شش جدى آغاز ویرانی و فرهنگ کشتن
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143869 منبع: پرینت

ششم جدی برابر است با سی و ششمین سالروز تجاوز نیروهای قشون سرخ شوروی به افغانستان. در چنین روزی آغاز جنایت شوروی و دوستان افغان اش نجیب، کارمل، ترکی و حفظ امین و آغاز بدبختی و ویرانی افغانستان این چهار جانی افغانستان مردم این کشور را به کام مرگ کشاندند و جنایاتی که تا امروز بر افغانستان تحمیل شده است نتایخ خود فروختگی های همین دار و دسته می باشد.

گرچه گروه هایی که پس از حزب جنایتکار خلق تشکیل شدند بدون شک در خرابی و بگونه ای در جنایات نیز دخیل می باشند. بقایای این خود فروشان امروز در کابینه اشرف غنی، در مجلس نمایندگان و همچنین در قطار والی ها و ولسوالی ها نشسته اند و حالا وطن را به پاکستان می فروشند. تجاوز شوروی یا روسیه، سقوط دیوار برلین آزادی لهستان، چک و سایر کشورهای بلوک شرق و همچنین آزادی تاجیکستان و کشورهای همسایه اش را به دنبال داشت. روسیه به عنوان دشمن دیرینه افغانستان هنوز هم دست از سر مردم این کشور برنداشته و حالا عوض حزب خلق و پرچم طالبان و داعش را به دوستی خود پذیرفته است.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شوروی
شش جدی
نظرات بینندگان:

>>>   هو يت ملى در يك كشور و قتى افتخار مى با شذ كه همه شمو ل و قا بل پذ ير ش و قا بل احتر ام همه با شذ و هر گز هو يت يك قو م نمىً با شذ ، اين شر م بز ر گ است
كه تَو با بى چشمى گپ از تحميل مى ز نى . اين مر گ است بر اى شما و قتى د يكر ان بالاى تَو، أعمال شما ها و هو يت شما مى شر مند اگر شما منطق و مغز مى دا شتبد و و جد ان مى دا شتيد از ما پيش كو چه بد ل مى كرديد
و قتى يك هزاره بالاى هو بت و أعمالا مى شر مد با يد خود را حلقه اويز كنىً از شر م . !

>>>   Arianfar
پروژه روی دست است که از سوی سعودی تمویل می شود بر ضد ایران. در چهارچوب آن هم برای ارگ و هم برای گلبدین پول داده می شود. در این میان هم میهنان بیگناه ما کشته می شوند.

>>>   Nasir Khalid
من نمیدانم حامیان عبدالله عبدالله روی کدام منطق از کارکردهای وی دفاع میکنند در حالیکه نه در زمان وزارت خارج و نه در قصر سپیدار هیچ دست اوردی ندارد جز اندیشیدن بخود و چند تنی متملق - چاپلوس - فرصت طلب و چوکی پرست؟

آیا بهتر نیست در عوض دفاع از شخصیکه با ارزو ها و امید های میلیونها انسان سرزمین ما بازی نمود او را تشویق نمایید که دست از اینهمه بازی های مسخره و ارایش و فیشن بردارد و به این مساله بی اندیشد که ملت به او رای دادند اما در برابر رای مردم چی کرد و چی باید کند.

انقدر ننویسند که کاسه صبر دیگران لبریز شود و نا گفته های را بنویسند که از دید من نیازی به نوشتن نیست. در خانه اگر کس است یک حرف بس است

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   سلام.
جنایات بینظیر دزدان شورای نظار وجمعیتی ها در تاریخ جهان وافغا نستان مانند ندارد وفرا موش نا شدنی است. تاریخ قضاوت خواهد کرد.
علیخان پروانی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است