رو آورید به مبارزه ملی که فاشیزم قبیله را شکست دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۴    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143864 منبع: پرینت

يكى از بزرگترين اشتباه تاجيكان اين است كه سرنوشت شان را با اخوانيزم گره زده اند. جمعيت اسلامى ديگر حزب تاريخ زده و ناكارا مانند هر حزب ايديالوژيک ديگر است. يک اخوانى در نهايت دغدغه اش معلوم است نه به هويت تان ارزش قايل است و نه تبارتان. اين حزب به تفكر جهان وطنى اخوانيزم مى انديشد.

بهانه شان اين است كه با تقواترين شما بهترين شما است معنا و تعريف تقوا را خودشان بيرون مى دهند. اكثريت لومپن هاى تاجيک هم براى آنكه مهر مسلمان بودن و مجاهد بودن را بر خود بزنند و خلق خدا را فريب دهند در اين حزب جمع شده اند اينكه اين تنظيم و ساير تنظيم هاى دين باور ابزار آمريكایى ها و استكبار است در آن هم شكى نيست. رو آوريد به پراگمانيزم سياسى و مبارزه ملى كه فاشيزم قبيله را شكست دهد ديگر بهانه ها شما را گمراه و نابود مى كند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیزم قبیله
تاجیکان
نظرات بینندگان:

>>>   هو يت ملى در يك كشور و قتى افتخار مى با شذ كه همه شمو ل و قا بل پذ ير ش و قا بل احتر ام همه با شذ و هر گز هو يت يك قو م نمىً با شذ ، اين شر م بز ر گ است
كه تَو با بى چشمى گپ از تحميل مى ز نى . اين مر گ است بر اى شما و قتى د يكر ان بالاى تَو، أعمال شما ها و هو يت شما مى شر مند اگر شما منطق و مغز مى دا شتبد و و جد ان مى دا شتيد از ما پيش كو چه بد ل مى كرديد
و قتى يك هزاره بالاى هو بت و أعمالا مى شر مد با يد خود را حلقه اويز كنىً از شر م . !

>>>   Khurasani
هویت؛ شناسنامه انسان از بدو آفرینش تا ختم جهان است، هیچ عنصری مهم‌تر از هویت برای انسان نیست، فرهنگ، زبان‌،دین، جغرافیا، تاریخ، تفکر ، جهان بینی و سیاست همه با هم هویت تمدنی من نوعی را تشکیل می دهند.
اگر هویت حقيقى انسان مسخ گردد، جعل شود،تحريف گردد، اين بزرگترين ظلم و خيانت به شهروندان يك كشور مى باشد.
گروگان گرفتن قانون مصوب مجلس نمایندگان توسط ارگ، فرمان تقنینی غیر قانونی رئیس حکومت وحدت ملی، و تصمیم شرم آور کمیته مختلط پارلمان در تأیید فرمان تقنینی اشرف غنی، نشانه های برجسته از استمرار در استقرار تفکر فاشیسم و تحمیل هویت جعلی «افغان» می‌باشد.
برای من؛ سکوت جمعیت اسلامی افغانستان به عنوان وارث حقیقی هویت و تمدن خراسانی و سکوت کاخ سپیدار به عنوان تنها نهاد قانونی و مشروع ما در قدرت ، در خوشبینانه ترین تصور سوال برانگیز و محل تأمل است.
در صورتیکه این دو نهاد سیاسی نتوانند از استمرار جعل هویت توسط فاشیسم افغانی جلوگیری نمایند، ممکن است در صفحه ای شطرنج سیاسی آینده کشور شانس چندانی برای بازی نداشته باشند.
انتظار مردم ما این است که نماینده ما در قدرت بحث هویت و شناسنامه ها را به عنوان خط قرمز استراتیژی مدنظر قرار بدهد و از آرمان شهروندان کشور حمایت قاطع نماید.

>>>   دروغ است دروغ است دروغ ... اگر واقعن داعش یک تهدید است و آدرس شان هم معلوم پس چرا دولت در نابودی شان اقدام نمیکند ؟ داعش ارگ طالب ارگ ... جون مانند زمان عبدالرحمن نادر و حفیظ الله نمیتوانند مردم را در پولیگونهای پلچرخی تیرباران کنند ..فلهذا یک قسمت شان تحت نام طالب و داعش با همکاری تنگاتنگ امنیت ملی و شورای امنیت مصروف کشتار ملت استند .

>>>   کاملا دقیق فرموده اید جناب سلام و روی نقطه اصلی که همانا عامل تفرقه بین هزاره ، تاجک، ازبیک و سایر اقوام به استثنای پشتون ها است گذاشته اید که بد بختانه انحصار گران قدرت هم از همین نکته ضعف تاجک ها استفاده کرده و نمیگذارند که ازبیک ، تاجک و هزاره با هم متحد و یکپارچه شوند. در شرایط فعلی بهتر است که از آخوند بازی ها بگذریم و تمام اقوام تحت سلطه باید به فکر هویت ملی و سیاسی شان باشند . عرض کنم که اشلا به من چه که عقیده مذهبی شما چگونه است یا بر عکس به شما چه ربط دارد که من و دیگران به چی باور داریم.

>>>   کاملا دقیق فرموده اید جناب سلام و روی نقطه اصلی که همانا عامل تفرقه بین هزاره ، تاجک، ازبیک و سایر اقوام به استثنای پشتون ها است گذاشته اید که بد بختانه انحصار گران قدرت هم از همین نکته ضعف تاجک ها استفاده کرده و نمیگذارند که ازبیک ، تاجک و هزاره با هم متحد و یکپارچه شوند. در شرایط فعلی بهتر است که از آخوند بازی ها بگذریم و تمام اقوام تحت سلطه باید به فکر هویت ملی و کسب حقوق سیاسی شان باشند . عرض کنم که اصلا به من چی که عقیده مذهبی شما چگونه است یا بر عکس به شما چه ربط دارد که من و دیگران به چی باور داریم.

>>>   سلام صاحب خلی جرئت داری به خدا، مواظب باشید هدف تیر تکفیر قرار نگیرید.

>>>   نجیب سلام!
روزی یک خیراتخور به یک قریه رفت ومردم را گفت: زود شوید خیرات بیاورید ورنه همان عمل را با شما میکنم که در قریه دیگر کردم !
مردم از ترس عمل و اخطار وارخطاو همه خیراتها را اوردند !
زمانیکه خیراتخور روان شد یکی ازش پرسید: اگر خیرات نمیدایدم چه عمل ازت سر میزد؟ گفت هیچ,مثلیکه او قریه را ترک کردم قریه شما را هم ترک میکرد!
ّپشتون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است