق شده اند این تروریست‌ ها را در پایگاه نظامی تنف شناسایی کنند». رییس ستاد مشترک ارتش روسیه افزود:‌ «بسیاری از تروریست هایی که توسط نیروهای ارتش سوریه دستگیر می شوند اعتراف کرده اند که در پایگاه نظامی آمریکا آموزش و تعلیم دیده اند».

گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در ماه های اخیر با تحمل شکست سنگین، بیشتر مناطق تحت اشغال خود در سوریه را از دست داده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است