هجوم شوروی افغانستان را به انبار جنگ افزار بدل کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143866 منبع: پرینت

تجاوز ارتش سرخ شوروی سرآغاز جنگ تحمیلی افغانستان شد و این جنگ تا امروز از افغانستان قربانی می گیرد.

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان در خصوص سالروز 6 جدی در پیامی آورده است که سالروز تجاوز شوروی یکی از روزهای سیاه در تاریخ معاصر افغانستان است.

بگفته وزیر خارجه، هجوم مسلحانه شوروی سبب شد که افغانستان به انبار سلاح و جنگ افزار بدل شود و پس از شکست کمونیزم، تروریزم و حامیان آنها به کشور چشم بدوزند.

وی با تشکر از نقش مردم مجاهد و ایستادگی آنان در برابر تجاوزات افزوده است که این تجاوز سرآغاز جنگ های تحمیلی در افغانستان شد و تا امروز نیز از ما قربانی می گیرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر خارجه
6 جدی
نظرات بینندگان:

>>>   نورمحمد تره گی ، امین ، کارمل ونجیب نسبت به این دزدان ، خاینین ، وطن فروشان ، مزدوران و پول پرستان شرف دارد ، از تره کی ، امین ، کارمل ، نجیب الله وسایررهبران حزب دموکراتیک خلق هیچ میراثی ، پولی ، بلند منزلی و باغ و بوستانی باقی نمانده است ، همین میرساند که آنها پاکتر ، با وجدان تر ، خدمتگذارتر و وطن پرست تر از این خاینین وپول پرستان جهادی و تکنوکراتان فاسد و مزدور بوده اند ، تاریخ قضاوت میکند.

>>>   صلاح الدين رباني مثليكي فراموش كرده پدر وي در زمان داود خان جهاد را در مقابل وي اعلان كرده بود از هـمان وقت بد بختي وطن شروع شده بود

>>>   مجاهدین بخاطر اینکه تحرکات بی سنجش وغلط مردم را به کشتن و وطن را به ویرانه هدایت کرد وسبب ورود بیگانگان دیروز و امروز شد محکوم به اشد مجازات و سلب تمام فعالیت‌های سیاسی گردند . جهاد جهاد نبود وفقط قریب واغوا و باعث امدن قوای شوروی وغرب شد. مسوول و علت معلوم است و آن مجاهدین اند. ملت خواستار همه غرایم از مجاهدین میباشند. بیگانگان ملامت نیستند ملامت درخانه من وتو نشسته اند واز جهاد گپ میزنند و هنوزهم مصروف فریبکاری و دروغگویی اند. قران و ومسجد را دیروز انها سوختانده آند و امروز دیگران میسوزانند و بی حرمتی میکنند در واقعیت بی حرمتی قران را مجاهدین اغاز کرده بودند و امروز ادامه کار را تحویل داعش کردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است