فوری: حمله انتحاری بر دفتر تبیان در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۶/۱۰/۷ کد خبر: 143846 منبع: پرینت

دفتر خبرگزاری صدای افغان و مرکز تبیان در کابل هدف حملات مکرر انتحاری و انفجار قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، دفتر خبرگزاری صدای افغان و مرکز تبیان در کابل حوالی ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه 7 جدی 96 هدف حملات انتحاری قرار گرفت.

گفته می شود که انتحار کننده اول خودش را در دفتر مرکزی تبیان و خبرگزاری صدای افغان منفجر کرده و دومین انتحار کننده نیز در نزدیکی دفتر خود را منفجر کرده است.

گفته می شود که پس از حملات انتحاری و حضور رنجر های پولیس و آمبولانس ها برای انتقال زخمی ها و کشته های رویداد، انفجار دیگری نیز در محل رخ داده است.

تاکنون آمار دقیق کشته ها و زخمی های رویداد مشخص نیست اما حاضران در محل رویداد آمار کشته های این حملات را بیش از 30 تن اعلام کرده اند که اعضای دفتر تبیان و خبرگزاری صدای افغان نیز مشمول آنان هستند.

این حمله انتحاری زمانی در دفتر مرکز تبیان و خبرگزاری صدای افغان بوقوع پیوست که یک گفتمان علمی پژوهشی در خصوص سالروز تجاوز ارتش سرخ به افغانستان با حضور ده ها تن در حال برگزاری بود.

کد (26)


حمله انتحاری بر دفتر تبیان در کابل

حمله انتحاری بر دفتر تبیان در کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
رسانه ها
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی پدر داعش ....

>>>   Weira
جناب رحیمی صاحب! این کشور جز خیانت چیزی دیگری را نمی پذیرد متاسفانه. انسان ها صادق و راست کار شایسته ای ملت که سرنوشت شان را گوسپند تعیین کند نیست.

>>>   حمد اسلم سلیم
وحشیان قرن برادران کرزی واحمدزی بازهم جوی خون جاری کردند و یک تعداد احمق ها بنام عالم دین آمده اند دفتر برای تروریست ها در کابل باز می کنند

>>>   Mutaref
حمله بر مرکز فرهنگی تبیان، یک بار دیگر نشان‌داد که سران امنیتی حتی توانایی تأمین امنیت مردم در شهر کابل را ندارند و پس از حملات متعدد هنوز با همان شیوه‌های تکراری، مردم ما به خاک و خون کشانده می‌شوند.
حمله در قلب پایتخت زمانی صورت می‌گیرد که رهبران «حکومت توافقی» اولویت‌های دیگری برای تحکیم جایگاه سیاسی و قومی خودشان ترسیم نموده و اذهان مردم و نیروهای امنیتی را درگیر مسایل جانبی کرده اند.
به صورت قطع ناتوانی سران امنیتی و پیشبرد آجنداهای انحصارطلبانه و فردمحورانه رهبران حکومت وحدت ملی عامل اصلی این اتفاقات خونین است.
برای شهدای حادثه بهشت برین، برای مجروحین شفای عاجل و برای وارثان شهدا صبر جمیل آرزو دارم.
همچنان تسلیت ویژه خدمت جامعه خبرنگاری افغانستان که روح تپنده این کشور اند و به قیمت جانشان آگاهی به مردم عرضه می‌کنند، می‌گویم.

>>>   راستى دفتر براى شان چه وقت در كابل باز مى كنند؟
#مسلم_شيرزاد

>>>   معصوم استانکزی کمونست خلقی را که ریس جمهور بحیث ریس عمومی امنیت ملی تعین ومقرر کرده از تاریخی که این شخص بحیث ریس امنیت مقرر شده تا کنون تنها در شهر کابل ده ها حملات انتحاری و انفجاری رخ داده و صد ها انسان کشور ما را ازبین برده فهمیده شده نمیتواند که وظیفه این شخص عاتل و باطل چه است و چرا جلو چنین حملات انتحاری گرفته نمیشود و چرا اشرف غنی احمدزی ریس جمهور که نقش عمده در مقرری ان داشت و تحت الحمایه اش است ضعف و ناتوانایی ریس امنیت را نادیده میگیرد که از اثر ضعف و ناتوانایی همین شخص صد ها انسان کشور ما توسط ترورستان بقتل رسیده علاوتا پارالمان کشور هم چرا مهر بدهان شان زده شده و انرا اسیضاع و رد صلاحیت نمیکنند گرچه که اگر رد از جانب نمایندگان مردم شود باز هم ریس جمهور غنی انرا نخواهد از پست ریاست امنیت ملی دور نخواهد کرد اما حداقل وکلا مسولیت ایمانی و انسانی شان را ادا کنند تا کی ما شاهد چنین واقعات باشیم.

>>>   نمیدانم ما انسانهای خواب برده کی از خواب غفلت بیدار میشویم. ای حکومت خود طالب و داعش پرور است مشکلات تمام مردم د ارگ کثیف ریاست جمهوری است.نمیدانم ای مردم کی میفامند که اشرف غنی و دیگر خائنین سوار آنها شدند.بحث در مورد ارتش سرخ ره چی میکنید د فکر ازی باشید که امیالی خود ره از ای بدبختی نجات بدهید.

>>>   غنی و دار و دسته و هم پیمانان شان بشمول گلو. همه فکر وتوجه خود برای برکناری عطامحمد نور ترکیز داده اند ګویا که با کنار زدن نور از ولایت بلخ همه اوغانستان بصلح و شګوفائی میرسد مگر غافل از دشمن اصلی که هر روز انفجار و انتحار میکند

>>>   لعنت به تروریست ها اما اما این سی نفر که مردند اگر ده نفر شان امنیت را برقرار میکرد این فاجعه رخ نمیداد

>>>   بهروز جلال آبادی
حکیم الله محسود وقت کشته شده لطفا گندکی جاهلان اوغان را بگردن پاکستان نندازید
این جاهلان اوغان است که امروز اوغانستان را به غوغا استان تبدیل کرده

>>>   دروغ است دروغ است دروغ ... اگر واقعن داعش یک تهدید است و آدرس شان هم معلوم پس چرا دولت در نابودی شان اقدام نمیکند ؟ داعش ارگ طالب ارگ ... جون مانند زمان عبدالرحمن نادر و حفیظ الله نمیتوانند مردم را در پولیگونهای پلچرخی تیرباران کنند ..فلهذا یک قسمت شان تحت نام طالب و داعش با همکاری تنگاتنگ امنیت ملی و شورای امنیت مصروف کشتار ملت استند .

>>>   خداوند همه شهدای حادثه انتحاری مرکزتبیان راغریق رحمت بگرداند وبه زخمی های شان شفای عاجل نصیب بگرداندوبه بازمانده گان شان صبر جمیل نصیب بگرداند وبه عاملین این حمله قهر جهنم نصیبب بگرداند
احمدازکابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است