حکومت از در صلح و مذاکره با جمعیت در آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143868 منبع: پرینت

حکومت مطابق با خواست جمعیت به مساله اش با والی بلخ نقطه پایان بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، قاضی عبدالرحیم عضو مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه 6 جدی 96 این مجلس در خصوص مساله منظوری استعفای والی بلخ توسط رییس جمهور گفت: حکومت باید این مساله را از راه صلح و مذاکره مطابق با خواست جمعیت حل کنند و به این مسایل نقطه پایان بگذارد.

بگفته عبدالرحیم، اگر حکومت با صلح این مساله را حل نکند، وضعیت از کنترل خارج می شود و مشکل جدی در کشور به بار می آید.

در همین حال هیات اداری مجلس نمایند‌گان از آماد‌گی‌ها برای میانجیگری در اینباره خبرمی دهد و درعین زمان حکومت را مکلف می داند تا از هر راه ممکن به این تنش ها پایان دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالرحیم
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   زور مردم زور است غ با همه قدرت که در پشت اش امریکا ایستاد بود نتو انست یک والی را بر طرف نماید
چو ن با غ یهودی ترامپ همکار بود مگر با نور صا حب خدا طر فدارش بود اگر هه ما و شما دست به هم بدهم این یهودی ها و کفار را می تو انیم از وطن دور کنیم

>>>   سلام.
عبدالرحیم جان، با جنایتکاران وچپاوالگران کدام صلح،گذشته هاره فراموش کردید .
.ق،م بلخ.

>>>   حکمتی که در راس ان شخصی قومگرا معتصب از خود راضی باشد و در حذف رقبایش در فکر و اندیشه و توطعه علیه انها باشد چونه میشود که از ان در قضایای داخلی راه مفاهمه و مذاکره را توقع کرد در حالیکه خود سبب ماجرا ها و کشیدگی های میان حکومتی است و حذف کردن شرکای حکومتش و تقسیم پنجاه پنجاه سهم قدرت اما با گذشت هر روز و حذف چهره های تاثیر گذار از رقبای انتخاباتی اش ساحه نفوذ خودرا بیشتر کرده و کم چیزی که برای شرکای قدرتش باساس توفق قبلی جانبین باقی ماند انرا هم میخواهد ببلعد زی زبر ما کلش از ما کند نا گزیر شرکای قدرت طبق توافق نامه از خود ایستادگی نشان داده و ارگ خواهان حق دهی و گفتگو نیست که سر انجام با این عظمت طلبی ارگ نشینان کار بجای کشیده خواهد شد که از کنترول خارج گردد.

>>>   حکومت گوسفندزی نباید یگانه در که برایش باز است را بروی خود ببندد فعلا حکومت تنها بالای مناطق غیر پشتون حاکم است چون پشتونها حامی داعش و طالبان شده اند اگر دیگر اقوام هم مخالف این حکومت قرار گیرند برای حکومت تنها ارگ باقی خواهد ماند.

>>>   قاضی جان پیش از اینکه گپ میزنی کمی تعمق کن که رئیس جمهور یعنی چه ، آیا یک مولی که هر کس و ناکس نظر خود را بالای ایشان بقبولاند ، اگر شما چنین فکر میکنید پس شما لقب قاضی را از نام خود حذف کنید و دلال شایسته شما است.
قانون به رئیس جمهور وظیفه داده تا احکامش را با نظرداشت پالیسی دولت تطبیق کند که برطرف کردن و گماشتن مامورین عالیرتبه از صلاحیت ایشان میباشد ، اگر آقای رئیس جمهور با افراد زورگو مصلحتگرایی کند پس بهتر است از وظیفه خود کنار رود که این یک عمل آبرومندانه خواهد بود.

>>>   چون امکان انتخابات نیست مجلسین باید تعطیل شوند.
به عوض شان غنی فرمان های تقنینی صادر میکند.

>>>   سلام
اگر غنی از تصمیم خود در تبدیلی عطا والی بلخ صرف نظر کند باید همزمان استعفا کند، در غیرآن هیج فرمان واحکا مش قابل تطبیق نخواهد بود.
فیل در گل مانده را شافیل می باید کشید.

>>>   دیگر بس است مصلحت!
دزد دزد است وبس!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است